Infolinia CYFRA+, Opinie

29.03% osób poleca
2.15 na 5 możliwych

na podstawie 62 opinii

Znaleziono 0 recenzji na blogach

Jak oceniano

Doskonale
14
Bardzo dobrze
4
Przeciętnie
1
Kiepsko
1
Strasznie
42

Opinie Oceniaków

  1. Iceman01
    1 Opinie

    Cyfra niejednokrotnie dała mi popalić swoimi dekoderami i awariami, które pewnie dostałem jako bonus do samego dekodera. Już trzy razy wymieniałem ten złom. Teraz ten ostatni jakoś śmiga w miarę dobrze, ale 3 wcześniejsze to totalna porażka. Z infolinią miałem do czynienia bardzo często. Konsultanci są obeznani w tematach i wiedzą co robić. Niejednokrotnie brakowało mi sygnału, problemy z kartą, menu, programami – i za każdym razem dostawałem dobrą pomocną dłoń. Konsultant nawet czekał przy słuchawce jak musiałem iść do innego pokoju, aby sprawdzić jego wskazówki i zostawiałem telefon w przedpokoju (jest na kabel więc nie mogę z nim biegać). Porady okazały się pomocne, a jak skończyłem po kilku minutach i przyłożyłem słuchawkę, konsultant nadal był na linii. To się bardzo chwali.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  2. czikita
    1 Opinie

    Jeśli Cyfrze + zależy na klientach, to powinni zmienić taktykę. Ciężko się dodzwonić, długo się czeka i bardzo często spotykam sie z niepryzjemnym traktowaniem

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  3. kinga
    1 Opinie

    Wyslalam reklamacje ponad miesiac temu .Poprosilam w niej o przesuchanie mojej rozmowy z konsultantem przedluzajaca moja umowe z cyfra plus, ktora dalece miija sie od prawdy.Kosztow i uslug.
    Wykonalam kilka telefonow z zagranicy na swoj koszt rzecz jasna, srednia rozmowa z tzw, konsultantem to pol godziny/
    Dzis po miesiacu i 2 dniavh dzwonie ponownie. Mila Pani, prosi zadaje mi znowusz te same pytania.Tlumacze , by przeczytala reklamacje oraz przesluchala rozmowe teleoniczna, zobaczyla rachunki i bedzie miala jasne.Podkreslam ze szwonie z zagranicy.Pani zostawia mnie na kilka minut po drugiej stronie sluchawki, mowiac ze chyba moja sprawa bedzie zalatwiona pozytywniei w ciagu kolejnych dni powinnam otrzymac odp pisemna…I proponujemi dodatkowy pakiet za kilka pln. BRAK SLOW

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  4. agnieszka
    1 Opinie

    Masakra, od 2 godzin z telefonem przy uchu i nic. Mają totalny bałagan w papierach. Jeśli chcą nową ofertę to potrafią zadzwonić o 8 rano, ale do nich się dodzwonić to trzeba mieć mocne nerwy. Totalny brak szacunku do klienta!!!

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  5. Wojciech
    1 Opinie

    Naprawdę trzeba się napocić aby dodzwonić się do C+ , a jeszcze gorzej jest z oczekiwaniem na wycofanie przez C+ starego niewielkiego zadłużenia z rejestru BIK

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  6. Tomek
    1 Opinie

    Sobota 21:00. Po nieodzownym (niestety) odsłuchaniu komunikatów z automatu konsultant odebrał natychmiast. Po 5 min. rozmowy (ważne bo dzwoniłem zza granicy) sprawę załatwiłem jak najbardziej pozytywnie. Złego słowa na obsługę nie mogę powiedzieć.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  7. ss
    1 Opinie

    czekam i czekam na to połączenie i nic – a potem….. okazało się, że pani konsultant nie może nic zrobić. Usterki w odbiorze mogą być spowodowane przedstawieniem się anteny / kanał HD są bardzo czułe na milimetrowe przestawienia/. Muszę zamówić dźwig z podnośnikiem, speca od anten i sprawdzić powód braku odbiorów programów TVN. Jeżeli to załatwi sprawę to tylko do następnych podmuchów wiartu(:

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  8. Andrzej
    1 Opinie

    Zbyt długie oczekiwanie na konsultanta .Ja się skończy umowa na pewno nie przedłużę. Żart z abonentów sobie robicie,

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  9. BOHDAN
    1 Opinie

    Znakomita, fachowa obsługa. Błyskawiczne połaczenie i infolinią. Natychmist przedłużyłem umowę. Polecam.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  10. Sławek
    1 Opinie

    Czekałem 2 minuty. Uzyskałem pomoc i jestem zadowolony.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  11. Aga
    1 Opinie

    Od początku ubiegłego tygodnia staram sie
    powiększyć swoją ofertę, a więc płacić
    więcej,niestety… konsultanci Cyfry są wręcz nieosiągalni!Po pierwszej próbie Pani przedstawiła mi ofertę i zdeklarowała się oddzwonić, pomyślałam, że pomimo zdenerwowania spowodowanego 30-sto min oczekiwaniem udało mi się załatwić sprawę. Pani zadzwoniła,jednak nieoczekiwanie rozmowa została przerwana… niestety konsultantka widocznie średnio była zainteresowana tematem ponieważ już ponownie nie zadzwoniła, ja próbowałam się łączyć dwukrotnie z nieefektywnym skutkiem… Cyfra ewidentnie stara się uczyć Nas abonentów cierpliwości podczas oczekiwanie na połączenie…Totalna zniewaga klienta!Totalny brak zainteresowania klientem, tatalna porażka!!

    Łaskawie proszę, by ktokolwiek z obsługi
    klienta Cyfry Plus skontaktował się ze mną, gdyż w Waszym interesie jest bym powiększyła ofertę, bym płaciła Wam więcej i bym nadal pozostała Waszym klientem!!
    Jeżeli nikt się nie zaiteresuję to czekam do rozwiązania umowy gdyż nie interesuje mnie współpraca z telewizją która ma głęboko w poważaniu swoich klientów!! Ofert konkurencji Cyfry na rynku nie brakuje!!

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  12. Ania
    1 Opinie

    To prawda dzwonię na infolinię już 8 albo 10 raz od rana i nic. Cały czas proszę czekać na połączenie się z konsultantem i za każdym razem powyżej 10 min. Czas oczekiwania w ogóle się nie zmniejsza. Oczywiście Cyfra umie się dodzwonić jak chce podnieść abonament lub go przedłużyć. Ania

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  13. Krzysztof
    1 Opinie

    To jest jakiś horror. Brak możliwości połączenia – oczekiwanie na konsultanta godzinami. Jestem w + już chyba 13 lat. Może mi ktoś odpowie jak zrezygnować z usług tej firmy.
    Program beznadziejny, same reklamy i drogo.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  14. Tomasz
    1 Opinie

    Ile można czekać,beznadziejna jest ta cyfra.Czekam już 20 minut ciekawe ile kosztuje minuta połączenia pewnie ze 3.50 zł.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  15. slawomir
    1 Opinie

    czekam na polaczenie juz 30 min porazka :/ zaraz sie rozlacz e bo nikt tam nie odbiera !!!!!!!!!!!!!

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  16. roman
    1 Opinie

    Probuje dodzwonic sie od trzech dni … Koszmar… Nie chce z nimi miec nic wspolnego…

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  17. Paweł
    1 Opinie

    Cyfra + to najgorsza telewizja jaka tylko jest! Nie polecam nikomu!!!!!! Dodzwonić się tam to graniczy z cudem przez tydzień dzwonie kilka razy dziennie i słyszę ten sam komunikat ,,Wszyscy konsultanci są zajęci , czas oczekiwania powyżej 10 minut ” i tak cały czas mówią, i człowiek wisi po godzinie na telefonie i słyszy ten sam komunikat a impulsy i kasa leci. Nie polecam nikomu!!!!!!!!!

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  18. aaa
    1 Opinie

    Poprostu czuje sie jak intruz……… od 6 godzin nie moge sie połączyć z infolinią, o ile to tak można nazwać.
    Ostatnia umowa z Cyfrą!

