Infolinia GETIN Bank, Opinie

5% osób poleca
1.35 na 5 możliwych

na podstawie 80 opinii

Znaleziono 0 recenzji na blogach

Jak oceniano

Doskonale
2
Bardzo dobrze
3
Przeciętnie
2
Kiepsko
7
Strasznie
66

Opinie Oceniaków

  1. Ewa
    1 Opinie

    dodzwonić się nie można a jak już się połączysz to otrzymanie informacji jakiej potrzebujesz graniczy z cudem cała infolinia jak i bank jest straszny mają bałagan w papierach 16 dnia miesiąca jest zapłacona rata a za tydzień przychodzi pismo wystawione 19 z windykacji z wezwaniem do zaplaty za które sobie liczą nadmienię że rata jest zapłacona w oddziale ich banku nigdy więcej nie skorzystam z tego banku i tej infolinii i napewno odradzę każdemu

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  2. Jan NOWAK
    1 Opinie

    Pod każdym względem – czas oczekiwania, brak kompetencji, przekierowanie od konsultanta do konsultanta…
    Ostatnio wprowadzili nowy numer (19797) za który kasują dodatkowo, nie informując o kosztach połączenia.
    Brak słów!

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 1
  3. RomanP
    1 Opinie

    W Polsce nie ma chyba infolinii, która mogłaby się poszczycić troską o klienta. Próbowałem kilkakrotnie dodzwonić się do tych leniwców i na daremno. Wisiałem na telefonie, nikt nie odbierał, a muzyczka już mi zaczęła wychodzić bokiem. I w końcu stanęło na tym, że nie dowiedziałem się niczego i zmuszony byłem zawitać do placówki bankowej. Co najlepsze, tam też mi niewiele pomogli. Chciałem wypytać o kredyt, ale okazało się, że nie spełniam warunków. Poszedłem do mbanku i powiedzieli, że przyznają mi kredyt, w dodatku nawet większy niż chciałem. Getinowi mówię stanowcze NIE.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  4. ania.82
    3 Opinie

    Getin Bank ma niby jedne z najlepszych ofert na rynku. Ale jak zadzwoniłam tam i chciałam spytać o lokaty, pani od razu zaczęła mi wciskać polisę

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 1
  5. Witek
    1 Opinie

    Od 3 dni probuje odblokowac zablokowany dostep do konta za pomoca infolinii 22 262 0002 (3 x beldnie wpisane haslo ) Pierwsze dwa dni sluchalem tylko informacji i muzyki a 3 dnia informacji i muzyki a po 3 minutach rozmowa sie wylacza. Stracilem 3 godziny czasu nie liczac pieniedzy za polaczenia i kupe nerwow. Interwencja mailowa o pomoc odpowiedz prosze dzwonic na infolinie. Takie jest podejscie do klientow GETIN ONLINE. Od Grudnia chyba przejde do innego banku. To jest szczyt niekompetencji pracownikow tego banku. Zbulwersowany klient GETIN BANKU.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 2
  6. Kasi
    1 Opinie

    25 minut oczekiwania na połączenie na infolinii …. i tak nie załatwiona sprawa. Czy trzeba czegoś więcej? Nie polecam!

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 1
  7. Justyna
    1 Opinie

    Znakomita jakość obsługi, błyskawiczny czas oczekiwania na połączenie, za każdym razem jak dzwonię maks 2 min. Jestem bardzo zadowolona!
    Pamiętajmy, że oceniają głównie frustraci, oczywiście negatywnie.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 1
  8. magda 82
    1 Opinie

    Najgorszy bank na świecie!Zastanówcie się dwa razy najgorszy bank z jakim miałam do czynienia niekompetentni ludzie na infolinii i w oddziałam każdy mówi co innego.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  9. Bartek
    2 Opinie

    Witam ponownie..
    mija kolejna godzina i NIC..infolinia nadal zajeta.. wyslalem zapytanie na ich stronie odpowiedz miała byz zekomo po 25 sekundach..i NIC zero odpowiedzi..
    MASAKRA..

