Infolinia neostrada, Opinie

29.41% osób poleca
2.21 na 5 możliwych

na podstawie 68 opinii

Znaleziono 0 recenzji na blogach

Jak oceniano

Doskonale
12
Bardzo dobrze
6
Przeciętnie
6
Kiepsko
4
Strasznie
40

Opinie Oceniaków

  1. Mauser44
    1 Opinie

    Jak tak patrzę na te wszystkie opinie, widzę, że nie tylko ja mam problem do konsultantów z neostrady. Ludzie, więcej kompetencji i więcej wiedzy w głowach, bo jak na razie wystawiacie swojej firmie bardzo kiepską notę. Ciężko czegokolwiek się dowiedzieć od pracowników. Raz trafiłem na typa, na którego mam nadzieję nie trafię po raz drugi. Nie wiedzą co mówią, nie wiedzą jak rozwiązać problem, i pewnie nie wiedzą, jak sami mają na imię. Rozmawiałem z trzema konsultantami i to było o trzech za dużo. Nie będę więcej marnować cennego czasu na ślęczenie przy telefonie bez żadnej korzyści.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  2. Adam
    1 Opinie

    Bardzo trudno jest się dodzwonić na infolinię Neo. Mam tam internet, z którym często mam problemy i niestety muszę tam dzwonić

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 2
  3. mirek
    1 Opinie

    dzwonie na inf 801505505 mówi mi bym wprowadził swoj numer telef wiec wprowadzam ;)) mowi mi ze numer nie istnieje;))) wiedz dzwonie do zaprzyjaznonego znajomego z orecz ale on nie moze mi pomoc w mojejsprawie tylko kaze midzonic na ifolinie i mowi mi bym podał jego numer bym mogł sie połoczyc z konsultatem .ku mojemu zdziwieniu jego numer tez jest nieprawidłowy ;)))) ico wy na to BBRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR AZ CHCE MI SIE KLAC !!!!! NIGDY W ZYCIU NIE CCHE MIEC NIC WSPOLNEGO Z ORECZ DZIEKUJE

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  4. Marek
    1 Opinie

    Szukałem porady w sprawie instalacji anteny do odbioru tv,znalazłem cierpliwość,kompetencję i grzeczność.
    31.05 7.25-7.30

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  5. Adi
    1 Opinie

    Może to was zdziwi ale….miła pani z infolini pomogła mi poprawic przepustowosc w 3min….ZA CO BARDZO TEJ PANI DZIĘKUJE :)

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 3
  6. wojnier
    1 Opinie

    Chciałem zadac proste pytanie ale linia na której wisi neostrada nie ma już nr telefonu stacjonarnego więc niestety zostałem uprzejmie rozłaczony. Nie wiem czego gratulować czy skutecznego sposobu spławiania czy wkurzania klienta.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 1
  7. Mariola
    1 Opinie

    Witam, dlaczego przy zakładaniu neostrady nie dostałam rutera? w salone tłumaczyli sie że nie wiadomo czy będzie działa neostrada, Z tego co wiem od innych osób należy sie ruter bez względu na to czy bedzie działała neostrada, czy nie

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  8. ARTUR
    1 Opinie

    To jest żenada mam tel z neti a internet z neostrady jest niedziela godzina 19 58 a tu z jednego mega zrobiło się prawie zero na infolinie nie da się dodzwonić dobrze że mam jeszcze miesiąc umowę i koniec z tym żenada

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  9. Kloszard
    1 Opinie

    Dlaczego żeby zgłosić reklamację MUSZĘ posiadać telefon stacjonarny? lub dzwonić z budki telefonicznej lub z sieci Orange. A tyle się czyta w internecie że jak firma nie ma stacjonarnego telefonu to jest Niewiarygodna i może nas przekręcić.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  10. Gdy
    1 Opinie

    Te numery to juz kpina pól godziny juz słyszę muzyczne na 801 505505 a wcześniej 15 minut na 800560560 masakra aż mam ochotę czymś rzucić !!!!!!!!!!

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 1
  11. flodor
    1 Opinie

    z ta infolinią to chyba zarty jakies …. i to ma byc neostrada … a chciałem neta u nich ..

