Infolinia Netia, Opinie

21.79% osób poleca
1.86 na 5 możliwych

na podstawie 78 opinii

Znaleziono 0 recenzji na blogach

Jak oceniano

Doskonale
10
Bardzo dobrze
6
Przeciętnie
2
Kiepsko
5
Strasznie
55

Opinie Oceniaków

  1. Jadzia
    1 Opinie
    Nie Rozumiem Pracownik Neti infolinia

    nie rozumiem o co chodzi co po niektórym pracuje 5 miesięcy na infolinii i różne żeczy mogę powiedzieć o kl niektórzy do rany przyłuż a inni hamstwo wyzywają klną i straszą sądem nie rozumiem takiego postępowania my tez jesteśmy tylko ludzmi i chcemy pomuc no ale jak lepiej się wydzierać. ludzie my nie czytamy w myślach więc cięzko wymagać byśmy byli wszelko wiedzący czy tak cięzko numer klienta zapisać w telefonie może tak albo pesel własny pamiętać nie mówiąc o nipie ludzie zastanówicie się i czytajcie te załączniki bo wy zamiast sprawdzić to dzwonicie z gębo bo to a dlaczego

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  2. Elka
    1 Opinie

    Kompletna porażka, 1 na 10 konsultantów jest kompetentny i wie o co chodzi. Gubią zgłoszenia reklamacyjne i inne ważne dokumenty. Można nerwicy dostać jak się do nich dzwoni…

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  3. Wkurzony Polak
    1 Opinie

    Umowa skonczyla sie w grudniu 2014 roku i dzwonila pani dopiero w styczniu z propozycja przeduzenia, zmiany kosztow z 49 na 29 i piersze 3 miesiace po 1zl plus telefon. Ok tata sie zgodzil. Po cym po dwóch tygodniach dzwoni pan i znowu proponuje umowe a o tamtej nic nie wie! Nic to- przyszly rachunki za 3 miesiace, a uomwy nadal nie ma bo z nikim nie idzie tego zalatwic. Zalogowac sie nie da, na facebooku nie odpisuja a przekoaplem cala infolinie i obsluga ma chyba przodkow w SS.. COś strasznego pora zglosic sprawe w odpowiednie miejsce albo nagram kolejnym razem jak rozmawiaja z klientem i moze cos drgnie bo to jest rozbój i pokaz niekompetencji!

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 1
  4. Kinga
    1 Opinie

    Mam internet w netii, ale niestety często mam z nim problemy. Jak dzwonię na infolinię, to mam wrażenie, że konsultanci nie są do końca kompetentni

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  5. NeckSnapper
    1 Opinie

    Ja to chyba mam pecha do infolinii, bo jeszcze na żadnej nie udało mi się niczego załatwić do końca. A netia jest jedną z najgorszych w tym kraju. Mój router cały czas migał na czerwono biało i nie mogłem połączyć się z netem. Był nowy i umowa z netią była moją pierwszą. Poprzysyłali mi płytki informacyjne, papierki i pomoce odsyłające na stronę netii. Wszystko wyglądało profesjonalnie. Kurier z routerem też przyjechał w terminie, wszystko poszło gładko z umową. Ale jak zaczęło się pierniczyć połączenie internetowe i zadzwoniłem do nich żeby wyjaśnić sprawę, że router po dwóch dniach zaczął stroić fochy, to nie uzyskałem żadnej pomocy. Konsultant zadał mi sto pytań, które były zupełnie niepotrzebne. Powiedział żebym jeszcze raz wszystko podłączył, bo pewnie coś namieszałem i się rozłączył w połowie mojego zdania. Ani do widzenia, ani pocałuj mnie w… Nie jest to moja pierwsza przygoda z netem i wiem jak i co podłączyć. Okazało się, że wszystko zrobiłem dobrze, a problem leżał po ich stronie. Felerny router wymieniłem w punkcie i net chodzi jak marzenie.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  6. Agnieszka
    5 Opinie