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 1
  10. Bartek
    2 Opinie

    MASAKRA..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Od dwóch godzin maja zajęty telefon, dzwoniłem po placówkach banku również nik nie odbiera telefonu!!! Zalozylem konto w tym banku walutowe i wplacilem w placówce pieniądze w euro i co się okazało???
    można wykonywać jedynie przelewy krajowe MALO TEGO.. jedynie w PLN, wiec – na koncie mam kase w euro i jedyny sposób żeby ja przelac to w postaci przelewu krajowego i tylko po PRZEWALUTOWANIU!!!

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  11. Monika
    1 Opinie

    Bardzo długi czas połączenia, oferta reklamowa banku na mój koszt na poczatku połączenia, bardzo długi czas oczekiwania na rozmowę z konsultantem. NIE polecam

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  12. Ewa
    1 Opinie

    Niestety nie otrzymałam wiążącej odpowiedzi na temat otrzymanego sms-nie polecam

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  13. anna
    1 Opinie

    Skandal aby w Getin Banku -nie działała infolinia po 22 Pytam się jak zastrzec kartę jak nie masz dostępu do neta a cię np. okradli. Na infolinii nie możesz się w jednym miejscu dowiedzieć czy ktoś korzystał z karty i ją zastrzec musisz się znowu naczekać i przejść całą procedurę tysiąca pytań Masakra!!

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 2
  14. Piotr
    1 Opinie

    To co prezentują sobą i swoimi wiadomościami pracownicy getin banku to po prostu kpina.Klienta traktują z góry jakimiś wyuczonymi regułkami które powtarzają po 5 razy jak papugi. Nic czego oczekiwałem nie zostało mi powiedziane, mimo że kasę potrafią wziąć za byle co. Bank i obsługa poziom fatalny.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 1
  15. Krzysztof
    1 Opinie

    szkoda ,że tych opinii nie przeczytałem wcześniej,to chyba najgorszy bank z jakim miałem do czynienia, mam dość zabawy w oczekiwanie na konsultanta i odsyłanie od Annasza do Kajfasza

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  16. Mati
    1 Opinie

    założyłem konto internetowe,najpierw mi podali złe hasło na telefon bo sprawdzałem dokładnie czy źle nie wpisuję i jeb zablokowane konto.dodzwonić się nie można bo zawsze żadnego konsultanta dostępnego nie ma czekam 10 min i NIC i tak już straciłem 5zł z komórki a konto dalej jest zablokowane.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  17. Katarzyna
    1 Opinie

    Katastrofa!!!!!!!!!odmowa sprawdzenia salda na moim koncie gdyz nie potrafiłam podac przez telefon numeru umowy kredytowej ….brak numeru uniemozliwia weryfikacje danych -Zenada chyba powinno być odwrotnie…. Nie polecam rozmów przez infolinię osoby mało kompetentne..

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 1
  18. Asia
    1 Opinie

    Masakra dzwoni pani ze mam wplacic 400 zl zaleglosci a za zhwile dostaje sms ze mam wplacic 150 zl … a teraz na infolinie nie mozna sie dodzwonic bo caly czas nikt nie odbiera… porazka

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 1
  19. Barbara
    1 Opinie

    Co z Wami ludzie troche przyjaznej atmosfery tylko krytykowac potraficie – a ja wlasnie ide na powazną rozmowe z bankiem i jestem pelna optymizmu wkoncu wszedzie pracuja tylko ludzie pozdrawiam i duzo cierpliwosci w 2014 roku

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  20. marzena
    1 Opinie

    witam,zdazylo mi sie nie wplacic raty w terminie tak wyszlo ze sie nie wyrobilam z pieniedzmi…zadzwonila pani konsultant z pretesjami co ja sobie wyobrazam to ich pieniadze,czemu nie oddaje na co ja wydalam taki kredyt itp,itd wrzeszczała na mnie jakbym ją okradla…wiec mowie ze wplacilam juz te pieniadze a ona do mnie ze co z tego ze kredyt taki wzielam ,nie spalaca to ich pieniadze…do tego zadzwonila nie na moj aktualny numer podany w uddziale przy podpisywaniu umowy ale na stary numer ktorego nie uzywam i oddalam 13-letniej córce ,na moje pytanie dlaczego nbie dzwoni na mój numer pani sie wydarla ze ja to nie interesuje bo ona chce kase!zenada i porazka,dno