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 1
  12. roman
    1 Opinie

    od dwóch dni probuje dowiedziec sie dlaczego w dn 01-02.04.2013 odcieto mi internet i zagrozono ze jak nie ureguluje zaległej (fikcyjnej nalezności) to nie zostanie przywrócony mi internet chociaz rachunki sam osobiscie place systematycznie co miesiac. po napisaniu emaila do biura obslugi abonenta nikt nawet nie raczyl odpisac i podac przyczyny takiego potraktowania. dobrze za nieglugo konczy mi sie umowa bo traktowanie klientów przez neostrade to ponizej krytyki.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 1
  13. Grzegorz
    1 Opinie

    To jest śmieszne człowiek jeśli płaci to wymaga a tu 10 czekania i bezradność. NIE POLECAM a w najbliższym czasie zmieniam dostawcę internetu

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  14. Janusz
    1 Opinie

    Mialem telefon stacjonarny i internet w orange.Internet przez kuriera zmienílem na neostrade i zaczely sie problemy.Od stycznia nie otrzymalem fakury za lnternet,i zaczeli naliczać za lacze ktore mam w orange.a w umowie nic nie ma o tym.ale to uzyskalem z infolini bez otrzymania do dzis faktury.Nigdy nie bede zalatwial przez kuriera.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  15. tomek
    1 Opinie

    juz dwa misiace internet do bani a ciagle slysze ze sa problemy ciekwe kiedy te problemy sie rozwiaza czekam cierplwie

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  16. Michał
    1 Opinie

    To jakiś dramat. 99% tych ludzi nie ma pojęcia o swojej pracy. Zmarnowałem 40 min.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  17. grzegorz
    1 Opinie

    firma która patrzy jak brać a z danie jest różnie konsultanci muszą być mili bo inaczej już by niepracowali muszą muwić to co im każą nic ni robia żeby rozwiązać broblem gdy nieopłaciłem jednej faktury nie zmojej winy mając zlecenie stałe gdy mi odłączono numer to podłonczono numer sąsiada poprostu na mojej lini był nr sąsiada a sąsiadowi odłączono i gdy mówią wam że to jest nimożliwe jestem tego dowodem że tak że zastanuwcie sie czy wasze rachunki są za wasz telefon pozdrawiam

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  18. Jurek z krakowa
    1 Opinie

    Sorry ale to po prostu niesolidna firma
    Zalatwialem sobie funpacka w duzym salonie w Krakowie na ul Pilsudskiego Sprzedawca/konsultant czarowal czarowal i wyczarowal mi TV,telefon, i internet 2 mega za 79 zl Skusilem sie Pierwsze co mi sie nie spodobalo to ze musialem za wlasna kase sciagac speca do zainstalowania televizji bo ten spec co dostalemn nr od firmy byl nieosiagalny Spec sie napracowal bo „Jak zyje takiego szajsu nie widzialem” – JEGO SLOWA w koncu zadzialalo po wymianie dekodera :) Internet dzialal telefon tez Zimny prysznic to byl rachunek na 129zl + aktywacja i tam inne cuda razem 178zl
    Po wizycie w salonie owze konsultant /sprzedawca podyktowal mi tekst reklamacji Bo on mial inne dane do sprzedazy Po pewnym czasie dostalem pismo o oddaleniu reklamacji bo ten pracownik nic nie pamietal Zalosne po prostu Po pol roku zepsul sie telefon pomyslalem stary grat kupie nowy Kupilem ale dalej slychac w sluchawce tylko przerywany sygnal Wizyta w salonie Polaczyli mnie z Blekitna linia Zaczal gosc mi mowic co mam robic ale mnu mowie ze jestem nie w domu tylko w salonie Dal mi numer na komorke Tez bezplatna Infolinia W domu dzwonie numer nie dziala wracam do salonu dostaje inny numer juz platny Juz mam dosc dobrze ze umowa konczy sie w maju nie chce wiecej z tym Orange miec cokolwiek wspolnego

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  19. zbigniew
    1 Opinie

    witam .nabyłem neostradę w ofercie był gadżet do wyboru .i co i nic ,to była ściema aby złapać klienta.na infolini powiedziano mi że zapasy się wyczerpały i oni mi mogą w zamian obniżyć abonament o jedną fakturę .jednak w reklamie dalej przedstawia się gadżety…….

