Infolinia mBanku, Opinie

27.27% osób poleca
2.03 na 5 możliwych

na podstawie 33 opinii

Znaleziono 0 recenzji na blogach

Jak oceniano

Doskonale
3
Bardzo dobrze
6
Przeciętnie
2
Kiepsko
0
Strasznie
22

Opinie Oceniaków

  1. Barbarian666
    1 Opinie

    Mi tam bank nie zrobił żadnej krzywdy. Nie musiałem długo czekać na połączenie z konsultantem, a do tego sprawę załatwiłem podczas jednej rozmowy. Na pewno zdarzają się wpadki i niemili konsultanci, jednak ja chyba miałem szczęście, bo nic takiego mnie nie spotkało. Mój problem z kontem rozwiązałem szybko i sprawnie, i nie było przy tym żadnego chamstwa. Konsultant kulturalny i dobrze poinformowany. Załatwia sprawy błyskawicznie i dokładnie. Po prostu nie mam mu czego zarzucić. Infolinię spokojnie mogę polecić, bo nie szarpie nerwów, jak w przypadku innych banków.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  2. Anna Pełka
    1 Opinie

    Totalna kpina z klienta mBanku. Brak połączenia prze 2 h. – Żenada.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  3. Łukasz
    1 Opinie

    Próbowałem z Holandii, 6 razy , bezskutecznie. Straciłem 10 zł na słuchanie przez 40 sekund melodyjki. Jak macie problem nie polecam tego banku. Brak profesjonalizmu, zwłaszcza że sami ze sprawami odsyłają TYLKO na infolinię. Opłata za posiadanie eurokonta w innym banku około 7 zł, połączenie z mbankiem 10 zł za 6 prób.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  4. Anka
    1 Opinie

    Porażka to mało powiedziane!!!!Dzwonie od paru godzin i automat sam mnie rozłącza.Zastanawiam się czy ta linia w ogole działa!!!!Kpiny sobie robia z klientów.Mam u nich konto od 4 lat ale najwyraźniej czas to zmienić!!!!

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  5. Dagmara
    1 Opinie

    nie narzekam 3 razy połączyłam się szybko z konsultantem, ale niestety owe 3 razy w 1 sprawie…;/ czy komuś udało się zamknąć konto w Mbanku?? ;/ jeny….

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  6. Marcin
    1 Opinie

    To jakiś żart. Kartę mam ważną do grudnia, dziś mamy 19 listopada, a karty ni widu ni słychu. Na tzw. infolinii spędziłem 10min i za cholerę nie mogę się połączyć z jakimkolwiek konsultantem, żeby dowiedzieć się co się w ogóle dzieje. Serdecznie dziękuję za pomoc, zamykam u Państwa rachunek.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  7. Barbara
    1 Opinie

    Potwierdzam poprzedników, nie da sie w żaden sposób połączyć. Szkoda pieniędzy na telefony. Ja też zmieniam bank. Śmiechu warte aby tak traktować klientów.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  8. darek
    1 Opinie

    mLinia do bani nie mogłem się połączyć

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  9. robert
    1 Opinie

    Co to ma być ?!?! czy ktoś w ogóle czyta te komentarze ? kilkanaście negatywnych opinii i żadnej zmiany ?? dzwonie dzisiaj(niedziela) od kilku godzin i nikt tam nie odbiera,dzwonie na każdy z tych numerów i to ma być 24h na dobe ? to chyba jakiś żart,chciałem się zapytać skąd mam ciągle „spłatę zadłużenia” na karcie kredytowej skoro rok temu spłaciłem wszystko i od tamtej pory ani jednego razu jej nie użyłem,ale jak mam się dowiedziec skoro NIKT NIE ODBIERA MOICH TELEFONÓW ! Likwiduję konto w tym banku,jestem ich klientem od 10 lat a oni mi takie numery wycinają,moi znajomi też będą likwidowac konta w tym banku,zero kontaktu,zero zainteresowania klientem,nikt nie czyta tych komentarzy,dramat!!