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  21. Ola
    1 Opinie

    Czekałam na konsultanta 2 min i sprawa została załatwiona sprawnie (odzyskanie hasła). Może miałam szczęście, ale jestem zadowolona z obsługi.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  22. ozzy
    1 Opinie

    Czas oczekiwania 11 minut, po odczekaniu okazało się że musiałam nadal czekać aż 4 min. Czyli na połączeniu z konsultantem czekałam 15 min i w efekcie i tak nie był pomocny. Coraz poważniej zastanawiam się nad przeniesieniem lokat, ponieważ to nie jedyny problem z jakim spotkałam się w tm Banku.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  23. Małgorzata
    1 Opinie

    Otrzymałam kilka /powyżej 5/ telefonów z propozycją otrzymania oferty pod warunkiem podania moich danych osobowych, między innymi numeru pesel. Nie miałam pewności, ze telefon rzeczywiście jest z banku. Natrętne osoby dzwoniły w godzinach pracy, nie przyjmując do wiadomości, że jestem w pracy i nie mam czasu ani ochoty na rozmowę i podawanie obcym osobom moich danych osobowych przez telefon. Uważam, ze jeśli bank ma dla mnie propozycję współpracy – powinien przedstawić ją na piśmie, lub drogą telefoniczną, ale w taktowny i kulturalny sposób.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  24. zenon
    1 Opinie

    najgorszy bank z jakim mam do czynienia.kiedy ide zaplacic rate w miejscu mego zamieszkania to za każdym razem,6 stanowisk;2 czynne,kolejka jak diabli ale im się nie spieszy a bank jak by nie liczyc 4 etaty zaoszczędzone.klient się liczyl jak bral kredyt.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  25. Tomek
    1 Opinie

    Bardzo przykre:(
    Dodzwonić się do G.B
    graniczy z cudem, a wręcz bywa niemożliwe!!!
    W słuchawce słyszę głos na sekretarce
    ” czas oczekiwania na połączenie konsultanta, około 1 minuta:)a połączenie z konsultantem nie następuje nawet po kilkudziesięciu minutach:(((((

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  26. Anna
    1 Opinie

    Porażka.Słów mi brak.Zawsze to samo.OBECNIE WSZYSCY NASI KONSULTANCI SĄ ZAJĘCI….Cieszę się że pewnie dziś dzwonię do nich ostatni raz, w oddziale w moim mieście też zero kompetencji i pracują jak muchy w smole.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  27. Elżbieta
    1 Opinie

    To jakaś paranoja. Dzwonię już 15 minut i albo nikt nie odbiera albo tel. się wyłącza. Nigdy już nie wezmę od nich kredytu!!!!

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  28. Marta
    1 Opinie

    Wiekszego dna nie widzialam ,chce zobaczyc ile mam na koncie i zrobic przelew …czekam 10 minut sluchajac glupiej melodii na 1 konsultanta ktory potrafi tylko powiedziec ile mam na koncie ,10 minut na nastepnego konsultanta zeby zrobic przelew

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  29. TOMASZ
    1 Opinie

    Napiszę krótko.Tragedia nie obsługa.Nie polecam. Ludzie zabierajcie od nich lokaty!!!

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  30. Mania
    1 Opinie

    beznadzieja. Aby się czegoś dowiedzić i tak trzeba mieć aktywną usługę telefonicznego logowania. Czas oczewkiwania na taką aktywację 14 dni. To po co ta infolinia????????????