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  20. Magda
    1 Opinie

    Polecam oczywiście korzystanie z infolinii jeśli zajdzie taka potrzeba, miła, szybka obsługa.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  21. Anita
    1 Opinie

    Dzień przed świętami dostałam nowego LIVEBOX-a żałuje tego kroku bo nie mam już od prawie 2 tygodni telefonu zgłaszałam usterkę wiele razy konsultanci cały czas mnie zbywają tym że muszę czekać i wogóle nie ma odzewu w mojej sprawie zastanawiam się czy nie odesłać im tego

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  22. Jan
    1 Opinie

    2 lata rozłącza i nie potrafią naprawić totalny nieprofesjonalizm.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  23. Selman
    1 Opinie

    Bez sensu na umowie mam 2 mb a mowią mi ze można max póltroaj mb place za 2 mb a sciąga mi po 8-12kb/s

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  24. anna
    1 Opinie

    przed chwilą rozmawiałam z panią 2012 . 12.31 godz 00.44 w nocy , nimo tej pory fachowa informacja , miła , dziękuję i podziękowania dla Pań pracujących . Wesołego Nowego roku i jeszcze raz dziękuję za informację .

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  25. marcin
    1 Opinie

    witam,obecnie mam do 6mb w realu 5,40 5,80mb to jest ok, zamówiłem do 10mb a w realu mam mieć 8,60mb więc to jest do 9mb albo jestem mało wiedzący czy ktoś mnie oświeci.W informacji powiedziano mi że jak zamówię do 20mb a w realu będzie 12mb to będzie do 20mb.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  26. Kamil
    1 Opinie

    To jest jakiś żal nie mogę się dodzwonić do Neostrady tu jest jakiś bajzel i to wielki trafi mnie cos juz

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  27. Robert
    1 Opinie

    Gorszej ifolini nie spotkałem juz od pół godziny próbuję załatwi temat niestety spikerka nie reaguje na moje pytania i gada swoje , mam dośc takiej obsługi

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  28. Marcin
    1 Opinie

    Ja jestem średnio zadowolony, od pewnego razu to ja mówie konsultantom co maja robic zeby mi dzialal internet , żenada , oni mi chca wyslac technika a wystarczy zrobic reset lini, nie wiem czy to zaniedbanie w ich wiedzy czy poprostu chca zagwarantowac prace technikom zeby mieli co robic. A internet i tak mialem o 4mega mniejszy niz powinienem , pilnujcie tego .Pozdrawiam

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  29. Danuta
    1 Opinie

    W ostatnim czasie nie można nic się dowiedzieć konkretnego u doradcy.Miałam nadzieję,że jak będzie wspólnie z orange to będzie lepiej ale teraz to jest kompletna kicha.Uciekam od tego operatora jak szybko się da i nikomu ze znajomych nie polecę .Byłam przy TP wiele lat ale nie dziwię się teraz ,że tak wiele osób rezygnuje ze stacjonarnych połączeń.Mam telefon a on milczy jak zaklęty cały tydzień.Wstyd mi za Was .

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  30. Przemek
    1 Opinie

    Podpisałem umowę z TP na Neostradę tydzień temu. Jak dotąd nikt się nie zgłosił żeby mnie podpiąć do sieci Telefonicznej. Czekam dalej :

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  31. Adam
    1 Opinie

    Witam Wszystkich. Też się podzielę. Cała ta błękitna linia i pomoc w sprawie neostrady to jakaś porażka, tak zresztą jak cała TP. Przeniosłem się na wieś 5 lat temu. W mieście miałem Neostradę. Chciałem mieć ją znowu. Niestety nie ma możliwości technicznych. Przez kolejne lata słałem pisma i prowadziłem niezliczone rozmowy z TP. To jakaś porażka. Po 4 latach monterzy polożyli do mojej miejscowości światłowody i postawili nową centralę. Sami w rozmowie twierdzili że to pod neostradę. Po czym okazało się w kolejnej rozmowie że pomimo centrali która powstała 400m ode mnie, nie mam możłiwości technicznych. Gdy zgłosiłem się do TP tym razem dowiedziałem się że niestety mam telefon w technologii radiowej. Tylko jakoś nie bardzo wiem dlaczego w tej radiówce mam łącze kablowe.Nie mają pojęcia o czym mówią a małe miejscowości i ich klientów mają w głębokim poważaniu. Obsługa jest DENNA a jakości usług POPROSTU NIE MA> pomimo chęci korzystania z usługi nikt się nie interesuje moją sprawą. Teraz dzięki takiemu podejściu chyba już nikt w mojej miejscowości nie ma telefonu. Taka rewelacyjna firma. Totalna Porażka!!!!!

