Infolinia Orange, Opinie

15.7% osób poleca
1.67 na 5 możliwych

na podstawie 242 opinii

Znaleziono 0 recenzji na blogach

Jak oceniano

Doskonale
21
Bardzo dobrze
15
Przeciętnie
10
Kiepsko
14
Strasznie
182

Opinie Oceniaków

  1. kamila
    12 Opinie

    Firmie Orange chyba niezbyt zależy na klientach. Miałam wrażenie, jakbym rozmawiała z robotem, brak indywidualnego podejścia do klienta. Nie polecam

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 7
  2. STRASZNIE NIEZADOWOLONA
    1 Opinie
    TRAGEDIA

    To jest chore nie moge się połączyć z konsultantem ponieważ uniemożliwia mi to automatyczna sekretarka rządająca numerów których nie mam. MAM TYLKO INTERNET Z NEOSTRADY po cholere im mój nr telefonu który iu tak nie dizała cokolwiek nie wpisuję jest uznawane za niepoprawne i tak już od 3 godzin. chcę się dowiedzieć o błędzie w fakturze i chyba do końca życia się nie dowiem

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 3
  3. Tribal54
    1 Opinie

    Sieć komórkowa z infolinią rodem z przedszkola. Co za wstyd. Niech zmienią swoich pracowników albo porządnie ich przeszkolą zarówno pod kątem wiedzy, jak i dobrych manier. Nie wiem, czy ktoś w ogóle korzysta z tego picu na wodę. Zadzwoniłem tam raz i już nie zadzwonię po raz drugi. Fakt, połączyło mnie bardzo szybko, tylko ja rozłączyłem się jeszcze szybciej. Po dwóch pytaniach na temat promocji miałem serdecznie dość kolesia, z którym prowadziłem rozmowę. Nieuprzejmy gbur, który chyba chciał jak najszybciej iść do domu, bo odpowiadał takimi półsłówkami, że dwuletnie dziecko ma lepszą elokwencję od niego. Jak podniósł na mnie głos z miejsca rzuciłem słuchawkę. Napisałbym skargę, gdybym wiedział, że to coś zmieni.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 4
  4. Piotr
    2 Opinie

    Dałem za wygraną ale mam dobry wynik 18 min DZIĘKUJĘ za to że jesteśmy razem sprawdziłem inf w PLAY ludzie to jest REWELACJA 1,5 MIN i o czym tu rozmawiać a orange proszę o kontakt

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  5. Piotr
    2 Opinie

    Dodzwonić się do nich !! prędzej złapię złotą rybkę- masakra tylko się człowiek wku….a ,szkoda gadać infolinia do du…y ,współczuję wszystkim próbującym , piszę to czekając na konsultanta,próbuję drugi raz po ostatnim czekaniu przez 15 min ,o dzwonieniu na 801 nie wspomnę -rozgonić to całe towarzystwo !!!

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 1
  6. Władysław Wubor1
    1 Opinie

    Tak, to zastanawiające, czemu nie można skontaktować się z firmą MEILOWO. Myślę, że chodzi o kasę. Przy dużej liczbie dzwoniących i długich czasach oczekiwania tworzy się wcale dobry dochód i to bez żadnych nakładów.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 2
  7. anna
    1 Opinie

    ODRADZAM MAŁO KOMPETENTNI – MASÓWKA I NABIJANIE KLIENTA !!! DORADCY SIĘ NIE ORIENTUJĄ NAWET JEŚLI UMOWA ZOSTAŁA SPISANA Z ORANGE TO SIĘ NIE ORIENTUJĄ I CHCĄ KOLEJNE SPISYWAĆ … NIE SŁUCHAJĄ TYLKO MÓWIĄ SWOJE ..LICZY SIĘ SZTUKA…

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 1
  8. mateo
    1 Opinie

    mam na koncje 28zl i konto wazne przez 22 dni a dzwonic nie magę co w tym orange sie dzieje zmieniam operatora