    Nie wiem skąd tyle negatywnych opinii na temat infolinii w Netii. Ja trochę czekałam na połączenia, ale później mój problem został załatwiony. Konsultantka bardzo miła i z dobrym podejściem do klienta

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 1
  7. ala
    1 Opinie

    żenada, odkąd Dialog został kupiony przez Netię, to nie ma miesiąca by było wszystko w porządku.Często, a najczęściej zdarza się przed weekendem, brakuje dostępu do internetu, zanim człek się dowie czegoś od konsultantów, to trzeba naprawdę cierpliwości. Październikowa przerwa trwała dwa tygodnie!!!I ciągle słyszę: w państwa rejonie ma miejsce awaria, na którą nie mamy wpływu!!!! Jeszcze dziś idę do punktu Netii, wypowiedzieć umowę, są na szczęście inni dostawcy internetu.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  8. Monika
    1 Opinie

    Zero szacunku do klienta! Dzwonię jak idiotka od kilku dni, najpierw włącza się automatyczna sekretarka, która mówi mi jakie mam wybierać przyciski gdy chcę zgłosić awarię, aż dochodzę do momentu w którym czekam na konsultanta. I czekam…i czekam…i czekam… straciłam już na połączenia dobre 30 zł i NIC !!! Nie mogę zgłosić awarii bo nikt nie dobiera telefonu!!! To robienie z ludzi głupków i kompletny brak szacunku. A na koniec miesiąca abonament skasują normalnie, nie uwzględnią, że przez ponad tydzień byłam bez telefonu, bo mają to w d…ie ! Netia nie ma pojęcia o profesjonalizmie :(

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  9. Dorota
    1 Opinie

    totalna porażka aby dodzwonić się i zgłosić awarię to graniczy z cudem, a przy okazji trzeba mieć stalowe nerwy. brak szacunku dla klienta

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  10. Andrzej
    1 Opinie

    Kpina! Nie można się dodzwonić na infolinię, żeby zgłosić awarię!

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  11. jarek
    1 Opinie

    Mija 7 dni awaria dalej nie została usunięta
    technicy w netii to sa jakies matoły bez żadnej wiedzy, konsultanci nic nie wiedzą
    umowę rozwiązać mi pozostaje reklamacje składane na piśmie nic nie dają.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  12. sylwia
    1 Opinie

    od tygodnia nie mam internetu i telefonu nie mozna sie doprosic aby przyszedl technik i sprawdzil usterke. nie mozna tez zakupic nowego modemu. na infolini panuje spychologia. NIE POLECAM NETII JAKO OPERATORA

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  13. magdalena
    1 Opinie

    Osiągalność konsultantów niemożliwa, jednym słowem śmiech. To ma być dbanie o klienta skoro ciężko się dodzwonić zgłoszenie przyjęto i nadal internetu nie ma a rachunki to wystawiać potrafią. Sygnał do zmiany operatora nic dodać nic ująć…

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  14. barbara
    1 Opinie

    co się dzieje z internetem, zgłaszaliśmy kilka razy ale zamiast poprawy jest jeszcze gorzej z odbiorem internetu.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  15. Sylwia
    1 Opinie

    PORAŻKA !!! Podpisalam z Netia umowe w listopadzie 2013 r, zapewniono mnie że usługa bedzie aktywowana w grudniu ( na łączach TPSA) max do 20 grudnia Bo póżniej wyjeżdzałam na urlop świateczny. Niestety kurier przyjechał do mnie 21 grudnia i nie można było aktywować mojej usługi ponieważ nie było mnie w domu. Po przyjeżdzie z urlopu dowiedziałam się ze jeszcze musze poczekać na podłaczenie internetu max do 16 stycznia. Po czym w niu 14.01 2014 r otrzymuje ponownie SMSa z informację ze moje usługa bedzie aktywowana 30.01.2014 r. @ Miesiące oczekiwania na głupie podłaczenie internetu i też do końca nie wiadomo czy znowu przed 30.01 nie dostanę SMS z informacją że usługa bedzie wykonana np. pod koniec lutego. PO PROSTU PORAŻKA !!!!! LUdzie zastanówcie sie dobrze czy warto jest płacić parę groszy niższy abonament w NETI i przechodzić męki czy też poszukać normalnego operatora o troszkę wyższych cenach i mieć wszystko sprawnie załatwione.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  16. Robert
    1 Opinie

