Infolinia PZU, Opinie

38.1% osób poleca
2.49 na 5 możliwych

na podstawie 84 opinii

Znaleziono 0 recenzji na blogach

Jak oceniano

Doskonale
19
Bardzo dobrze
11
Przeciętnie
6
Kiepsko
4
Strasznie
44

Opinie Oceniaków

  1. PsychoKiller
    1 Opinie

    Infolinia jest bardzo nierówna. Dzwoniłem tam kilka razy i raz konsultanci odbierali błyskawicznie, innym razem wymagało to trochę cierpliwości. W kwestii konsultantów, też trafiłem i tak i siak. Z jednym załatwiłem wszystko bez żadnego problemu, a z drugim nie dość że męczyłem się kilkanaście minut, to jeszcze potraktował mnie na koniec jak natręta. Chyba nie miał pojęcia jak się odnieść do mojego problemu i frustracja wzięła górę. Przydałoby się niektórym trochę ogłady, bo z takim podejściem pewnie nie popracują zbyt długo. Infolinia totalnie przeciętna, ale przynajmniej odbierają telefony i część konsultantów jest bardzo pomocna. O reszcie szkoda gadać.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  2. Arek
    1 Opinie

    Bardzo trudno się dodzwonić, a jeśli już to długo się czeka. Przedłużają rozmowy jak tylko mogą, czy to jest celowe?

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 1
  3. Arek
    1 Opinie

    PZU to jedna wielka porażka, kilku krotnie próbuje sie dodzwonić bez skutku

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 1
  4. Jerzy
    1 Opinie

    Za 36 min. rozmowy 10,44 zł dodatkowo ponad kwotę abonamentu pomimo, że mam darmowe połączenia do wszystkich sieci i na stacjonarne :-(
    PZU musi przecież na wszystkim zarobić !!!

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 2
  5. robert
    1 Opinie

    żenada ,jak płacic skłdki to dawaj ostro jak coś załatwic to makabra,wstyd itp

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 1
  6. Marcin
    1 Opinie

    Właśnie zgłosiłem szkodę komunikacyjna na infolinii i było bardzo profesjonalnie. Na odebranie zgłoszenia nie czekałem nawet 30sec. Fachowo, rzeczowo, dobra jakość połączenia !!!
    A i jeszcze dodam ze tam nie pracuje ani żaden z moich krewnych czy znajomych. Wpis szczery bez lokowania produktu ;)

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  7. Jerzy Dżordż
    1 Opinie

    Chciałbym zobaczyć miny zadowolonych gdy dostaną rachunek za telefon.
    W moim przypadku koszt rozmowy wyniósł 28zł

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 1
  8. JOLANTA
    1 Opinie

    Opinia negatywna, nie idzie się dodzwonić.Dzwonię pod numer 022 566 55 55 z telefonu komórkowego i cały czas odzywa się automat- wybrany numer jest niedostępny

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  9. Ciamciaramcia
    1 Opinie

    Dodzwoniłem się bez problemu, wszystkie informacje otrzymałem w ciągu 3min.Pozytywnie załatwiona sprawa.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  10. Janusz
    1 Opinie

    Firma PZU pracuje od poniedziałku do piątku, jakość ich pracy nie zmieniła się od lat 70-tych. Infolinia działa ale udzielanie informacji to nie likwidowanie szkody (do 7 dni w tak prostej sprawie jak szyba).
    W XXI wieku nie do przyjęcia.
    Powinni wrócić do starego logo.
    Czasami dla własnej wygody warto zapłacić pare stówek i mieć zrobione tam gdzie się chce i bez zbędnego oczekiwania.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  11. Małgorzata
    1 Opinie

    Zadzwoniłam prosząc o konkretne dane.Przy okreslonej SU,jaką będę płaciła skł.m i półroczną.Skierowano mnie do oddziału lub chciano umówić mnie z agentem.Po co jest infolinia?Czy takie informacje są zastrzeżone?Powiadomię o tym KNF,pewnie ich też umówią z agentem.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  12. maciej
    1 Opinie

    Dzwonie tam już 5 raz kosztowało mnie to 20 zł i nikt tego nie odebrał co to jest ???????