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 1
  9. krzysiek
    1 Opinie

    calkowita zalamka uzyskac polaczenie z konsultantem graniczy z cudem bardziej prawdopodobne jest chyba to ze w lipcu snieg spadnie niz jakis konsultant raczy „sluchawke podniesc” lecz gdy juz ktos raczy posluchac z jakim problemem dzwonimy to i tak po chwili uslyszymy ze wybrany numer konsultanta jest bledny i szanowny pan konsultant przelaczy nas pod odpowiedni numer i tak kolo sie zamyka. Dobra rada przed proba rozmowy z konsultantem zaopatrzcie sie w duza ilosc persenu lub nerwosolu.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  10. Bożenka
    1 Opinie

    TRAGEDIA od czasu podpisania badz przedluzenia umowy.Mają 20-cia numerów,a żaden nie odpowiada.Po raz drugi i OSTATNI przedłużylam u nich umowę.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  11. Zły klient :-(
    1 Opinie

    Mam duży problem z internetem tam gdzie miałem mieć 10Mbs to mam 3,95 Mbs. Infolinia to dno nie można się dodzwonić ponieważ sekretarka powtarza że nie wybrałem numeru. Jak już się dodzwonisz do pana „konsultanta” to musisz czekać jakieś 20 min co ciągle nabija ci opłaty. Rzadko mam jakiś problem ale tym razem przeginają.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  12. TOMEK
    1 Opinie

    skrzynka piwa i może się doczekacie katastrofa szefostwo jakby to czytało to powinno złożyć wypowiedzenie kuroń czeka

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  13. j.
    1 Opinie

    niestety-kiedy oni dzwonią z jakąś nową ofertą,to potrafią wydzwaniać co 5 min,nawet po 20tej.a do nich dodzwonić się nie da…wielki minus.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 1
  14. basia
    1 Opinie

    Witam, czy ktoś może podać mi nr tel., abym mogła porozmawiać z konsultantem a nie z aparatem?

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 2
  15. Bogi
    1 Opinie

    Połączenie z konsultantem graniczy z cudem, Kilka prób po 10, 15 min i nic – to jest skandal !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 2
  16. Gosia
    1 Opinie

    Fatalna siec orange. Nic nie robią sobie z ludzi. Trudno powiem to jeszcze raz.
    Podobnie jest w salonach, dużo ludzi, mało pomocni pracownicy.
    Umowy niekompletne.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 2
  17. spoko
    1 Opinie

    dodzwoniłem sie w mniej niż minute i po minucie sprawa była załatwiona nie mam na co narzekać

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  18. GOSIA
    1 Opinie

    JESTEM BARDZO ZADOWOLONA Z USŁUGI. KONSULTANCI NA BARDZO WYSOKIM POZIOMIE NIESAMOWICIE KOMPETENTNI I UCZYNNI. MIŁA I FACHOWA PORADA. DZIĘKUJĘ I POLECAM.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  19. lech
    1 Opinie

    Łączność z bokiem dramat ale Orange sobie nic się tym nie przejmuje. Dowód to opinie na 2,1! Pomimo podpisanej umowy przed 8 miesiącami na dostarczenie na emalia faktur i wielokrotnych interwencji w punkcie (bo teLeczniczy kontakt z konsultantem graniczy z cudem – obecnie od 40 min. i nic słucham cały czas durnej piosenki) faktur nie dostaję. DRAMAT!

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 2
  20. Martyna
    1 Opinie

    Jak żadna z opcji o których mówi automat mnie nie interesuje to nie ma żadnego połączenia z konsultantem!!! I niby jak mam się czegoś dowiedzieć!!

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  21. Mar
    1 Opinie

    Pogratulować działania orange :)
    45 min oczekiwanie na odebranie połączenia i nie rozwiązanie problemu
    A co pisze szanowne orange na swojej stronie(warto przeczytać wyjaśnienie i się pośmiać):
    „3. Dlaczego muszę płacić za połączenie z infolinią 801 505 505?

