Infolinia Heyah, Opinie

40.91% osób poleca
2.68 na 5 możliwych

na podstawie 22 opinii

Znaleziono 0 recenzji na blogach

Jak oceniano

Doskonale
6
Bardzo dobrze
3
Przeciętnie
2
Kiepsko
0
Strasznie
11

Opinie Oceniaków

  1. Tj
    1 Opinie
    Strasznie długi czas oczekiwania

    przeniosłem numer do heyah abonament – próbuje się skontaktować z infolinia od dwóch dni. Max czekałem 24 min i to nawet nie ja się rozłączam, tylko dostaje informacje ze liczba środków na moim koncie jest niewystarczająca.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  2. Sabina
    1 Opinie
    To jest jakieś nieporozumienie!!!

    Nie dawno kupiłam starter z nowym numerem Heyah. Dzień po aktywacji numeru dzwonił nie znany numer, byłam pewna, że pewnie z sieci, jednak gdy odebrałam to byłam zaskoczona. Jakaś Pani pytała o Pana Pawła, nie docierało do niej, że to pomyłka. Myślałam, że może pomyliła sobie jedną liczbę wpisując numer, do czasu, aż następnego dnia dostałam SMS-a o treści: \”Dzisiaj mija termin spłaty zaległej raty. Prosimy o uregulowanie\” itd. Od tego SMS-a zaczęły się również połączenie z trzeciego nieznanego numeru, po odebraniu była cisza,nikt się nie odezwał po czym się rozłączył i tak kilka razy. Zdenerwowana zadzwoniłam do biura obsługi, przedstawiłam sytuację, po czym Pani poinformowała mnie, że Heyah aktywuje nie używane numer już po 60 DNIACH!!! i nic nie może mi na to poradzić. Zaoferowała mi 5 zł!! Jestem teraz nękana połączeniami i SMS-ami a Pani chciała mi to zrekompensować 5 zł przelanymi na konto….Nie dodają, że gdy mnie rozłączyło, ponieważ skończyły mi się pieniądze na koncie, to Pani nawet nie raczyła oddzwonić i rozwiązać tej sytuacji do końca, nie mówiąc już o tych 5 zł. Jestem zaskoczona i rozczarowana tym wszystkim. Postanowiłam zmienić sieć.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  3. Macowicz
    1 Opinie

    Infolinia całkiem spoko. Fakt, troszkę sobie poczekałem na konsultanta, ale było warto. Zamierzałem zmienić abonament, ale nie za bardzo się orientowałem, czy mi się to opłaci. Na necie nie było zbyt wielu informacji, a te co znalazłem były mylące do tego stopnia, że nie miałem pojęcia jak to wygląda w rzeczywistości. Konsultant wszystko mi wyjaśnił, bez żadnych fochów. Dostałem odpowiedzi na wszystkie pytania i okazało się, że zmiana abonamentu będzie mi na rękę. A co najważniejsze, konsultant nie próbował mi nic wciskać na chama. Bez problemu załatwiłem sprawę i mogę spokojnie przyznać plusik za sprawność i szybkość działania.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  4. Anita
    2 Opinie

    Podejście konsultantów zraża ludzi do całej sieci. Chciałam tylko wyłączyć reklamy, a pani wiedząc, ze mam telefon na kartę chciała mi koniecznie wcisnać abonament

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  5. katarzyna
    1 Opinie

    Potrzebuję pomocy otrzymałam karę 400zl za nie poinformowanie o warunkach pakietu w heyah z którego nie świadomie się nie wywiązałam pomóżcie jak mam to wyjaśnić z heya bo nikt nie udziela informacji tylko takich że mam zapłacić karę ale nie wiem za co

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  6. natali
    1 Opinie

    od x lat korzystam z uslug heyah i do nie dawna bylam zadowolona a teraz jest tragedia i rozpacz.panstwo z heyah zarzadzaja kontami klientow jak wladze cypru,jak masz pieniadze na koncie to wcale nie oznacza, ze sa twoje.pewnie firma jest nie daleko bankructwa i łataja dziure naszym kosztem.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  7. Mateusz
    1 Opinie

    Swietna obsługa! Dostałem zwrot kosztów za połączenie!