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  31. Alina
    1 Opinie

    Fatalna obsługa- czekałam na konsultanta ok.5 minut ,kolejne przekierowywania -w efekcie nic nie załatwiłam – muszę udać się fizycznie do banku. nie polecam

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  32. Stefan
    1 Opinie

    TRAGEDIA – nie wiem po co w ogóle istnieje ten twór.
    ZERO jakiejkolwiek informacji + niemiła obsługa. W skali 1-10 poniżej

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  33. gabrysia
    1 Opinie

    Po prostu tragedia zgubiłam kartę lub ktoś mi ją ukradł jak mi wyczyszczą konto to nie będę miała z czego żyć ot i klops no i nie MOGĘ ZASTRZEC KARTY BO INFOLINIA NIE DZIAŁA CO ZA PARANOJA JUTRO IE DO BANKU I DZIĘKUJE TYM PAŃSTWU ZA WSPÓŁPRACE!!! NICZEGO OD NICH NE CHCE !!!

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  34. Michał
    1 Opinie

    To jest infolinia GetinBanku czy głuchy telefon???
    Po dziesiątkach minut oczekiwania, obsłuchiwania wiadomości, które mnie kompletnie nie interesują, wciskania kolejnych numerków w celu zadania jednego konkretnego pytania dotyczącego kredytu hipotecznego – nikt nie odbiera. Totalna porażka! Dobrze, że pomyślałem żeby dzwonić z pracy, bo pewnie z mojej komórki bym zapłacił fortunę za żadną pomoc ze strony infolinii.
    Najgorsza infolinia z jaką miałem kiedykolwiek do czynienia, szkoda że na „0” nie da się ocenić takiej jakości obsługi.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  35. Arek
    1 Opinie

    tragedia!!!! oczekiwanie na połaczenie z konsultantem trwa dłużej niż rosnące oprocentowanie a gdy już ktoś odbierze to rozmowa nagle zostaje rozłączona – nie polecam tego banku

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  36. Paweł
    1 Opinie

    Tragedia za błąd osoby w punkcie dzwonię i czekam aż ucho przymarzło do słuchawki 2 x ok 20 minut .A katrynka zawiesza się na czas oczekiwania ok 2 minut a czekam kolejne naście
    sprawę załatwiam w minutę tracąc 40 minut w banku i drugie 40 z słuchawką przy uchu straszne oszczędności jeżeli chodzi o zadbanie o stałego dobrego klienta

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  37. Persh
    1 Opinie

    4 osoby mnie przekierowywały do mojego konsultanta. Po 20 minutach słuchania muzyczki i informacji, że zostało 5 min, 4,3,2,1min. a później już nie odliczało minut tylko (wszyscy konsultanci są zajęci). Zrezygnowałem.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  38. Tadeusz
    1 Opinie

    Nie polecam tego banku zero wiedzy ze strony pracowników konta nie mogą odblokować jak bank do 19 otwarty a jedna co może to robić do 16 siedzi

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  39. Dawid
    1 Opinie

    Potwierdzam, fatalna obsługa. Infolinia istnieje chyba tylko po to, ażeby operatorzy sieci komórkowych dużo zarobili. Skandaliczna sytuacja w oddziałach stacjonarnych. Ażeby dostać się do okienka do 2-ch godz oczekiwania (Bielsko-Biała ul. Sixta). Proponuję ten bank wszystkim, którzy tęsknią za PReLem.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  40. Rafał
    1 Opinie

    Bank porażka, w czasie oczekiwania na połączanie z konsultantka idzie usnąć. Miałem kilka ważnych przelewów, wpłaciłem pieniądze do banku w placówce a one są obecnie zablokowane jako saldo !!! Mam pieniądze a ich nie mam !!, a mogłem iść na pocztę i tam wszystko załatwić to mnie się zachciało płacić rachunki elektronicznie, ani rachunki nie zapłacone ani możliwości ich usunięcia. Nigdzie nie jest napisane w których godzinach pracują konsultanci telefoniczni !!!! W oddziałach też nie odierają !! nie wim po co podawane są numery telefonów jak i tak ich nikt nie odbiera !!

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  41. Ewelina
    1 Opinie

    straciłam 30 zł,zeby połączyc się tym bankiem telefonicznie i co i przekierowanie od sasa do lasa!!!!!!Żenada!!!!!!!