    Bezpłatne linie mają jedną niezaprzeczalną zaletę – można na nie dzwonić, nie ponosząc kosztów. Problem w tym, że jest to jednocześnie przyczyną tego, że niemała liczba ludzi dzwoni na nie nie z prośbą o pomoc, ale z żartami lub „z nudów”, żeby „pogadać”. Zajmuje to czas naszych doradców, blokuje linie i przeszkadza innym klientom, którzy nie mogąc się połączyć z doradcą, zmuszeni są czekać dłuższy czas. Nasze kilkuletnie doświadczenia pokazały, że wprowadzenie opłaty eliminuje takie sytuacje. Dzięki temu osoby naprawdę szukające wsparcia mogą szybciej połączyć się z doradcą i rozwiązać swój problem.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  22. szymon
    1 Opinie

    masakra czekać i płacić żeby nic nie załatwić :( powodzenia

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  23. Dominika
    1 Opinie

    Naprawdę katastroFa telefoniczna,nie można z konsultantem zadnym się skontaktowac,ponadto podpisałam umowe abonamentową i już nie podpisze z nimi więcej przeszłam z plusa i okazało sie ze w większe bagno sie wpakowałam!!!!!!!!zastanawiajcie sie duzo wczesniej nad abonamentem w orange!!!!!!!

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  24. adalbert
    1 Opinie

    Czy na tej stronie są w większości negatywne wiadomości dotyczące infolini orange.
    Przed chwilą dzwoniłem na numer 801 505 505 i po 4 minutach dostałem połączenie.
    Wszystkim chcącym zmienić operatora polecam
    Polską Telefonię Stacjonarną/dawna Telekomunikacja Dzień Dobry/.
    Tam infolinia wogóle nie działa.
    6 minut muzyczki i komunikaty po angielsku,a póżniej się wyłącza.
    I choćbyś dzwonił 10 razy żadnej informacji nie uzyskasz.Pozdrawiam.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  25. Jacek
    1 Opinie

    Brak możliwości połączenia się z konsultantem !!!!!! zarówno telefonicznie jak i przez internet !!

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  26. ewa
    1 Opinie

    dzisiaj próbóję od kilku godzin skontaktować się z infolinią, ale bezskutecznie

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  27. maria
    1 Opinie

    dobrze się ukladało dopuki nie chcialam wypowiedzieć umowy , ktora notabene sie zakończyła.
    schody i piętra ale się nie dziwię , że pley ma tylu kientów.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  28. Tomek
    1 Opinie

    Połączenie z tel.kom. na *100 pytanie dotyczyło przejścia na abonament-obsługa była ok

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  29. Andrzej
    1 Opinie

    Zmieniłem operatora z Plusa na Orange licząc na lepszą obsługę i brak chwytów,,naciągaczy”ale już na starcie mam niedobre wrażenia i stratę finansową po bezskutecznym połączeniu i oczekiwaniu na rozwiązanie problemu za pośrednictwem infolinii.Mój numer pozostaje dziś nieaktywny i myślę,że operator ma to w głębokim poważaniu….A

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  30. Daniel
    1 Opinie

    Kontakt z orange jest praktycznie zerowy nie mogę się dodzwonić na infolinie a opłaty są naliczane jak bym dzwonił do afryki.To jest zwykłe żdzierstwo z własnych klientów,moim błędem było przedłużenie kolejnej umowy ale w lutym kończy mi się umowa na jednym z telefonów i nigdy więcej tej sieci.Przenosimy się z żoną do pleya.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  31. sebastian
    1 Opinie

    To jest paranoja, siedem razy dzwoniłem aby zdjęto blokadę połączeń wychodzących.. założonej bez podstaw – wszystkie rachunki płacone w terminie..
    Baba niczym szpieg wypytuje mnie o wszystko, jak by nie mieli info o abonencie w systemie.. niestety doczekaliśmy się czasów, w których jesteśmy na „oku” 24h na dobę..
    Operator zlewa problemy ludzi słono płacących za wątpliwą jakość usług, zero profesjonalizmu..