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  10. Mikołaj
    1 Opinie

    Bank Internetowy, ale nikt nie pomyślał, aby dać klientowi możliwość zamówienia rozmowy przez Internet. Aktualnie kończę moją przygodę z tym „bankiem”, a i tak muszę płacić za kilkuminutowe oczekiwanie na połączenie z konsultantem. Ponadto zdarzyło mi się niejednokrotnie, że nie otrzymywałem telefonu zwrotnego po autoryzacji, a nawet że wnioski składane przez mLinię, nie pojawiały się w systemie. Krótko mówiąć, mLinia trzyma poziom jaki reprezentuje mBank , czyli amatorstwo.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  11. Błażej
    1 Opinie

    W ciągu godziny (od 23:20 do 00:20) dzwoniłem kilka razy, za każdym razem wisiałem na linii około 5 minut, nikt nie odebrał :(

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  12. Kasia
    1 Opinie

    A ja tam jestem zadowolona przed chwila np dzwonilam i bez problemu sie polaczylam trwalo to doslownie 30sekund … problem z ktorym sie donich zwrocilam byl skomplikowany dosc ale kobieta mila cierpliwa wytlumaczyla o co chodzi i pomogla takze ja nie narzekam mi sie ten bank podoba

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  13. agnieszka
    2 Opinie

    Wiecie co zrobiłam ? Poszłam do kiosku mbanku i stamtąd zadzwoniłam. Odebrali i załatwiłam co chciałam. No ale myślę, że nie każdy ma możliwość tachania się do kiosku mbank, żeby wykonać telefon…

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  14. agnieszka
    2 Opinie

    Próbuję się dodzwonić od 3 dni. nikt nie odbiera… Chyba trzeba im podziękować, przenieść konto gdzie indziej.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  15. zaneta
    1 Opinie

    JA tam nie narzekam, nigdy długo nie czekałam…..kiedyś tylko raz mi się zdarzyło, że nr był zajęty, ale po ok. godz. udało mi się dodzwonić (a korzystam od 2 lat z mbanku).Jeżeli chodzi o odsługę konsultantów to też ok….ale rewelacji nie ma….mili….starają sie pomóc z każdą sprawą….tylko czasami nie rozumieją o co nam chodzi, ale ogólnie oceniam pozytywnie.Ogólną jakość obsługi oceniam jako bardzo dobrą.Nigdy nie zdarzyło mi się zostać z problemem związanym z moim kątem, bądź pytaniami i niewiadomymi dotyczących wniosku kredytowego sam na sam. Więc moja ogólna ocena infolinii jest bardzo dobra!! GORĄCO POLECAM!!!

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  16. Przemo
    1 Opinie

    Dno….
    Po godzinie rozmowy, wydawałoby się prosta sprawa, urosła do arcyproblemu. Nic nie załatwiłem a wydałem kupę szmalu na telefon.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  17. Tomasz
    1 Opinie

    Czas oczekiwania na konsultanta poniżej 30 sekund, w niedzielę. Sprawa załatwiona szybko, miła obsługa.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  18. Gosia
    1 Opinie

    Ja tam nie narzekam , nigdy dluzej niz minute nie czekalam

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  19. Krystyna
    1 Opinie

    Podpisuję się pod wszystkimi opiniami z wyjątkiem pozytywnych. Nie ma możliwości połączenia się, linia ciągle zajęta. Koszmar!!!

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  20. adam
    1 Opinie

    to nie jest bank to jest porażka od trzech dni próbuje sie połaczyć z mlinia mbanku i nic ciągle zajente juz ze sto razy dzwoniłem !!!!! ludzie zróbcie cos z tym !!! stracicie przez to dużo klijentów!!!

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  21. Miichal
    1 Opinie

    Ja tam szybkosc zgloszenia oceaniam na Dobra Profesionalizm konsultanta tez ok niestety nie udalo mi sie nic zalatwic :(

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  22. Paweł
    1 Opinie

    Ta infolinia chyba w ogóle przestała istnieć. To w tej chwili wyłącznie linia transakcyjna. Jeśli coś pójdzie nie tak, to kicha. Przez telefon nie da rady, mail (formularz) – głucha cisza, a czat… he, he, jesteś 41 w kolejce, czas oczekiwania 79 minut. Brawo! To jest bankowość na miarę XXI wieku. Pora zmienić bank.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  23. Robert
    1 Opinie

    Wielki koszmar
    Ten bank powinien założyć nową infolinię na 21 wiek
    teraz to 2 razy w rynne a 1 raz w parapet i po 45 minutach udaje się porozmawiac !!!!!!!!!!!!!
    To jest koszmarne.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  24. Justyna
    1 Opinie

    Totalna porażka! Czeka się godzinami, nikt nie odbiera !

