Infolinia PKP Intercity, Opinie

33.33% osób poleca
1.67 na 5 możliwych

na podstawie 3 opinii

Znaleziono 0 recenzji na blogach

Jak oceniano

Doskonale
0
Bardzo dobrze
0
Przeciętnie
1
Kiepsko
0
Strasznie
2

Opinie Oceniaków

  1. Matysek
    1 Opinie

    PKP już od dawna ma bardzo złą opinię i to pod każdym względem. Ostatnio i mi przyszło się zmierzyć z tym. Po pierwsze, wykręcając numer na ich infolinię trzeba sobie najpierw przyszykować coś do roboty, bo nieprędko można się doczekać odzewu. Jeszcze ta dobijająca muzyczka. Jak już odezwała się informacja, to miałem ochotę rzucić słuchawką. Ale spędziłem z nią tyle czasu, że postanowiłem załatwić sprawę, a przynajmniej spróbować. Oczywiście, tak jak się spodziewałem – dostałem krótką odpowiedź i nawet nie zdążyłem podziękować. Babka od razu się rozłączyła. Widocznie miała coś lepszego do roboty. Jakby ktoś nie zrozumiał co powiedziała, to musiałby zadzwonić jeszcze raz i ponownie się dobijać do tych popijaczy kawy. Nigdy więcej info z pkp. Mam nadzieję, że za niedługo koleje padną całkowicie. Wstyd dla kraju.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  2. JJ
    1 Opinie

    Kupowałem córce bilet na pendolino w promocji walentynkowej. Dostałem plik biletów, w tym dwa z napisem „bezpłatne”: z grubsza coś takiego miało być. Dopiero w pociągu okazało się, że to bilet dla jednej dorosłej osoby i dziecka (córka jechała z chłopakiem i dzieckiem). Efekt: 650 zł kary, bo w kasie sprzedała mi jeden bilet jak prosiłem o dwa w promocji !!! Po prostu WIELKIM ŁUKIEM OMIJAĆ PKP !!!!!

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  3. Zbyszek
    1 Opinie

    Korzystałem i jestem zawiedziony, aczkolwiek udzielają odpowiedzi, raczej pracownicy pracują odpowiednio, jedyne co to opóźnione pociągi, niezgodne godziny odjazdów, tłok, infolinia w porządku ale w praktyka pod znakiem?

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0

Zadaj Pytanie

1 + 6 =
'.

Infolinia PKP Intercity

Jeśli dzwonisz z telefonu stacjonarnego wybierz: 0 801 022 007,

Z telefonu komórkowego i zza granicy wybierz: + 48 422 055 007 (numer nie wymaga prefiksu)

Podobne wpisy

Inea Infolinia

4 na 5 (1 opinii)

Miałam kilka wątpliwości i problemów z usługami firmy Inea. Postanowiłam jak najszybciej to wyjaśnić, bo sytuacja tego wymagała. Najszybszym sposobem było zadzwonić na infolinię,…

Citibank Infolinia

5 na 5 (1 opinii)

Posiadam konto w banku Citibank. Jednak płacę za nie trochę za dużo. Te przelewy, wybieranie pieniędzy w różnych bankomatach. Dlatego pomyślałam, że może mają…

Ergo Hestia Infolinia

2 na 5 (1 opinii)

Kiedyś miałam okazję dzwonić do Ergo Hestii na infolinię. Nie przepadam za infoliniami, bo te melodyjki, czekanie, wciskanie numerków o które proszą. Jednak tym…

Avon Infolinia

5 na 5 (1 opinii)

Lubie kosmetyki z Avonu. Są wysokiej jakości i w dobrych cenach. Kiedyś kupowałam taki fajny krem, ale od pewnego czasu nie było go w…

Uniqa Infolinia

4 na 5 (1 opinii)

Ostatnio coraz częściej korzystam z możliwości płynących z infolinii różnych firm. Kiedy potrzebuje informacji, po prostu dzwonię i proszę o wyjaśnienie moich wątpliwości. Tym…

Jeżeli znalazłeś na blogu recenzję na temat "Infolinia PKP Intercity" możesz tu ją przypiąć.

Dodaj opinię

Kliknij, aby ocenić
Tak Nie
brak tekstu
Masz już konto w serwisie?
6 + 6 =
'.
Dodając swoją opinię oświadczam że zapoznałem się i akceptuję Regulamin serwisu.

Jak poprawnie ocenić?

  • Oceniaj obiektywnie, trzymaj się rzeczywistych faktów
  • Opisz wyczerpująco temat, postaraj się zawżeć wszystkie ważne szczegóły
  • Zadbaj o stylistykę opinii, staraj się pisać poprawnie gramatycznie i ortograficznie

Czego unikać?

  • Nie umieszczaj w treści opinii danych personalnych
  • Nie pisz treści tekstu DUŻYMI literami, nie używaj wulgaryzmów
  • Unikaj pisania marketingowego, mającego nacelu jedynie zachwalanie