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  32. Kamil
    1 Opinie

    Witam bez powodu została zablokowana karta.
    Połączyło mnie z konsultantem w ciągu 3 min to chyba rekord z tego co tu czytałem . Konsultant odblokował kartę od ręki . Pozdrawiam

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  33. Tomasz
    1 Opinie

    Połączysz się tylko i wyłącznie jeśli wybierzesz temat rozmowy o nowych usługach! To jakiś dramat w trzech aktach!W innym przypadku zostajesz rozłączony… liczy się inicjacja połączenia z info?!

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  34. ewa
    1 Opinie

    zablokowali telefon od kwietnia.zawsze pobierali przez internet wszystkie platnosci,Poraz drugi taki numer zrobili ze zablokowali polaczenia.I nic sobie z tego nie robia.Nie odbieraja wcale telefonu w biurach.Po cöz oni tam siedza.Porazka.Ale teraz jak wröce z zagranicy to sprawe kieruje do adwokata.Bo nigdy ich nie obejmuje zadna kara.zobaczymy,

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  35. alina
    1 Opinie

    totalna olewka nie mozna sie polaczyc z infolinia pelno same negatywy czy ktos to czyta orendz chyba nic sobie z tym nie robi

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 1
  36. łukasz
    1 Opinie

    Tragedia to najmniej dosadne słowo jakości tej onfolinii. Wszystko działa na zasadzie spychologii. Nie polecam Orange.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 1
  37. Anna
    1 Opinie

    Tragedia! Kompletnie nie można się dodzwonić. Wyłączony telefon pomimo płatności. Czekanie na słuchawce oczywiście płatne! Tragedia odradzam na przyszłość tą telefonie!

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 2
  38. MARGRETA
    1 Opinie

    JUŻ 26 MINUT SŁUCHAM MUZYKI, BARDZO ŁADNA. KONTAKTOWAŁAM SIE Z 4 KONSULTANTAMI, TAK BYŁAM PRZEŁĄCZANA. W KONCU OSTATNIA KONSULTANTA, ABY MNIE PONOWNIE NIE PRZEŁĄCZAĆ SAMA DOWIADYWAŁA SIE U NASTĘPNEGO KONSULTANTA O INFO, KTÓRE JUŻ PO NAST 15 MINUTACH MI PRZEKAZAŁA….. A JA TYLKO CHCIAŁAM SIE DOWIEDZIEĆ O PROSTĄ OFERTĘ……ŻENADA

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  39. Joanna
    1 Opinie

    Absolutnie nie polecam!!! Czekałam 3 minuty, aż się ktoś zgłosi i nic!!! Za co płacą tym ludziom?

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 1
  40. Gosia
    1 Opinie

    Orange chyba utrzymuje na stanowiskach ludzi od reklamacji!
    Paranoja!
    Oferują obniżenie abonamentu, promocje a potem przychodzi umowa na zupełnie inny i oczywiście wyższy abonament.
    A walka o przywrócenie kosztuje, oj kosztuje!

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  41. Henryk
    1 Opinie

    Dałem się namówić na telefonię internetową w pakiecie, bo 10 zł taniej. Od wczoraj powinien działać telefon. Nie działa. Poszedłem do punktu, poinformowano mnie, że należy telefon skonfigurować. Ale jak? Na stronach informacyjnych Orange, jest temat konfiguracja, ale tylko tel. komórkowych.
    Do tej pory miałem tlko internet. Jak sobie przypomnę, ile czasu zajęło mi uruchmienie go i ile razy wydzwaniałem do TP S.A. to mnie krew zalewa. Obiecywałem sobie, że nigdy więcej TP S.A. Połakomiłem się na niższą cenę.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 1
  42. Kornel
    1 Opinie