    Ta firma, to najszybsza droga po nerwicę. Automatyczny system obsługi klienta odrzuca dane, które mam wpisane do umowy z komunikatem, ze nie ma takiego klienta. Do tego system logowania na www także odrzuca moje dane, a konsultanci (ci żywi) też zamiast pomóc, to podają kolejne nr telefonów, pod którymi dostaję te same, od których zacząłem. Ręce opadają! Po godzinie starań w dniu dzisiejszym się poddaję.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  17. Krzysztof
    1 Opinie

    Jeśli macie Państwo wybór – to doradzam unikanie tego operatora. Jeśli komuś kończy się wkrótce umowa – doradzam szybkie wypowiedzenie (uwaga!!! umowa bez wypowiedzenia „sama się odnawia na taki sam okres!!!!).

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  18. Tomasz
    1 Opinie

    Ja jestem bardzo zadowolony z obslugi automatu jak i konsultantow

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  19. Zdzisław
    1 Opinie

    Od kilku dni nie mam połączenia z intrernetem. Usterka została zgłoszona, obiecano naprawę i zgłoszenie się technika. Minęło sakramentalne 48 godzin i cisza. W infolinii „usterka masowa” a konsultant nieosiągalny. Czy to sygnał do przeniesienia się do innego operatora?

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  20. Mariusz
    1 Opinie

    Netia to porażka byłem w Tpsa lecz mnie skusili niższymi opłatami jestem już 3-miesiące czy powrót do tpsa będzie skutkował jakimiś karami proszę o poradę

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  21. Mariusz
    1 Opinie

    Rozmawiałem z konsultantem. Udzielił mi merytorycznej odpowiedzi i nie czekałem długo na połączenie.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  22. krystyna
    1 Opinie

    NETIA jo tena wielka porażka. Od miesiąca w wyniku awarii kabla nie mam internetu, ani telefonu stacjonarnego. Nikt sie w NETI tym nie interesuje. Kontakt beznadziejny. Chcą rozwiązać za mną umowę.
    W tych czasach traktowanie klienta w ten sposób to absurd. Uważajecie bo może Was spotkać to samo ze strony tego operatora.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  23. Bernarda
    1 Opinie

    Netia to jakieś nieporozumienie.
    Mam 74 lata i jak widać jestem biegła w nowoczesnych technologiach ale z takimi cyrkami jak w netii nie spotkałam się nigdzie.Czytam różne fora,blogi i widzę same negatywne opinie o tej firmie.Sama próbując zgłosić usterkę po prostu nie mogę się do nich dodzwonić.Myślę że sprawą świadczenia usług netii powinien się zająć urząd telekomunikacji w efekcie końcowym zabierając im koncesję.W poniedziałek pojadę do rzecznika praw konsumenta i zajmę się moimi problemami z tą firmą. Wszystkim pracownikom firmy netia umieszczających tu pozytywne opinie gratuluję finezji i polotu w pseudo pozytywnych opiniach.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  24. ula
    1 Opinie

    Rozumiem że pracownicy maja nałożone plany sprzedażowe ale jeśli informują klienta o ofercie to muszą ja niestety znać a tak niestety nie jest .Pracownik informuje mnie że bede mogła usługę przenieść na inna lokalizacje a gdy chcę to zrobić okazuje się że nie mogę ani przenieść telefonu ani założyć internetu a umowa kończy się za 1,5 roku i musze niestety za nią płacić a winnego niestety nie ma. Gdy dochodziłam swoich praw czas oczekiwani a na infolinii sięgał 1,5 h!!!pracownik coś sprawdzał, włączał muzykę a jak nie potrafił sobie poradzić z problemem po prostu rozłączał się. Tak tez i moja sprawa stanęła na niczym płaciłam 104 zł przez półtora raku za coś z czego nie mogłam korzystać. Smutna prawda o Netii!!!!