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  32. Agnieszka
    1 Opinie

    Nie wiem jak to działa, ale właśnie wtedy gdy rozmowa z konsultantem jest rzeczowa to dostajemy telefon z ankieta na temat zadowolenia. Gdy rozmowa jest niefachowa,a konsultant arogancki takiej ankiety nie ma ?!!! a przydałaby się. Wielu konsultantów nie ma pojęcia o czym mowi, namawia na usługi niekorzystne czy nie chce poprowadzić sprawy pozytywnie i pomóc klientowi!

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  33. teresa
    1 Opinie

    Teraz jest moderacja mojego wpisu prawdziwego w 100% .Po co sprawdzają cos co jest faktem Lepiej osoby takie zapędzić do obsługi klienta i pomóc tym dzwoniącym do was ofiarom. Zero odzewu do mnie podaję telefon kontaktowy moją poczte tez widzą zero zaineresowania. Teraz moderacja nastąpi .

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  34. piotr
    1 Opinie

    A ja jestem mile zaskoczony a nawet w lekkim szoku. Zglosilem usterke o 20 sprawa zajeli sie od razu.Powiadomili technika w moim miescie ktory 15 minut pozniej restartowal centrale i dzwonil do mnie czy juz jest ok.Daje maksymalma ocene.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  35. darek
    1 Opinie

    warto czekać chwile , fachowa pomoc kilka razy korzystałem i zawsze było ok ,

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  36. Bartek
    1 Opinie

    mam internet 20 MB a dostarczaja mi 12 jak zadzwonilem do konsultanta to powiedzial ze powinienem sie cieszyc ze chociasz tyle mam hehe i jak tu zachowac spokoj ogolnie zmieniam operatora na internet z kablowki dl najstarszej i najwiekszej w Polsce firmy telekomunikacyjnej 20 MB TO SZCZYT MARZEN pracownikowi infolini powiedzialem ze nie poddam sie i dwonilem co 2 dzien zglaszajac usterke po 2 tyg wkoncu usterka zostala naprawiona…… a po 2 tyg znowu to samo rozlaczanie co 5 min i w porywach 12 MB zamiast 20 TP JUZ DZIEKUJEMY NIGDY WIECEJ I ODRADZAM!!!

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  37. Ela
    1 Opinie

    wstyd TP nie wysłało mi faktur,po założeniu fanpaka,narósłmi dług 409 zł nie z mojej winy co z tym zrobić mam dług ,bo ktoś w TP się zagapił i nie dopełnił swoich obowiązków!skandal!!!

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  38. Szczepan
    1 Opinie

    Jest niedziela 23:43. Własnie odbyłem rozmowe z Pania konsultantką, i jestem zadowolony z obsługi klienta. Teraz trzeba czekac na technikow.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  39. agata
    1 Opinie

    Ludzie, czego wy oczekujecie? Konsultant zrobi wyłącznie tyle, na ile pozwala mu procedura, jakiekolwiek odskoki są po prostu nieopłacalne. Po co wysilać się ponad program za 1000zł ( a i nie zawsze) miesięcznie? Albo po co narażać się na tłumaczenia przełożonym łamiąc procedury?
    Orange zatrudnia ludzi po kosztach -nie obchodzi ich wykształcenie czy doświadczenie, robią dwutygodniowe szkolenie i wrzucają ludzi na słuchawki. Głównie ludzi po maturze, szukających pierwszej/tymczasowej pracy.
    Dziennie przeprowadzasz powiedzmy 60 rozmów. Każda zaczyna się ‚mam taki problem…’ i z każdego (niezależnego od ciebie ) problemu tłumacz się… to jest niewdzięczna praca. Zarobki lekko mówiąc marne, perspektywy praktycznie zerowe.
    I kilkadziesiąt procedur do stosowania w każdej rozmowie. Narzekanie, że infolinia płatna, że ktoś za długo czeka, że technik się nie zjawił, że firma go oszukała, skargi, krzyki. A konsultant może zrestartować połączenie internetowe lub wysłać zgłoszenie.
    niezbyt wiele możliwości jak na tyle żądań
    tss