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  25. Martyna
    1 Opinie

    Bank ok,ale infolinia straszna!!! Zablokowałam sobie wejście do konta internetowego bo dłuższym czasie udało mi się cudem dodzwonić i zamówić rozmowę zwrotną w celu ustalenia nowego telekodu.Czekam już tydzień i jak nie było rozmowy zwrotnej tak nie ma:(

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  26. selwo
    1 Opinie

    DNO DNO I JESZCZE RAZ DNO !!!!!! Nie można się dodzwonić o każdej porze. Zero kontaktu. TO 14 sekund czekania wypisywane na stronie mbanku to jedna wielka ściema. PRZENOSZE KONTO DO INNEGO BANKU !!!

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  27. Bebzun
    1 Opinie

    Infolinia mBanku to jakieś nieporozumienie! Dodzwonienie się do konsultanta graniczy z cierpliwością nerwową. Najbardziej mnie oburza fakt, że automat sam rozłącza osobę oczekującą po pewnym czasie, co wyklucza obsługę według kolejki! Bank ok, infolinia to porażka.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  28. Marian
    1 Opinie

    infolinia mbanku to kpina, najgorsza z jaką do tej pory miałem do czynienia, a było ich kilka. próbuje dodzwonić sie od tygodnia i d***

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  29. Aleksander
    1 Opinie

    Zablokowane potwierdzenia sms,od 3 dni wisze po 20 min na tel i nic,smutna rzeczywistosc mbanku

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  30. Adam
    2 Opinie

    Więc dopiszę, że z mojego ekonta – usługi w mBanku jestem zadowolony. Jednak infolinia to porażka, teraz mogę jeszcze dopisać co się wydarzyło pózniej… udzielono mi nie pełnej informacji odnośnie wybrania opcji autoryzacji. Skutkiem czego było zablokowanie mi konta i brak dostępu do pieniędzy do momentu przysłania mi listu z kluczem aktywacyjnym (ponad tydz. czasu). Tego blokowania babka już nie powiedziała, a dostęp do konta przed rozmową z nią, miałem cały czas. Jednak nie miałem nr telekodu.Chciałem zmienić tylko hasła papierowe, które mi się skończyły na sms-owe.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  31. HEGMAN
    1 Opinie

    Infolinia mBanku działa bez zarzutu i nie wiem czy piszący negatywne opinie to czasem nie konkurencja mająca na celu zdyskredytowanie mBanku.
    Jestem klientem już dość długo i nigdy nie było sytuacji że musiałem czekać na załatwienie sprawy przez infolinię dłużej niż 10 min (od rozpoczęcia połączenia do rozwiązania problemu)
    Więc nie rozumiem tych negatywnych ocen…
    Osobiście jestem zadowolony z obsługi klienta przez infolinię mBanku.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  32. Adam
    2 Opinie

    Dzwoniłem na infolinię w godzinach nocnych przed i po północy na początku grudnia.
    Czekałem 8 minut na połączenie z operatorem, aż mnie automat sam rozłączył. Drugi raz ponownie po 8 minutach wiszenia na słuchawce mnie rozłączyli. Za trzecim razem sam się rozłączyłem, inaczej znów bym czekał i trwonił pieniądze. Ostatni raz teraz – jest 29 grudnia – godzina 24. Od pół godziny czekam, aż w tym banku-widmo w rzekomo całodobowej infolini ktoś odbierze. Zero! Zero możliwości kontaktu.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  33. Tomek
    1 Opinie

    Wg mnie infolinia mbanku pozostawia wiele do życzenie, czasami w ciągu dnia ciężko jest się dodzwonić, a wisieć 30 minut, żeby porozmawiać z konsultantem to drobna przesada

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
Jeżeli znalazłeś na blogu recenzję na temat "Infolinia mBanku" możesz tu ją przypiąć.