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  8. marzena
    1 Opinie

    Jestem baaardzo niezadowolona! Heyah to jakiś koszmar! Nie moge się z nikim połączyć! Nie mogę sprawdzić ile mam na koncie pieniędzy! Nie dostałam żadnej wiadomości,że coś z siecią jest nie tak! TRAGEDIA !!!!!

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 1
  9. Ania
    1 Opinie

    Super cala sprawe zalatwilam za 1 zl:) mila obsluga moment i odbieraja

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  10. Zadowolony
    1 Opinie

    A ja jestem zadowolony z obsługi i nie mam zastrzeżeń.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  11. Anna
    1 Opinie

    Jestem zbulwersowana!!!! Jestem niepelnosprawna, chora i telefon jest mi konieczny… Ostatnio „zjadlo mi” 30 zl a dzisiaj nie polaczylo mnie i ubylo 11 zl na koncie zostalo OO po ok 2 godzinach znowu jest 11zl!! Co stalo sie 30zl. Od lat jestem solidnym klientem i zapytuje kto z Waszej Firmy bawi sie kosztem nerwow Waszych Klientow? Czy mam zmienic operatora?

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  12. Agnieszka
    1 Opinie

    Zadzwoniłam na ten nr 888coś, wybrałam 7 i zgłosiła się zaraz bardzo miła pani. Załatwiłam sprawę w 2 min. I w ogóle jestem zadowolona z Heyah, a play to mój wróg. :)

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  13. Janusz
    1 Opinie

    Oczywiście dzwoniłem na numer 888002222 (połączenia według Twojej taryfy)a według mojej taryfy to w Heyah mam rozmowy za darmo ale oczywiście nie w infolinii tylko tak dalej a Play Was zje!

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  14. Tomek
    1 Opinie

    Obsługa OK. Ale koszt masakryczny. Przechodzę do PLAY.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  15. Ewa
    1 Opinie

    Beznadziejna infolinia. Dzwonię na swoją macierzystą infolinię, wieloletni użytkownik heyah i mam jeszcze za to słono płacić. Dodatkowo zanim połączy z konsultantem to lecą jakieś durne reklamy heyah. Zastanawiam się nad zmianą?

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  16. Slayer22
    2 Opinie

    Koszt połączenia ogromny. Jak mam problem to piszę im maila i to oni do mnie oddzwaniają :)

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 1
  17. paulina
    1 Opinie

    jestem bardzo niezadowolona z infolini dzwoniąc słucha śię kilkanaśćie minut bzdeurnej muzyki a połączenia brak a jak już jest to kasują 30 zł tak śię nie postępuje ze swoimi długoletnimi klijętami FEEEE wstyd dla takiej firmy

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 1
  18. Dorota
    1 Opinie

    Jestem bardzo niezadowolona z obsługi w Heyah, chodzi o pakiet 50 minut za 5,50 zł na Heyah i stacjonarne. Po wbiciu kodu na ten pakiet pojawia się informacja, że jest problem techniczny więc dzwonię do konsultanta i wczoraj Pani powiedziała- tylko u mnie występuje taki problem a dzisiaj Pan poinformował,że mają problem i nie wiadomo kiedy go rozwiążą więc nie wiem kto kłami a w dodatku był bardzo niemiły. tem problem powtarza się od kilku tygoni. Nie polecam ich.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 1
  19. Beata
    1 Opinie

    Próbowałam się dziś dodzwonić do Biura Obsługi klienta w heyah i po prostu tragedia !! Dzwoniłam 5 razy,żaden z konsultantów nie raczył odebrać i sprawy nie załatwilam. Cena do biura heyah za minutę 1zl. Straciłam na te bezskutecznie połączenia 20zł !! Czy tak się traktuje wieloletnich klientów w heyah? No to tylko pogratulować !! W tym układzie to nic tylko rzucić taką dziadowską firmę,która dodatkowo zarabia impulsami przy połączeniu z biurem.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 1
  20. Lena
    1 Opinie

    super obsługa jestem bardzo zadowolona:) wszędzie tak powinno być:) pozdrawiam:)

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  21. Basiek
    1 Opinie

    Super!! polecam goraco uslugi HEYAH !!!!

