Infolinia PKP, Opinie

33.33% osób poleca
2.33 na 5 możliwych

na podstawie 3 opinii

Znaleziono 0 recenzji na blogach

Jak oceniano

Doskonale
1
Bardzo dobrze
0
Przeciętnie
0
Kiepsko
0
Strasznie
2

Opinie Oceniaków

  1. Ziggy
    1 Opinie

    Infolinia PKP jest tak sama jak jej pociągi – do generalnego remontu. Nie wiem, po co zakładać infolinię, zatrudniać ludzi i wydawać kupę kasy na jej utrzymanie, tylko po to, aby dzwoniący tam ludzie trafiali na ślepą uliczkę. Jakim cudem nikt nie odbiera tam telefonów. Czy wszyscy są głusi, czy co? Trzy godziny wydzwaniałem do wielmożnej szlachty, ale nikt nie raczył ruszyć czterech liter z krzesła i pofatygować się, aby podnieść słuchawkę. W rezultacie niczego się nie dowiedziałem, bo ani razu nie połączyłem się z informacją. Nigdy więcej nie wykręcę tego numeru, i nigdy więcej nie będę sobie zaprzątał głowy pociągami. Ta trzygodzinna wegetacja zbulwersowała mnie do takiego stopnie, że wolę odżałować trochę więcej kasy i iść na pks, gdzie przynajmniej widać, że ktoś coś robi.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  2. artur
    1 Opinie

    polecam korzystanie z infolinii.panie milo i rzeczowo odpowiedziała na moje kilka pytań. wszystko się potwierdziło.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  3. Magda
    1 Opinie

    nie polecam korzystania z infolinii, dysponują oni nieaktualnym rozkładem jazdy pociągów.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0

Zadaj Pytanie

7 + 3 =
'.

Telefoniczna Informacja Kolejowa
022 1 94-36
042 1 94-36

Podobne wpisy

Jeżeli znalazłeś na blogu recenzję na temat "Infolinia PKP" możesz tu ją przypiąć.

Dodaj opinię

Kliknij, aby ocenić
Tak Nie
brak tekstu
Masz już konto w serwisie?
6 + 6 =
'.
Dodając swoją opinię oświadczam że zapoznałem się i akceptuję Regulamin serwisu.

Jak poprawnie ocenić?

  • Oceniaj obiektywnie, trzymaj się rzeczywistych faktów
  • Opisz wyczerpująco temat, postaraj się zawżeć wszystkie ważne szczegóły
  • Zadbaj o stylistykę opinii, staraj się pisać poprawnie gramatycznie i ortograficznie

Czego unikać?

  • Nie umieszczaj w treści opinii danych personalnych
  • Nie pisz treści tekstu DUŻYMI literami, nie używaj wulgaryzmów
  • Unikaj pisania marketingowego, mającego nacelu jedynie zachwalanie