    Beznadziejna obsługa!!!! Gdzie jest rozmowa z konsultantem?????? z papugą nie da się rozmawiać. Należy zmienić operatora.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 1
  43. klient
    1 Opinie

    to mój ostatni rok w orange. totalna kpina z klienta zeby czekać na konsultanta 30 min z telefonem przy uchu. niepoważna firma – przechodze do pleja.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  44. Matt
    1 Opinie

    Posłuchałem 5 minut gadania automatu, później prawie 15 minut muzyki w oczekiwaniu na konsultanta i nie zdzierżyłem…

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  45. Ola
    1 Opinie

    system łączenia jest kolejkowy, więc trzeba trochę się na połączenie naczekać często, ale dlatego też jest opłata za całość połączenia, a nie za minutę. a 801 505 505, to infolinia telekomunikacji – nie mylcie tych firm, bo z Orange łączy je tylko logo i umowa o sprzedaży usług

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  46. Janusz
    1 Opinie

    Jest 2. sierpnia 2013r. godz. 0.34 . Od 45 minut usiłuję połączyć się z zafajdaną infolinią ORANGE z powodu braku kanałów telewizyjnych, które powinny zgodnie z umową powinny być dostępne od 1 sierpnia. Porównując obsługę orange z z dawną telekomunikacją to jest to nędza. Aby zgłosić usterkę wysłuchuję prawie godzinę kretyńskiej melodyjki. Nikomu nie polecam firmy orange z powodu totalnego olewania klienta. Do tego każą sobie płacić za tę usługę. Należy wystrzegać się firmy orange jak ognia.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  47. Aneta
    1 Opinie

    Mam wielki problem chodzi o mój numer bo mam zablokowany nie mogę dzwonić do nikogo nie mogę nawet konto naładować a ni też nie mogę zadzwonić do Biura Obsługi Klienta w Orange a i ni mogą do mnie dzwonić i wysyłać wiadomości
    Co ja powinnam zrobić w tym przypadku ? Proszę o pomoc

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 1
  48. Kasia
    1 Opinie

    Infolinia w porzadku. Miły Pan, uzyskałam szczegóły: krótko, zwięźle i na temat.

    Tak na marginesie: chyba kwestia precyzowania pytań – dla tych, którzy tak tutaj narzekają.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  49. Natalia
    1 Opinie

    tragedia!
    nie można się dodzwonić na 801 505 505,a gdy już się człowiek dodzwoni to trzeba czekać
    15-20 minut,aby rozpocząć rozmowę z konsultantem.MAM ostatnio problem z liveboxem
    od tygodnia nie mam telefonu, a abonament muszę płacić.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  50. marta
    1 Opinie

    15 min czekania na polaczenie,platne oczywiscie skandal! zablokowali mi telefon pomimo platnosci i nic sobie z tego nie robia

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
Jeżeli znalazłeś na blogu recenzję na temat "Infolinia Orange" możesz tu ją przypiąć.

Dodaj opinię

Kliknij, aby ocenić
Tak Nie
brak tekstu
Masz już konto w serwisie?
1 + 6 =
'.
Dodając swoją opinię oświadczam że zapoznałem się i akceptuję Regulamin serwisu.

Jak poprawnie ocenić?

  • Oceniaj obiektywnie, trzymaj się rzeczywistych faktów
  • Opisz wyczerpująco temat, postaraj się zawżeć wszystkie ważne szczegóły
  • Zadbaj o stylistykę opinii, staraj się pisać poprawnie gramatycznie i ortograficznie

Czego unikać?