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  25. Krystian
    1 Opinie

    Dzwońcie sobie na tą infolinie Netii a nie mile się zaskoczycie gdy przyjdą rachuneczki 😉

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  26. MARIUSZ
    1 Opinie

    NETIA to jedna wielka porażka.Kolega namówił mnie na internet oki więc mam teraz same problemy z internetem.Miesiąc w miesiac mam awarie sieci,przez trzy cztery dni nie mam internetu a płacic trzeba.Zgłoszę awarię przyjada panowie pokręca się i tyle na dowidzenia powiedza,sprawdzimy w skrzynce głównej,i tyle.Wszystkim znajomym odradzam ,tylko nie netia bo to porażka.Wszystkie opinie powinien przeczytać jakiś dyrektor generalny I spróbować zadzwonić na infolinie to się załamie jak to wszystko funkcjonuje, pozdrawiam

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  27. zbigniew
    1 Opinie

    17.12.2012 ok.20h30m zgłaszam usterkę-od 2 tygodni okropny szum w telefonie, internet przerywa. Rada konsultanta – sprawdż filtry. Filtry ok. Zatem problem poza domem. No to proszę czekać, połączę z „doświadczonymi technikami”. Pół godziny słuchania muzyczki na własny koszt i nic…
    Składam jutro wypowiedzenie umowy

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  28. Jola
    1 Opinie

    Konsultantów na infolini należałoby jednolicie przeszkolić.Od tygodnia dzwonię z problemem niedziałającego internetu ( brak połączenia z siecią): jeden konsultant pomógł mi wprowadzić nowe ustawienia i obiecał , że będzie działać – nie działa bez codziennego restartowania rutera, drugi- powiedział,że zmienimy ustawienia ale za pomocą przewodu(bezprzewodowo się nie da) podłaczyłam przewód i konsultant się rozłączył; kolejny przez 14 minut sprawdzał problem i nie odezwał się. Tak być nie może .Jest to moment żeby pożegnać firmę NETIA z jej winy.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  29. Mirek
    1 Opinie

    Infolinia Netii to wielkie nieporozumienie. Zgłosiłem awarię telefonu i internetu (głucha linia) – miało być usunięte do 48 godz. Mija 70-ta godzina i cisza. Jak dzwonie konsultanci dziekuja za kontakt i nic nie wiedzą. Nie maja kontaktu z technikami itp. Ogólnie wielkie dno. Oprócz infolinii nie ma sie do kogo zwrócić z ponagleniem. Chyba zmienie operatora.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  30. Tomek
    1 Opinie

    Miałem problem z internetem,co chwilę mi się rozłączał.Nie moglem nawet zrobić przelewu.Zgłosiłem sprawę do netii.Na drugi dzień przyszedł Pan i stwierdził że jest wszystko w porządku .Zadzwoniłem jeszcze raz i opisałem sytuację.W następnym dniu wpadła ekipa z jakimiś miernikami-cuda nie widy.Przekopali kawał chodnika i znaleźli uszkodzony kabel.Od tamtej pory wszystko wymiata.Jak się chce to można.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  31. GrzegorzK
    1 Opinie

    Witam
    Nie polecam tej firmy nikomu. Fatalna infolinia, brak porad praktycznych. Już klika dni obiecują ze podłącza internet i nic z tego.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  32. Jacek
    1 Opinie

    Lekko poirytowany zawyżonymi rachunkami za internet za 1-ym razem dodzwoniłem się do netii. Pani wysłuchała mojej skargi i… zaproponowała korektę faktury o kwotę niesłusznie nadpłaconą. Muszę powiedzieć,że mile mnie to zaskoczyło zwłaszcza iż miałem inną opinię o NETII. A tu proszę wyrażny skok jakościowy na plus w podejściu do klienta. Przynajmniej w moim przypadku. Oby tak dalej. Pozdrawiam Jacek G.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  33. Daniel
    1 Opinie

    17 listopada zgłosiłem usterkę. Mieli naprawić w ciągu 48 godzin. Po 48 godzinach zadzwoniłem pytając się o rezultat. Co się okazało? Usterka nie została zarejestrowana!!!
    Nigdy więcej Netii!