    ” wszyscy konsultanci są zajęci…” bo dzwonia w sprawie wciskania programów których nikt nie chce…
    Naciąganie na długie oczekiwanie i nic więcej.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  19. mariusz sobczyk
    1 Opinie

    infolinia jest pomyłkowa, nie idzie sie dzodzwonić
    a zmiany w programach które wprowadzacie zmusza mnie o rozwiazania umowy , bo jesteście drodzy i nic nie dajecie ciekawego, a zmiany w kolejnosci programów sa lekko żecz biorąc irytujące (nie chce uzywać wulgaryzmów)

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 1
  20. AN222
    1 Opinie

    szkoda że nie ma adresu na który można przesłać prosbę o kontakt konsultanta. w styczniu dwa razy dzwonili, podobnie w lutym teraz musze czekać 15 minut bez rezultatu.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  21. iwo
    1 Opinie

    Fachowa, przemiła konsultantka. Czekałam na połączenie poniżej minuty, ale dzwoniłam na numer 22 310 48 48, no i około 22…..

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 2
  22. Adam
    1 Opinie

    Rzeczowa, fachowa i miła obsługa.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  23. Tatazzz
    1 Opinie

    Rezygnuję z Cyfry+ z uwagi na to ,że płaci się za same powtórki i mam już dość filmów z 1939 roku pisze z przesadą ale wszystko to kapucha powtarzana na okrągło.Jak nie na jednym to na innym programie.Ciągłe premiery tego co już było.Nie mam zamiaru dawać się nabijać w butelkę.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  24. arek
    1 Opinie

    Witam.

    Natychmiastowe polaczenie (!!!).
    Pani byla szalenie mila i mozna bylo odczuc, ze stara sie o satysfakcje klienta.
    Moze jedyny tylko B-mol to fakt, ze kazdorazowo prosba o chwile cierpliwosci na czas sprawdzenia… Mam jednak wrazenie, ze to nie wina obslugujacej Pani (zaznaczam, ze pytania moje byly bardzo podstawowe) tylko raczej systemu szkolenia.

    W sumie jednak: otrzymalem wszystkie odp. i
    jestem jak najbardziej zadowolony z pomocy
    Milej Pani. Hej :)

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  25. Maciek
    1 Opinie

    Sprawdźcie najpierw ile tak naprawdę kosztuje Was to połączenie a później miejcie pretensje. Tak naprawdę to nie jesteście jedynymi abonentami w tym przypadku Cyfry plus tylko jest ich pewnie kilkanaście tysięcy i nie może być tak,żeby każdy miał swojego konsultanta bo znikło by bezrobocie w Polsce jeśli każda firma odpowiedzialna za kontakt z klientem do tego by dążyła. Więc Ludzie opanujcie się i trochę cierpliwości,ci którzy tam pracują nie są naprawdę niczemu winni i pewnie starają się jak mogą bo to już nie te czasy,że trzeba było tylko odbębnić w pracy „na niczym” swoje osiem godzin. I żeby nie było to z Cyfrą mam tyle wspólnego,że jestem abonentem od ponad dziesięciu lat i jak do tej pory to jeszcze na nic nie narzekałem i raczej nie zamierzam. Z pozdrowieniami dla pań i panów konsultantów -Maciek:)

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  26. Teresa
    1 Opinie

    Fatalna telewizja, przy podpisywaniu umowy nie uprzedzali, że będę nękana wyświetlanymi na ekranie „zachętami” do zapoznania sie z rachunkiem. Co miesiąc płacę tę samą kwotę, o której zresztą jestem także informowana mailem, jak
    również znam doskonale termin płatności. Nie widzę powodu aby mnie zmuszać do przerywania oglądania programu i wchodzenia na stronę płatności, niie mówiąc juz o tym, że po wyświetleniu strony rachunku za każdym razem muszę na nowo uruchamiać wyszukiwanie programów. Dziewczyna z infolinii nie potrafiła mi nic sensownego odpowiedzieć na takie praktyki, przyjęła jedynie reklamację, która będzie rozpatrzona za 30 dni.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  27. asia
    1 Opinie

    zadzwoniłam z samego rana ok 8 szybkie odebranie i fachowa pomoc nie należy się rozłączać i czekać na połączenie z konsultantem pomimo tego iż nie znałam nr pesel

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  28. Krystyna
    1 Opinie

    Totalna porażka nie chcę mieć nic wspólnego z cyfrą+ strasznie długi czas oczekiwania na połączenie a opłata leci.Ostrzegam was chcecie mieć cyfrę+ to musicie mieć zdrowe nerwy i duż cierpliwość.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  29. Bartek
    1 Opinie

    zadzwoniłem na numer stacjonarny ….
    po ok 1 min rozmawiałem już z konsultantem, który w sumie obsłużył dwie całkiem niespokrewnione sprawy ….
    załatwione w ciągu kolejnych 2 min …
    porażka to jest w Orange (stare TP) po przejęciu stracili chyba wszystkich specjalistów …..