  • Nie umieszczaj w treści opinii danych personalnych
  • Nie pisz treści tekstu DUŻYMI literami, nie używaj wulgaryzmów
  • Unikaj pisania marketingowego, mającego nacelu jedynie zachwalanie

Informacje

Orange Biuro Obsługi Klienta Indywidualnego

*100 z telefonu Orange

510 100 100 w Polsce, z telefonu komórkowego innego operatora lub z telefonu stacjonarnego

+48 510 100 100 z zagranicy, z telefonu komórkowego

(22) 588 78 83 – faks

opłaty za połączenia z wymienionymi numerami zgodnie z cennikiem operatora

Orange Automatyczne Biuro Obsługi Klienta

*500 z telefonu Orange – automatyczna informacja o ofercie, płatnościach i usługach

*200 z telefonu Orange – automatyczna informacja o ilości pozostałych minut do wykorzystania w ramach abonamentu

opłaty za połączenia z wymienionymi numerami zgodnie z cennikiem operatora

Orange Biuro Obsługi Klienta Biznesowego

*600 z telefonu Orange

510 600 600 w Polsce, z telefonu komórkowego innego operatora lub z telefonu stacjonarnego

+48 510 600 600 z zagranicy, z telefonu komórkowego

(22) 588 78 83 – faks

opłaty za połączenia z wymienionymi numerami zgodnie z cennikiem operatora

Zdjęcia

Pytania Oceniaków

Czy infolinia Orange jest płatna?

Odpowiedz

Zadaj Pytanie

1 + 6 =
'.

Podobne wpisy

Infolinia Plus Bank

Infolinia Plus Bank

3 na 5 (2 opinii)

Bardzo fachowa obsuga klienta. Posiadam telefon w Plusie i jestem zadowolona, mam dodatkowo konto w plus banku i nie mam żadnych zastrzeżeń.

Infolinia Air France

5 na 5 (1 opinii)

Bardzo dobre linie z profesjonalną infolinią, gdzie można zasięgnąć wszystkich informacji na temat lotów i rezerwacji. Konsultanci są kompetentni i przedstawiają klientowi rzetelne informacje.…

Infolinia Air Berlin

5 na 5 (1 opinii)

Na infolini wszystko odbywa się profesjonalnie. Już nie raz korzystałem z ich pomocy i jeszcze nigdy nie miałem żadnych nieprzyjemności. Wszystko załatwiają sprawnie i…

Infolinia Aegon

4 na 5 (1 opinii)

Jakiś czas temu dzwoniłem do nich i się nie rozczarowałem. Myślałem, że będę kwitnąć przy słuchawce przez nie wiadomo ile, ale okazało się całkiem…

Infolinia Adwords

5 na 5 (1 opinii)

Dzwoniłem kilkakrotnie i za każdym razem czekałem krótką chwilę na połączenie. Pani po drugiej stronie była pomocna i życzliwa. Dobrze, że jeszcze są infolinie,…

Infolinia Adobe

4 na 5 (1 opinii)

Infolinia nie jest zła. A już na pewno jest dużo lepsza niż, np., infolinie bankowe, do których dodzwonić się to prawdziwy koszmar. Konsultant nie…

Infolinia Acer

4 na 5 (1 opinii)

Na infolinię dodzwoniłem się w miarę szybko. Czekałem może z 2-3 minuty. Odebrał kulturalny pan, który zajął się moim problemem profesjonalnie, a nie po…

Infolinia Biedronka

Infolinia Biedronka

5 na 5 (1 opinii)

Dzwoniłam na infolinię biedronki, bo miałam jeden problem i zapytanie zarazem. Odebrała pani, która już sądząc po samym słucham wydała się uprzejma. Taka właśnie…

Inea Infolinia

4 na 5 (1 opinii)

Miałam kilka wątpliwości i problemów z usługami firmy Inea. Postanowiłam jak najszybciej to wyjaśnić, bo sytuacja tego wymagała. Najszybszym sposobem było zadzwonić na infolinię,…

Citibank Infolinia

5 na 5 (1 opinii)

Posiadam konto w banku Citibank. Jednak płacę za nie trochę za dużo. Te przelewy, wybieranie pieniędzy w różnych bankomatach. Dlatego pomyślałam, że może mają…