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  34. Grzegorz
    1 Opinie

    Obsługa w centrali OK. Zgłosiłem usterkę. Ma być usunięta w ciągu 48 godzin. Zobaczę jaki będzie efekt.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  35. klaudiusz
    1 Opinie

    Żenada z tą infolinią i konsultantami Netii!
    od 2 miesięcy czekam na zwiększenie transferu
    dzwoniłem już 14 razy w tej sprawie.
    Jeden konsultant zwala winę na drugiego a usługa nadal nie zrealizowana.
    W dodatku jak napisze się skargę to przysyłają ankietę o jakości usług, a jak napisze się żeby nie przysyłali ankiet tylko rozwiązali problem to też przyślą ankietę.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  36. Marcin
    1 Opinie

    O Netii mam złą opinię. Od 18.10.2012 – nie otrzymałem odpowiedzi na prośbę.
    Wysłałem już 3 powiadomienia o tym fakcie,a firma ani be ani me. Tak jakby ktoś celowo źle traktował klienta który rozwiązuje umowę.
    Złapać na drogi abonament było łatwo!!!!

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  37. Ewa
    1 Opinie

    Masakra jakaś!!! ponad miesiąc czekam na podłączenia internetu!! gdybym wiedziała wcześniej, że tak długo się czeka, to bym się na Netie nie zdecydowała!!!!!!

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  38. Andrzej
    1 Opinie

    Może i są dostepni konsultanci przez 24 h i 7 dni w tygodniu ale napewno nie w Netii. Ja przed chwilą chcąc zgłosić awarię linii telefonicznej pogadałem z kasetą, która obiecła mi sprawe przekazać dalej, nie wim komu i co dalej robić, chciałbym żeby żywy człowiekm przyszedł naprawić mi telefon ale obawiam się że to troche potrwa.Co mnie podkusiło żeby przejsc do Netii, chyba czas na zmiane operatora.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  39. MaLgorzata
    1 Opinie

    Szanowni Konsultanci,
    trochę poszanowania dla klientów, to Wy dla klientów, a nie odwrotnie. Ostatnio z telefonem miała kłopoty starsza pani, która nie jest obowiązana znać waszego żargonu, itp. Fatalna obsługa.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  40. Hann
    1 Opinie

    Mialem internet 16 Mb/s przez roku, po wakacjach patrze mam 4Mb/s, to chyba kpina!
    Dzwonie, przyjeli zgloszenie, czekam po tyg, gosciu przychodzi, mierzy itp, mowi ze TPSA kable sprawdzi, i sprawdzila – na drugi dzien ma UWAGA: 1Mb/s !
    kurcze, Dzwonie do Netii a oni ze tak musi byc, no kurcze takie jaja, i mowia ze TPSA napisala ze jest ok i nic nie poradza, moga jedynie dac 4-5 Mb/s

    Tylko jaki cudem stabilne mialem 16 Mb/s przez pare miesciecy???