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  30. zdzislawa
    1 Opinie

    zgadza sie , fatalne opinie o infolini cyfry plus sa prawdziwe ,nie ma mowy zeby sie dodzwonic ,ale jak on chca dolozyc jakis kanal to umieja nas znalezc ,Za duzo maja klientow i stad traktowanie nas w ten sposob.Odchodzcie od nich ,jest duzo innych dobrych dostawcow .
    pozdrowienia
    nica

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  31. do_idiotów
    1 Opinie

    Długi czas oczekiwania to nie wina konsultantów, a was, dzwoniących – większość informacji macie w umowie i regulaminie, i gdybyście łaskawie zajrzeli do tego, co podpisujecie, to nie mielibyście żadnych wątpliwości. A tak dzwonicie tylko po to, żeby się dowiedzieć, że jesteście debilami, bo nie umiecie czytać, a ze zrozumieniem, to już nawet nie wspomnę.
    Numery 801 066 066 i 22 310 45 45 są czynne codziennie od 7-22, ale oczywiście wy nie wiecie, że na 801… można się dodzwonić tylko z telefonu stacjonarnego, a na 22… z komórki, z zagranicy i z każdego dowolnego telefonu.
    Skoro to dla was za trudne, to już nie jest wina cyfry.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  32. Marcin
    1 Opinie

    to jest jakiś żart! od 6godzin staram dodzwonić się na infolinie i nic. Niedawno jakiś „miły pan” odebrał i powiedział, abym zadzwonił jeszcze raz i wpisał „00” i od razu się połączę. Po 10sekundach wyrzuciłem telefon. DZIĘKUJĘ CYFRO+!! To jest kpina z klienta.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  33. Tina
    1 Opinie

    Zgadzam sie. Porazka totalna. Nigdy wiencej nie chce miec do czynienia z CYFRĄ+. Gorzej byc nie moze ! Ryzygnuję z takiej przyjemności !

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  34. Lilka
    1 Opinie

    Obłęd !!!
    Nie dość, że czekała ileś minut na połączenie i wysłuchiwałam dennej muzyki w słuchawce, to jeszcze zostałam potraktowana nie jak stały abonent, tylko pomiot !!!
    Prosiłam, by konsultant rozwiązał moją ”umowę” o opcję dodatkową, za którą płacę 27 zł. Pierwsze jego pytanie brzmiało: Dlaczego chce pani zrezygnować? … Odpowiedziałam, że to moja prywatna decyzja. :) Pan na to, że opcja dodatkowa, to same premiery (dodam, że oglądam je codziennie, te same od ponad 6 miesięcy ;/ )
    Po czym, po kilku minutach stwierdził, że Cyfra + przygotowała dla mnie już taka fajną promocję… że będę za opcję dodatkową płaciła jedynie 19,90, więc zapytałam, dlaczego dopiero teraz mi o tym wspomina, gdy to JA zadzwoniłam do Cyfry, a nie Ona do mnie ;/ Pan zaczął plątać się w swojej wypowiedzi, po czym musiałam przerwać te jego ‚mądrości’.
    Nie ukrywam, że rozmowa z konsultantami napawa mnie mdłościami. Ten brak prywatności, szacunku dla klienta jest niebywale bezczelny.
    Umowa kończy mi się w grudniu i po 11 latach płacenia niemałych rachunków pożegnam się z tą firmą. :)

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  35. Robert
    1 Opinie

    Kontakt telefoniczny to katastrofa. Po kampaniach tv nabrali tylu klientów, ze kompletnie nie radza sobie z niczym.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  36. Aleksandra
    1 Opinie

    BEZSENSOWNA CYFRA PLUS!!!
    Nie można się do nich dodzwonić pod żaden numer!A abonament zmieniają jak chcą!