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  42. Jarek
    1 Opinie

    KABARET !!!!!!!!!!!!!!!!! Prowadzę firmę i chcę wziąć kredyt. Dzwonię na infolinię. Czekam. Cały czas czekam. Czytam w między czasie komentarze. Myślę sobie – przesadzają. Dodzwoniłem się. Kobieta mówi że się nie zajmuje kredytami. Dała mi numer pod który mam zadzwonić. Dalej dzwonię i czytam komentarze. Fakt trwa to koło pół godziny (mam nielimitowane rozmowy)po czym odbiera konsultantka i mówi że nie udzieli mi informacji bo dodzwoniłem się do księgowości!!!!!!!!! I jeszcze ten komunistyczny urzędniczy głos z pretensjami że nie pod ten numer dzwonię. Może ofertę kredytową mają fajną ale w tym przypadku wolę przepłacić. POZDRAWIAM WSZYSTKICH KONSULTANTÓW GETIN BANK :)

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  43. agata
    1 Opinie

    masakra.czeski film. nic nie można załatwić. infolinia najgorsza z najgorszych

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  44. Mirosław
    1 Opinie

    Bank nie wywiązał się z umowy na ROR z promocją ,,Na Start”-nie przyznał nagrody.
    Od 15.10.12 nie odpowiada na relamację.Pracownicy Oddziału Płock są bezsilni.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  45. iza
    1 Opinie

    TRAGEDIA !!!!!!
    Dzis dzwonię do Banku przez cały dzień i nie moge sie dodzwonić,a posiadam kredyt w tym Banku i ciągle słucham konsultantów i jestem przekierowywana dalej :-((( i dalej nie moge sie dodzwonić,musze napisac pismo do Prezesa Banku,zadzwonic do Wajsa,albo do TVN ręce mi dziś opadają…

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  46. Piter
    1 Opinie

    Tragedia to mało powiedziane. W tym banku wogóle nie ma infolini tylko żerowanie na cudzych pieniądzach, a jak usłyszałem że mam czekać 11 minut na konsultanta to normalnie padłem. Lepiej niech od razu wyłączą te swoją usługe z tel.19797

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  47. Marcin
    1 Opinie

    Witam,

    Czas oczekiwania na połączenie nie był rewelacyjny tylko 18 minut i 28 sekund. Zrozumiałe jest też przełączenie do innego doradcy, w moim wypadku wyspecjalizowanego w obsłudze kredytów hipotecznych. Zaskakujące jest, że po takim czasie oczekiwania i późniejszej rozmowy dowiaduję się, że muszę aktywować usługę dostępu do bankowości elektronicznej, ale ku mojemu zaskoczeniu tylko i wyłącznie w oddziale banku… Czyli pokonałem prawie w całości, oczekując na połączenie dystans z Torunia do Bydgoszczy. Nie zyskując nic, teraz jeszcze około 40 minut w oddziale i ponowne połączenie, czyli jakieś sympatyczne 20 minut. Rewelacja. Przestrzegam natomiast przed tymi samymi pracownikami z departamentu windykacji. Rozmowy nie są konstruktywne, a obrażanie klienta i przechodzenie na Ty jest jak widać rzeczą normalną. Nie można oddzwonić na info linię od windykacji, natomiast można z powodzeniem spodziewać się telefonów w porach zaskakujących: 7 rano, 22.30 itp. Pozdrawiam wszystkich korzystających z info linii Getin Noble Banku. Powodzenia :)

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  48. Daniel
    1 Opinie

    Ja dodzwoniłem się bez problemu, czekałem 30 … sekund poprosiłem o rozmowę z danym konsultantem, przekierowano mnie powiedziano mi że konsultant teraz rozmawia ale oddzwoni i … oddzwonił po ok. 5 minutach. Wszystko ok. Pozdro

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  49. Wiesław
    1 Opinie

    Naprawdę totalne dno odsyłają od konsultanta do konsultanta Totalny brak profesjonalizmu

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  50. Marcin
    1 Opinie

    zenada, w dzien w godzinach pracy czeka sie po kilkaknascie-kilkadziesiat minut na zgłoszenie konsultanta…

    Getin pieniadze z kredytów potrafią chapać szkoda że nie przeznaczają ich na inwestycje w celu poprawy jakości obsługi klienta

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
Jeżeli znalazłeś na blogu recenzję na temat "Infolinia GETIN Bank" możesz tu ją przypiąć.