    NIE POLECAM ANI NETII ANI TPSA
    dobranoc,kpina jedna i druga firma

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  41. Julita
    1 Opinie

    Rozmowa z konsuktantem okazała sie żenująca,konsultantka powtarzała głosno miejscowowść a wszyscy wkoło śmiali ie ze to wiocha…..bez komentarza, nigdy wiecej nie zadwonie, chciałąm zostac klientką

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  42. Piotr
    1 Opinie

    Ja ogólnie jestem zadowolony z internetu z netii, miałem wcześniej usługę w TPSA i generalnie było to samo – awarie się zdarzają tak samo jak wszędzie, jeżeli chodzi o mnie to usunięcie awarii trwa zazwyczaj od 1 do kilku godzin, także z moich doświadczeń mogę polecić internet w netii :)

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  43. Tadeusz
    2 Opinie

    Dziesięć dni temu tj. 13.08. znów miałem to co raz czy dwa w każdym miesiącu, czyli telefon wysiadł a nast. internet. Potem
    restartowanie, resetowanie, konfiguracja rutera we własnym zakresie czy z pomocą Netii. I tak od dwóch lat choć te czynności przecież do mnie nie należą. Prośby o wymianę rutera – bo to przecież było ewidentne- nic nie dawały. W tej konkretnej sytuacji próbowano mnie przekonać, że jest jakaś większa awaria i że nie jestem sam i wielu klientów Netii w moim mieście jest w takiej samej sytuacji. Sprawdziłem, była to nieprawda, po prostu konsultanci – bez sprawdzenia kazali mi czekać. Włączono automatyczną wiadomość, że sprawa jest w trakcie rozwiązywania. Dzwoniłem więc na „inne awarie” wielokrotnie z komórki. Wysyłałem ponaglenia, a przelewy i inne sprawy stały w miejscu. 20 sierpnia, po tygodniu braku internetu i telefonu ( choć chwilowo telefon był czynny) znalazła się w końcu jedna kompetentna pani. Po wysłuchaniu mojego opisu ciągłych awarii i sprawdzeniu sytuacji na „centrali” zdecydowała wystawić zlecenie na wymianę rutera. Po dwóch dniach otrzymałem nowe urządzenie i wszystko jest już w porządku, mam nadzieję na stałe. Dlatego też tą drogą chciałem tej pani bardzo podziękować za profesjonalizm i poważne potraktowanie. Szkoda tylko, że zdecydowana większość pracowników Netii -w mojej ocenie- tworzy negatywny obraz waszej firmy.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  44. Tadeusz
    2 Opinie

    Konsultanci raczej mili, choć za obiecankami b. rzadko idą jakiekolwiek decyzje.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  45. Prze
    1 Opinie

    byla burza, jak już szła to wiedzialem ze internetu nie bedzie przez tydzien, nie myliłem sie, od ponad tygodnia nie mam internetu, a na infolini mowią, ze jest to usterka indywidualna i technicy się tym zajmą w ciagu 48 godzin (dzownilem juz 3 razy i ciagle mowią to samo). Ciekawe jest to ze tylko ja mam usterke zawsze po burzy

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  46. Krzysztof
    1 Opinie

    Taaa, awarie w Netii to tragedia. Usuwanie tych awarii to jeszcze wieksza tragedia. Ludzie !!!!! ale sie wrabalem w bagno. A sluzby techniczne to dopiero wesole miasteczko. Ogolny negatyw

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  47. Grzegorz Gros
    1 Opinie

    11 lipiec 2012.
    Krew mnie zalewa od godziny próbóję zgłosic awarię linii telefonicznej jestem poza firmą
    i nie mam numeru klijenta.
    Kataryna gada z konsultantem nie mozna sie połączyć (nie ma takiej opcji bez podania numeru klijenta,podaję tylko numer telefonu)
    Ciekawy jestem kosztów połączeń .Jak otrzymam rachunek to wyślę go do Netii.
    Od 30 lat zajmuje sie telekomunikacją,
    sam namawiałem ludzi do przechodzenia do Netii i dzisiaj żałuję.Sam będę rezygnowałz tak zawiłych usług a moich klijentów namówie do zmiany operatora.
    Tragedia

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  48. MAX
    1 Opinie

    Witam ja dzwoniłem dzisjaj wieczorem P
    połączenie natychmiastowe ,pracownicy byli mili i rozwiązali mój problem z góry dziękuję im za miłą i fachowa obsługę WIELKI SZACUNEK DLA PRACOWNIKÓW