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  37. Iza
    1 Opinie

    A ja jestem bardzo zadowolona z obsługi. Takie czasy, że każdy dba o własny interes i kiedy kończy się umowa i promocje, to przecież nikt nie zadzwoni i nie zapyta „Czy chciałaby Pan/Pani płacić mniej?”. Prawda jest taka, że najbardziej niezadowoleni są ludzie którzy nie potrafią kontrolować swoich spraw, nie czytają umów i ogólnie są wiecznie niezadowoleni. Pozdrawiam. A Konsultantom Cyfry+, życzę dużo wytrwałości:)

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  38. witold
    1 Opinie

    Mieszkam w Poznaniu i jestem zmuszony oglądać na TVP INFO Tele-Kurier Warszawski,a Poznański Teleskop jest nieosiągalny,dla czego? Sprawy lokalne Mazowsza nie są mi tak bliskie jak Wielkopolski.Skontaktowałem się przed chwilą (po całodziennym wydzwanianiu) z Cyfrą+ w P-niu tel;61/8218555 gdzie Pani poinformowała mnie iż nic nie można zrobić,gdyż to we Francji decydują co oglądamy i że mogę sobie oglądać Teleskop z anteny naziemnej.W takim razie po co mi tv satelitarna?

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  39. : )
    1 Opinie

    Bardzo dobra obsługa, czekałam tylko 5 min. A numer 801 066 066 jest po prostu nieaktywny.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  40. Marian
    2 Opinie

    Trzy dni czekam na sensowną odpowiedz, i jak do tej pory żaden z tych co wyciągają od nas kasę, nie pokwapił się o to by zajrzeć na stronę, i przeczytać co morze być przyczyną nie zadowolenia abonentów. I jeśli jest to możliwe to bardzo bym prosił tych mądrali co są odpowiedzialni za wizerunek tej strony, aby byli tak łaskawi i poinformowali nas ile wynosi koszt połączenia z numeru 22 310 45 45,
    i dlaczego jesteśmy zmuszani na wysłuchiwanie tych wszystkich bzdurnych informacji nic na dających a tylko naciągające nas na większe koszta połączenia.”CYFRO PLUS OBUĆ SIĘ I ZACZNIJ TRAKTOWAĆ NAS JAK SWOICH KLIENTÓW A NIE JAK NIE CHCIANYCH INTRUZÓW”Jeszcze raz pytam po co mamy wpisywać E-maila na który nie otrzymujemy żadnej odpowiedzi…Pytanko do piszących czy ktoś otrzymał odpowiedz na swój wpis na tej stronie????? :(

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 1
  41. Marian
    2 Opinie

    Ludzie tak naprawdę to oni nas ignorują,im jesteśmy potrzebni tylko by nabijać kasę.
    A jak się kończy umowa dzierżawy to wtedy sobie o nas przypominają,i specjalnie dla nas mają ofertę jaką nie dostaniemy nigdzie,nawet jak się otwiera ich strony to nie ma gdzie przedstawić problemów,bo nawet telefon jaki umieszczają na fakturze to jest 801066066 nie odpowiada tylko słychać że połączenie nie może być zrealizowane.
    A po za tym za takie pieniądze jakie im płacimy to lista programów jest denna,ja postanowiłem że z końcem umowy już nie podpiszę więcej z nimi żadnej umowy :(
    Myślę że jak zaczniemy od nich odchodzić to może wtedy zaczną więcej się interesować tymi co dają im zapracować na chleb…

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 1
  42. Mike
    1 Opinie

    ….a ja się dodzwoniłem bezproblemowo.Sprawa załatwiona bardzo pozytywnie,konsultantka sama zaproponowała korzystny dla mnie kompromis.Więc duży plus dla cyfry.Dzięki bardzo :-)

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  43. wkurzona
    1 Opinie

    Właśnie dostałam aneks do umowy i chciałam zapytać na infolinii gdzie wysłać pismo, że na podwyżkę się nie zgadzam. I co? wbijam mumer do telefonu i słyszę przez pół godziny „połączenie nie może być zrealizowane”. Do bani.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  44. Izolda
    1 Opinie