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  40. Janusz
    1 Opinie

    Kupiłem laptop z windowsem 7 (64bit)nie da się tego podłączyć pod neostradowego zxdsl 852 ,chciałem od tp ,o pardon orange coś do tego …..jak narazie nowy komputer stoi (od tygodnia) bezużyteczny,a ja się zastanawiam czy jest sens kontynuowania z korzystania z usług tego operatora.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  41. Grzegorz
    1 Opinie

    Przedłużyłem umowę z 6 na 10 MB (umowa wygasala 1 sierpnia 2012), internet od kilku dni pracuje na obrotach 150-250 kb/s zamiast ~10000 kb/s!!!! google laduje się jakies 3 min, znalaezienie TEJ strony zajelo mi 15 min bo tyle sie ładowala. dzwoniac pod 801 505 505 slysze ze linia zablokowana, a na drugi numer 800 102 102 slysze ze nie ma takiego numeru i mam zadzwonic na infolinie!

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  42. ANNA
    1 Opinie

    a ja jestem konsultantem , i może zamiast pretensji do osoby siedzacej na słuchawkach ledwo tysiac złotych wycciagajacej na miesiac moze wszelkie pretensje złozycie na rece osób władnych jak prezesi albo po prostu idźxxie do psychologa i tam składajcie żale baranki

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 1
  43. Michał
    1 Opinie

    Żenujące, kompletnie bezużyteczne numery, nie można połączyć się z konsultantem, a na domiar, połączenia są płatne. Nie sądzę, żebym kiedykolwiek chciał podpisać jakąkolwiek umowę z Neostradą…

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  44. Stanisław
    1 Opinie

    Zgłaszam awarię internetu.801 505 505 . Sympatyczny pan z drugiej strony rzeczowo i kompetentnie sprawdza, doradza,umawia w końcu z technikiem.Wszystko jest o.k.Tylko dlaczego połączenie jest płatne.Kto zaręczy że Neostrada nie psuje internetu po to żeby klienci dzwonili z reklamacjami.Można sobie dorabiac, ale chyba nie w taki nieciekawy sposób.To są kpiny!Wstyd Orange!Nie zmienię operatora ale ten niesmak…

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  45. Artek
    1 Opinie

    ZAMIAST 2 MB DOSTAJE 1,30 MB ! TO JEST NORMALNE? PŁACĘ 50 ZŁ ZA COŚ, CZEGO NIE DOSTAJĘ.. -,- ODRADZAM TEGO DOSTAWCE.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  46. Krzysiek
    1 Opinie

    Ja mam nawet dobre wspomnienie. Mam od lat zrywające się łącze. Zadzwoniłem w końcu wieczorem i okazało się że będzie interwencja fachowca w ciągu dwóch dni. Ale już następnego dnia rano zadzwonił pan że będzie sprawdzał i jak będzie trzeba odwiedzi mnie. Ale coś tam u nich poprawił, w telefonie przestało trzeszczeć i póki co internet się nie zrywa. Oby tak dalej i takiej obsługi klienta życzę innym :-)

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  47. Zbigniew
    1 Opinie

    TP SA straci klientów przez linię 801 505 505,
    było darmowe wsparcie techniczne teraz trzeba płacić za usterki.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 1
  48. Irek
    1 Opinie

    No cóż. Chyba jakaś totalna lipka infolinia 800-102-102 ogólnie mówiąc nie działa. Po wprowadzeniu numeru spod którego dzwonisz dostajesz info że zaraz nastąpi zakończenie połączenia. No to super;) Dzwonie na 8001-505-505 czekam już 15 min a oni ciągle muze mi puszczają. Zastanawiam się kiedy w końcu puszczą mi nerwy.
    Ogólnie po zmianie marki na orange na mój gust to się lekko „poprawiło”.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  49. Dawid
    1 Opinie

    Masakra jednym słowem.Zadzwoniłem tam z problemem ze internet mi sie rozłącza i zadzwonili na drugi dzień powiedzieli że usterka została naprawiona.No to okej naprawiona hmmm ciekawe w jakim sensie.. moze i internet dzialał czasami nawet 6h ale i tak sie rozlączal nawet czasem po 20 minutach.No to dzwonie jeszcze raz podaje swój numer tele na sekretarce i co ? i numer podany jest nieprawidłowy co to ma być kabaret? Czy Zoo?