Dodaj opinię

Kliknij, aby ocenić
Tak Nie
brak tekstu
Masz już konto w serwisie?
6 + 6 =
'.
Dodając swoją opinię oświadczam że zapoznałem się i akceptuję Regulamin serwisu.

Jak poprawnie ocenić?

  • Oceniaj obiektywnie, trzymaj się rzeczywistych faktów
  • Opisz wyczerpująco temat, postaraj się zawżeć wszystkie ważne szczegóły
  • Zadbaj o stylistykę opinii, staraj się pisać poprawnie gramatycznie i ortograficznie

Czego unikać?

  • Nie umieszczaj w treści opinii danych personalnych
  • Nie pisz treści tekstu DUŻYMI literami, nie używaj wulgaryzmów
  • Unikaj pisania marketingowego, mającego nacelu jedynie zachwalanie

Informacje

mLinia ? Centrum Obsługi Telefonicznej mBanku działa 24 godziny na dobę, przez siedem dni w tygodniu; dostępne jest pod następującymi numerami:

  • 0 801 300 800
    (z telefonów stacjonarnych w Polsce)
  • +48 (prefiks) 42 6 300 800
    (z telefonów stacjonarnych i komórkowych, z dowolnego miejsca na świecie)
  • 783 300 800
    (z telefonów komórkowych)
  • 6913 62265
    (z telefonów komórkowych)

Zdjęcia

Zadaj Pytanie

6 + 6 =
'.

Podobne wpisy

Infolinia Plus Bank

Infolinia Plus Bank

3 na 5 (2 opinii)

Bardzo fachowa obsuga klienta. Posiadam telefon w Plusie i jestem zadowolona, mam dodatkowo konto w plus banku i nie mam żadnych zastrzeżeń.

Infolinia Air France

5 na 5 (1 opinii)

Bardzo dobre linie z profesjonalną infolinią, gdzie można zasięgnąć wszystkich informacji na temat lotów i rezerwacji. Konsultanci są kompetentni i przedstawiają klientowi rzetelne informacje.…

Infolinia Air Berlin

5 na 5 (1 opinii)

Na infolini wszystko odbywa się profesjonalnie. Już nie raz korzystałem z ich pomocy i jeszcze nigdy nie miałem żadnych nieprzyjemności. Wszystko załatwiają sprawnie i…

Infolinia Aegon

4 na 5 (1 opinii)

Jakiś czas temu dzwoniłem do nich i się nie rozczarowałem. Myślałem, że będę kwitnąć przy słuchawce przez nie wiadomo ile, ale okazało się całkiem…

Infolinia Adwords

5 na 5 (1 opinii)

Dzwoniłem kilkakrotnie i za każdym razem czekałem krótką chwilę na połączenie. Pani po drugiej stronie była pomocna i życzliwa. Dobrze, że jeszcze są infolinie,…

Infolinia Adobe

4 na 5 (1 opinii)

Infolinia nie jest zła. A już na pewno jest dużo lepsza niż, np., infolinie bankowe, do których dodzwonić się to prawdziwy koszmar. Konsultant nie…

Infolinia Acer

4 na 5 (1 opinii)

Na infolinię dodzwoniłem się w miarę szybko. Czekałem może z 2-3 minuty. Odebrał kulturalny pan, który zajął się moim problemem profesjonalnie, a nie po…

Infolinia Biedronka

Infolinia Biedronka

5 na 5 (1 opinii)

Dzwoniłam na infolinię biedronki, bo miałam jeden problem i zapytanie zarazem. Odebrała pani, która już sądząc po samym słucham wydała się uprzejma. Taka właśnie…

Inea Infolinia

4 na 5 (1 opinii)

Miałam kilka wątpliwości i problemów z usługami firmy Inea. Postanowiłam jak najszybciej to wyjaśnić, bo sytuacja tego wymagała. Najszybszym sposobem było zadzwonić na infolinię,…

Citibank Infolinia

5 na 5 (1 opinii)

Posiadam konto w banku Citibank. Jednak płacę za nie trochę za dużo. Te przelewy, wybieranie pieniędzy w różnych bankomatach. Dlatego pomyślałam, że może mają…