Dodaj opinię

Kliknij, aby ocenić
Tak Nie
brak tekstu
Masz już konto w serwisie?
5 + 3 =
'.
Dodając swoją opinię oświadczam że zapoznałem się i akceptuję Regulamin serwisu.

Jak poprawnie ocenić?

  • Oceniaj obiektywnie, trzymaj się rzeczywistych faktów
  • Opisz wyczerpująco temat, postaraj się zawżeć wszystkie ważne szczegóły
  • Zadbaj o stylistykę opinii, staraj się pisać poprawnie gramatycznie i ortograficznie

Czego unikać?

  • Nie umieszczaj w treści opinii danych personalnych
  • Nie pisz treści tekstu DUŻYMI literami, nie używaj wulgaryzmów
  • Unikaj pisania marketingowego, mającego nacelu jedynie zachwalanie

Informacje

Infolinia GETIN Banku: 197 97
Opłata jak za połączenie lokalne według taryfy operatora.

Numer infolinii dla Klientów dzwoniących z zagranicy: +48 32 604 3001

Zdjęcia

Pytania Oceniaków

Posiadam kredyt hipoteczny. Komu i w jakiej formie muszę zgłosić zmianę miejsca zameldowania. Zaznaczam, że teraz na nowych dowodach nie ma adresu.

Odpowiedz

Zadaj Pytanie

5 + 3 =
'.

Podobne wpisy

Infolinia Plus Bank

Infolinia Plus Bank

3 na 5 (2 opinii)

Bardzo fachowa obsuga klienta. Posiadam telefon w Plusie i jestem zadowolona, mam dodatkowo konto w plus banku i nie mam żadnych zastrzeżeń.

Infolinia Air France

5 na 5 (1 opinii)

Bardzo dobre linie z profesjonalną infolinią, gdzie można zasięgnąć wszystkich informacji na temat lotów i rezerwacji. Konsultanci są kompetentni i przedstawiają klientowi rzetelne informacje.…

Infolinia Air Berlin

5 na 5 (2 opinii)

Bardzo miło i rzetelna obsługa. Można z ręką na sercu polecać. Na pewno warto skorzystać z ich pomocy i wsparcia w chwilach niepewności.

Infolinia Aegon

4 na 5 (1 opinii)

Jakiś czas temu dzwoniłem do nich i się nie rozczarowałem. Myślałem, że będę kwitnąć przy słuchawce przez nie wiadomo ile, ale okazało się całkiem…

Infolinia Adwords

5 na 5 (1 opinii)

Dzwoniłem kilkakrotnie i za każdym razem czekałem krótką chwilę na połączenie. Pani po drugiej stronie była pomocna i życzliwa. Dobrze, że jeszcze są infolinie,…

Infolinia Adobe

4 na 5 (1 opinii)

Infolinia nie jest zła. A już na pewno jest dużo lepsza niż, np., infolinie bankowe, do których dodzwonić się to prawdziwy koszmar. Konsultant nie…

Infolinia Acer

4 na 5 (1 opinii)

Na infolinię dodzwoniłem się w miarę szybko. Czekałem może z 2-3 minuty. Odebrał kulturalny pan, który zajął się moim problemem profesjonalnie, a nie po…

Infolinia Biedronka

Infolinia Biedronka

5 na 5 (1 opinii)

Dzwoniłam na infolinię biedronki, bo miałam jeden problem i zapytanie zarazem. Odebrała pani, która już sądząc po samym słucham wydała się uprzejma. Taka właśnie…

Inea Infolinia

4 na 5 (1 opinii)

Miałam kilka wątpliwości i problemów z usługami firmy Inea. Postanowiłam jak najszybciej to wyjaśnić, bo sytuacja tego wymagała. Najszybszym sposobem było zadzwonić na infolinię,…

Citibank Infolinia

5 na 5 (1 opinii)

Posiadam konto w banku Citibank. Jednak płacę za nie trochę za dużo. Te przelewy, wybieranie pieniędzy w różnych bankomatach. Dlatego pomyślałam, że może mają…