    TRAGEDIA!!! Tak niekompetentnych ludzi na infolinii jeszcze nie spotkałam. Dzwonie raz dowiaduje się, że przysługuje mi promocyjny pakiet HD + dekoder HD po promocyjnej cenie. Udaję sie do punktu osługi klijenta w mojej miejscowości a tam mówią i że pakiet promocyjny mi nie przysługuje. W obecności pracownika punktu dzwonie na infolinie dowiaduje się, że pakietu Hd mogą mi podlaczyc ale po standardowej cenie bo promocja mi na to nie przysluguje, ale za to moge dostac dekoder HD po promocyjnej cenie. No coż po namysle zgadzam sie na opcje programow HD po normalnej cenie i deklaruje chec zakupu dekodera po promocyjnej cenie. Pan podlancza mi pakiet HD a dekoder mam odebrac w punkcie w ktorym w danej chwili jestem. Pani w punkcie sprzedazy widzi ze na moim koncie zoslał zmieniony pakiet ale niestety nie ma mozliwosci sprzedazy dekodera (nikt mi nie wytlumaczyl dlaczego). umawiam sie na nastepny dizen po odbior sprzetu i jade do domu. Z domu dzwonie po raz kolejny na infolinie aby potwierdzic , ze jutro jak pojade to dostane sprzet i nie pojade niepotrzebnie. Otrzymuje informację na infolini, że w dniu nastepnym odbiore dekoder w cenie promocyjnej. nastepnego nia jade do punku po sprzet zadowolona, że wreszcie bede mogla skorzystac z nowej opcji programowej. I coz sie dzieje dowiaduje sie od pracownika punktu sprzedazy, ze moze mi sprzedac dekoder ale po normalnej cenie bo promocja mi nie przysługuje. Po raz kolejny dzwonie na infolinie i tam dowiaduje sie, że no niestety ale nie bede mogla skrzystac z zakupu dekodera po promocyjnej cenie tylko po cenie standardowej czyli dwa razy wyższej. Rozłączyłam sie z infolinią i zaniemowiłam. Pomijam juz czas oczekiwania na polaczenie z infolinia bo w pewnym momencie przestalam patrzec na zegarek. Na chwile obecna zlozylam reklamacje z uwagi na wprowadzenie mnie w blad i probe wymuszenia na mnie zakupu po wyzszych cenach i wyzszego abonamentu. Zobaczymy jak to sie zakończy. Jedno moge powiedziec czuje sie bardzo zawiedziona i zniesmaczona takim traktowaniem klienta i prawdopodobnie po 8 latach zrezygnuje z uslug cyfry+.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  45. ewa
    1 Opinie

    tu nic nie działa, numery tu oferowane nie odpowiadaja, numery podawane w oficjalnych pismach od Cyfry, nie są możliwe do zrealizowania, nic nie rozumiem już drugi dzień próbuję się dodzwonić do cyfry ….

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  46. tomek
    1 Opinie

    dziś otrzymałem listownie anex przedłużający umowę,którą wypowiedziałem w terminie.Na infolinię również nie można się dodzwonić aby sprawę wyjaśnić. Czy nie jest tak,że to celowe działanie – przed połączeniem z konsultantem personalizuje się poprzez PESEL ?? :) Szanowna CYFRO+ ja naprawdę nie chcę już z Wami współpracować!!!

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  47. Sylwia
    1 Opinie

    Byłam klientem wiele lat. Zawsze zadowolona z obsługi. Jedyny minus był taki, że czasem faktycznie trzeba było chwilę poczekać na połączenie z konsultantem. Natomiast sprawy zawsze były załatwiane od ręki i udzielano wyczerpujących informacji. Z rezygnacją też nie było żadnych niespodzianek (nie mieszkam już w Pl)

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  48. Darek
    1 Opinie

    Czas oczekiwania na połączenie 30 sek,sprawa załatwiona od ręki

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  49. Krzysiek
    2 Opinie

    MASAKRA! Czekam już 2 godziny i 10 minut. To jest szokujące jak można olewać swojego klienta.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  50. Krzysiek
    2 Opinie

    Dzisiaj walczy Adamek. Chciałem aktywować kanał na którym będzie transmisja. Wiszę na telefonie już 1h i 20 minut. Słyszę tylko że proszą mnie o dalsze oczekiwanie bo wszyscy konsultanci są zajęci. Mam jeszcze około godzinę do rozpoczęcia walki. Ciekawe czy uda mi się dodzwonić.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
Jeżeli znalazłeś na blogu recenzję na temat "Infolinia CYFRA+" możesz tu ją przypiąć.