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  49. Alicja
    1 Opinie

    Netia prowadzi dziwna zabawe.Jestem u innego operatora,z Netia zadnego kontaktu nie mialam i zadnej uslugi nie zamawialam,ale mialam dwa telefony od nich ,ze umowa wkrotce bedzie zrealizowana.Wyjasnilam,ze to jakas pomylka.Ostatnio przychodza smsy,ze usluga bedzie dostepna od 01.09.Dzwonilam do reklamacji,zeby przestano mnie nachodzic,poniewaz nie zamawialam w netii zadnych uslug.Sprawdzono,ze u nich nie figuruje.Skoro tak,dlaczego wciaz sie ze mna kontaktuja i na sile usiluja mi wsadzic jakies umowy? To mi sie nie podoba, to nie jest czysta gra.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  50. Włodzimierz
    1 Opinie

    16 lipca 2012. Moje rozmowy zostały nagrane i trwało to bardzo długo. Dlaczego? Przeważnie wysłuchiwałem tę muzyczkę z automatów, natomiast konsultanci zwalali swoje obowiązki na kolegów i trwało to do momentu, kiedy zaproponowałem zerwanie umowy. Netia, nie poznaję Cię najdroższa i chyba Cię wymienię na inną. Naprawdę mam Cię po uszy!

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
Jeżeli znalazłeś na blogu recenzję na temat "Infolinia Netia" możesz tu ją przypiąć.

Dodaj opinię

Kliknij, aby ocenić
Tak Nie
brak tekstu
Masz już konto w serwisie?
6 + 6 =
'.
Dodając swoją opinię oświadczam że zapoznałem się i akceptuję Regulamin serwisu.

Jak poprawnie ocenić?

  • Oceniaj obiektywnie, trzymaj się rzeczywistych faktów
  • Opisz wyczerpująco temat, postaraj się zawżeć wszystkie ważne szczegóły
  • Zadbaj o stylistykę opinii, staraj się pisać poprawnie gramatycznie i ortograficznie

Czego unikać?

  • Nie umieszczaj w treści opinii danych personalnych
  • Nie pisz treści tekstu DUŻYMI literami, nie używaj wulgaryzmów
  • Unikaj pisania marketingowego, mającego nacelu jedynie zachwalanie

Informacje

W przypadku pytań do Państwa dyspozycji pozostają 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu konsultanci Netii dostępni pod numerami infonetii:

801 802 803
koszt połączenia równy cenie jednej jednostki taryfikacyjnej

22 711 11 11
z telefonów komórkowych

Biuro numerów: 801 801 913

Zdjęcia

Pytania Oceniaków

Możesz jako pierwszy zadać Pytanie

Zadaj Pytanie

7 + 3 =
'.

Podobne wpisy

Infolinia Biedronka

Infolinia Biedronka

5 na 5 (1 opinii)

Dzwoniłam na infolinię biedronki, bo miałam jeden problem i zapytanie zarazem. Odebrała pani, która już sądząc po samym słucham wydała się uprzejma. Taka właśnie…

Inea Infolinia

4 na 5 (1 opinii)

Miałam kilka wątpliwości i problemów z usługami firmy Inea. Postanowiłam jak najszybciej to wyjaśnić, bo sytuacja tego wymagała. Najszybszym sposobem było zadzwonić na infolinię,…

Citibank Infolinia

5 na 5 (1 opinii)

Posiadam konto w banku Citibank. Jednak płacę za nie trochę za dużo. Te przelewy, wybieranie pieniędzy w różnych bankomatach. Dlatego pomyślałam, że może mają…

Ergo Hestia Infolinia

2 na 5 (1 opinii)

Kiedyś miałam okazję dzwonić do Ergo Hestii na infolinię. Nie przepadam za infoliniami, bo te melodyjki, czekanie, wciskanie numerków o które proszą. Jednak tym…