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  50. ZADOWOLONA KLIENTKA!
    1 Opinie

    A ja się dodzwoniłam od razu! Konsultant bardzo profesjonalny i rzeczowy, dużo mi pomógł. Korzystam w TP z telefonu i neostrady i ile razy się coś dzieje, to zawsze mam miłe doświadczenia we współpracy z tą firmą. Brawa i podziękowania!!

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
Jeżeli znalazłeś na blogu recenzję na temat "Infolinia neostrada" możesz tu ją przypiąć.

Dodaj opinię

Kliknij, aby ocenić
Tak Nie
brak tekstu
Masz już konto w serwisie?
6 + 6 =
'.
Dodając swoją opinię oświadczam że zapoznałem się i akceptuję Regulamin serwisu.

Jak poprawnie ocenić?

  • Oceniaj obiektywnie, trzymaj się rzeczywistych faktów
  • Opisz wyczerpująco temat, postaraj się zawżeć wszystkie ważne szczegóły
  • Zadbaj o stylistykę opinii, staraj się pisać poprawnie gramatycznie i ortograficznie

Czego unikać?

  • Nie umieszczaj w treści opinii danych personalnych
  • Nie pisz treści tekstu DUŻYMI literami, nie używaj wulgaryzmów
  • Unikaj pisania marketingowego, mającego nacelu jedynie zachwalanie

Informacje

Infolinia usług multimedialnych

801 505 505

Wsparcie techniczne

800 102 102

Zdjęcia

Zadaj Pytanie

7 + 3 =
'.

Podobne wpisy

Infolinia Air France

5 na 5 (1 opinii)

Bardzo dobre linie z profesjonalną infolinią, gdzie można zasięgnąć wszystkich informacji na temat lotów i rezerwacji. Konsultanci są kompetentni i przedstawiają klientowi rzetelne informacje.…

Infolinia Air Berlin

5 na 5 (1 opinii)

Na infolini wszystko odbywa się profesjonalnie. Już nie raz korzystałem z ich pomocy i jeszcze nigdy nie miałem żadnych nieprzyjemności. Wszystko załatwiają sprawnie i…

Infolinia Aegon

4 na 5 (1 opinii)

Jakiś czas temu dzwoniłem do nich i się nie rozczarowałem. Myślałem, że będę kwitnąć przy słuchawce przez nie wiadomo ile, ale okazało się całkiem…

Infolinia Adwords

5 na 5 (1 opinii)

Dzwoniłem kilkakrotnie i za każdym razem czekałem krótką chwilę na połączenie. Pani po drugiej stronie była pomocna i życzliwa. Dobrze, że jeszcze są infolinie,…

Infolinia Adobe

4 na 5 (1 opinii)

Infolinia nie jest zła. A już na pewno jest dużo lepsza niż, np., infolinie bankowe, do których dodzwonić się to prawdziwy koszmar. Konsultant nie…

Infolinia Acer

4 na 5 (1 opinii)

Na infolinię dodzwoniłem się w miarę szybko. Czekałem może z 2-3 minuty. Odebrał kulturalny pan, który zajął się moim problemem profesjonalnie, a nie po…

Infolinia Biedronka

Infolinia Biedronka

5 na 5 (1 opinii)

Dzwoniłam na infolinię biedronki, bo miałam jeden problem i zapytanie zarazem. Odebrała pani, która już sądząc po samym słucham wydała się uprzejma. Taka właśnie…

Inea Infolinia

4 na 5 (1 opinii)

Miałam kilka wątpliwości i problemów z usługami firmy Inea. Postanowiłam jak najszybciej to wyjaśnić, bo sytuacja tego wymagała. Najszybszym sposobem było zadzwonić na infolinię,…

Citibank Infolinia

5 na 5 (1 opinii)

Posiadam konto w banku Citibank. Jednak płacę za nie trochę za dużo. Te przelewy, wybieranie pieniędzy w różnych bankomatach. Dlatego pomyślałam, że może mają…

Ergo Hestia Infolinia

2 na 5 (1 opinii)

Kiedyś miałam okazję dzwonić do Ergo Hestii na infolinię. Nie przepadam za infoliniami, bo te melodyjki, czekanie, wciskanie numerków o które proszą. Jednak tym…