Dodaj opinię

Kliknij, aby ocenić
Tak Nie
brak tekstu
Masz już konto w serwisie?
1 + 6 =
'.
Dodając swoją opinię oświadczam że zapoznałem się i akceptuję Regulamin serwisu.

Jak poprawnie ocenić?

  • Oceniaj obiektywnie, trzymaj się rzeczywistych faktów
  • Opisz wyczerpująco temat, postaraj się zawżeć wszystkie ważne szczegóły
  • Zadbaj o stylistykę opinii, staraj się pisać poprawnie gramatycznie i ortograficznie

Czego unikać?

  • Nie umieszczaj w treści opinii danych personalnych
  • Nie pisz treści tekstu DUŻYMI literami, nie używaj wulgaryzmów
  • Unikaj pisania marketingowego, mającego nacelu jedynie zachwalanie

Informacje

Centrum Telefoniczne Abonentów CYFRY+

801 066 066
22 310 45 45

Zdjęcia

Zadaj Pytanie

1 + 6 =
'.

Podobne wpisy

Infolinia Plus Bank

Infolinia Plus Bank

3 na 5 (2 opinii)

Bardzo fachowa obsuga klienta. Posiadam telefon w Plusie i jestem zadowolona, mam dodatkowo konto w plus banku i nie mam żadnych zastrzeżeń.

Infolinia Air France

5 na 5 (1 opinii)

Bardzo dobre linie z profesjonalną infolinią, gdzie można zasięgnąć wszystkich informacji na temat lotów i rezerwacji. Konsultanci są kompetentni i przedstawiają klientowi rzetelne informacje.…

Infolinia Air Berlin

5 na 5 (2 opinii)

Bardzo miło i rzetelna obsługa. Można z ręką na sercu polecać. Na pewno warto skorzystać z ich pomocy i wsparcia w chwilach niepewności.

Infolinia Aegon

4 na 5 (1 opinii)

Jakiś czas temu dzwoniłem do nich i się nie rozczarowałem. Myślałem, że będę kwitnąć przy słuchawce przez nie wiadomo ile, ale okazało się całkiem…

Infolinia Adwords

5 na 5 (1 opinii)

Dzwoniłem kilkakrotnie i za każdym razem czekałem krótką chwilę na połączenie. Pani po drugiej stronie była pomocna i życzliwa. Dobrze, że jeszcze są infolinie,…

Infolinia Adobe

4 na 5 (1 opinii)

Infolinia nie jest zła. A już na pewno jest dużo lepsza niż, np., infolinie bankowe, do których dodzwonić się to prawdziwy koszmar. Konsultant nie…

Infolinia Acer

4 na 5 (1 opinii)

Na infolinię dodzwoniłem się w miarę szybko. Czekałem może z 2-3 minuty. Odebrał kulturalny pan, który zajął się moim problemem profesjonalnie, a nie po…

Infolinia Biedronka

Infolinia Biedronka

5 na 5 (1 opinii)

Dzwoniłam na infolinię biedronki, bo miałam jeden problem i zapytanie zarazem. Odebrała pani, która już sądząc po samym słucham wydała się uprzejma. Taka właśnie…

Inea Infolinia

4 na 5 (1 opinii)

Miałam kilka wątpliwości i problemów z usługami firmy Inea. Postanowiłam jak najszybciej to wyjaśnić, bo sytuacja tego wymagała. Najszybszym sposobem było zadzwonić na infolinię,…

Citibank Infolinia

5 na 5 (1 opinii)

Posiadam konto w banku Citibank. Jednak płacę za nie trochę za dużo. Te przelewy, wybieranie pieniędzy w różnych bankomatach. Dlatego pomyślałam, że może mają…