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  22. Eugeniusz
    1 Opinie

    Bardzo jestem zadowolony z tak wspaniałej obsugi,będem waszą firmę promował z poważaniem Geniu.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
Jeżeli znalazłeś na blogu recenzję na temat "Infolinia Heyah" możesz tu ją przypiąć.

Dodaj opinię

Kliknij, aby ocenić
Tak Nie
brak tekstu
Masz już konto w serwisie?
5 + 3 =
'.
Dodając swoją opinię oświadczam że zapoznałem się i akceptuję Regulamin serwisu.

Jak poprawnie ocenić?

  • Oceniaj obiektywnie, trzymaj się rzeczywistych faktów
  • Opisz wyczerpująco temat, postaraj się zawżeć wszystkie ważne szczegóły
  • Zadbaj o stylistykę opinii, staraj się pisać poprawnie gramatycznie i ortograficznie

Czego unikać?

  • Nie umieszczaj w treści opinii danych personalnych
  • Nie pisz treści tekstu DUŻYMI literami, nie używaj wulgaryzmów
  • Unikaj pisania marketingowego, mającego nacelu jedynie zachwalanie

Informacje

Biuro Obsługi Heyah:

*2222 z Heyah (1 PLN za minutę) lub
0 888002222 (połączenia według Twojej taryfy).

Infolinia Heyah:

0 801222111 (połączenia według Twojej taryfy).

Zdjęcia

Zadaj Pytanie

1 + 6 =
'.

Podobne wpisy

Infolinia Plus Bank

Infolinia Plus Bank

3 na 5 (2 opinii)

Bardzo fachowa obsuga klienta. Posiadam telefon w Plusie i jestem zadowolona, mam dodatkowo konto w plus banku i nie mam żadnych zastrzeżeń.

Infolinia Air France

5 na 5 (1 opinii)

Bardzo dobre linie z profesjonalną infolinią, gdzie można zasięgnąć wszystkich informacji na temat lotów i rezerwacji. Konsultanci są kompetentni i przedstawiają klientowi rzetelne informacje.…

Infolinia Air Berlin

5 na 5 (1 opinii)

Na infolini wszystko odbywa się profesjonalnie. Już nie raz korzystałem z ich pomocy i jeszcze nigdy nie miałem żadnych nieprzyjemności. Wszystko załatwiają sprawnie i…

Infolinia Aegon

4 na 5 (1 opinii)

Jakiś czas temu dzwoniłem do nich i się nie rozczarowałem. Myślałem, że będę kwitnąć przy słuchawce przez nie wiadomo ile, ale okazało się całkiem…

Infolinia Adwords

5 na 5 (1 opinii)

Dzwoniłem kilkakrotnie i za każdym razem czekałem krótką chwilę na połączenie. Pani po drugiej stronie była pomocna i życzliwa. Dobrze, że jeszcze są infolinie,…

Infolinia Adobe

4 na 5 (1 opinii)

Infolinia nie jest zła. A już na pewno jest dużo lepsza niż, np., infolinie bankowe, do których dodzwonić się to prawdziwy koszmar. Konsultant nie…

Infolinia Acer

4 na 5 (1 opinii)

Na infolinię dodzwoniłem się w miarę szybko. Czekałem może z 2-3 minuty. Odebrał kulturalny pan, który zajął się moim problemem profesjonalnie, a nie po…

Infolinia Biedronka

Infolinia Biedronka

5 na 5 (1 opinii)

Dzwoniłam na infolinię biedronki, bo miałam jeden problem i zapytanie zarazem. Odebrała pani, która już sądząc po samym słucham wydała się uprzejma. Taka właśnie…

Inea Infolinia

4 na 5 (1 opinii)

Miałam kilka wątpliwości i problemów z usługami firmy Inea. Postanowiłam jak najszybciej to wyjaśnić, bo sytuacja tego wymagała. Najszybszym sposobem było zadzwonić na infolinię,…

Citibank Infolinia

5 na 5 (1 opinii)

Posiadam konto w banku Citibank. Jednak płacę za nie trochę za dużo. Te przelewy, wybieranie pieniędzy w różnych bankomatach. Dlatego pomyślałam, że może mają…