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  13. włodi
    1 Opinie

    Obsługa bardzo dobra, czas oczekiwania zależy od pory, w której się dzwoni.Jak nikt nie odbiera to nie oznacza z pewnością, że konsultanci śpią tylko obsługują klientów.Sam kiedyś pracowałem na podobnej infolinii w firmie konkurencyjnej i wiem, że nie każdy zrozumie,dlatego nie dziwią mnie niektóre płytkie nieuzasadnione do końca komentarze…

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  14. Lili
    1 Opinie

    Szybkie połączenie,miła obsługa i oby tak było w każdym przypadku;)

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  15. mmm
    1 Opinie

    Dodzwonienie sie graniczy z cudem, niby sie placi za jedna minute, a mi za ok 10 minut zabralo prawie 20 złoty z konta.
    Kompetencje i uprzejmosc pracownikow zostawie bez komentarza.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  16. Zdzisław
    1 Opinie

    Październik 17.10.2012 g.21.55
    Miła profesjonalna obsługa, szczegółowe wyjaśnienia i szybkie określenie oraz wyznaczenie – ustalenie terminu przybycia rzeczoznawcy. Numer telefonu na infolinię
    z części informacyjnej polisy bez określenia na który dzwonić z komórki. Finał rozmowy
    z nr 801…. w play komórkowy ok. 18.00zł.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  17. ASM
    1 Opinie

    Profesjonalne.
    Dziś zgłaszałam.
    Pani bardzo szybko przyjęła zgłoszenie.
    Termin oględzin – ok.
    Czas oczekiwania na połączenie b.krótki.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  18. przemyslaw
    1 Opinie

    jednym slowem nic sie nie dowiedzialem po owczesmym oczkiwaniu na kosultanta ok 20 min tragedia

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  19. Paweł
    1 Opinie

    Dzwoniłem koło 16-tej w sprawie ubezpieczenia „PZU dom plus”. Pierwsza pani – po prawidłowym wybraniu numerów stwierdziła,że połączy mnie z osobą kompetentną. Połączyła z osobą, która poinformowała mnie, że konsultanci od tego ubezpieczenia są zajęci, zapisała mój numer i tak czekam. Jest 17.48 !

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  20. Karol
    1 Opinie

    Obsługa ok. Co prawda 3 razy zostałem odesłany pod inny dział, ale obsługa jak najbardziej ok, przynajmniej kulturalna. Jedyny minus, zerwało połączenie w połowie rozmowy (skonczyła mi się gotówka na koncie) i pan konsultant nie oddzwonił… A sprawa nie rostała rozwiazana do konca.
    Pozdrawiam,
    Karol.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  21. Krzysztof
    1 Opinie

    połączenie uzysłame w przyzwoitym czasie, cóż i to wszystko.. konsultantka po usłyszeniu tematu rozmowy wzięła numer kontaktowy i nazwisko ponieważ nie była od „tego ubezpieczenia”.. pozostawiam bez komentarza.. dodać należy, że oczywiście przy wyborze tematu roazmowy, interesującego ubezpieczenia został wybrany właściwy numer zgodnie z komunikatem głosowym… nic w tej firmie się nie zmieniło

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  22. norbert
    1 Opinie

    bardzo szybko sie dodzwonilem bardzo mila pani obsluga ok zglosilem zalatwilem wszystko infolinio pzu oby tak dalej

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  23. Michał
    1 Opinie

    Jedno wiem na pewno nie chcę pracować na infolinii. Jak dla mnie za dużo pracy dzwonię próbuję dodzwonić się drugi dzień i za każdym razem słyszę: „W tym momencie wszyscy konsultanci są zajęci”.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  24. Franciszek
    1 Opinie

    Dodzwoniłem się bez problemu(niedziela ?). Konsultant wyjaśnił mi wszystko w sposób zrozumiały, sprawa dotyczyła ubezpieczenia AC.Uważam że infolinia jest OK.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  25. Wojtek
    1 Opinie

    Wszystko ok. Dodzwoniłem się i załatwiłem co chciałem, obsługa super.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  26. Agnieszka
    1 Opinie

    Konsultanci mili i grzeczni, co więcej merytorycznie odpowiadają na zadawane pytania.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  27. renata
    1 Opinie

    Przed chwilą dzwoniłam.Bardzo miła obsługa,rzetelna informacja i wiem co mam dalej robić.Oby tak zawsze i wszędzie.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  28. Tomek
    1 Opinie

    Zgłaszanie szkody 35 min, 6 konsultantów.
    15,58 zł za rozmowę z tel komórkowego.

    Zawartość komputera, a konsultant dwa różne światy. Niekompetencja to chyba ich marka.

    Likwidacja szkody ponad rok bez rozstrzygnięcia
    Obecnie automatyczne biuro obsługi zbywa klientów.

    Nie polecam infolinii i firmy

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  29. Mirosław
    1 Opinie

    Pzu to firma, która do granic możliwości i wręcz absurdu doprowadza sposób rozliczenia się z klientem.KU PRZESTRODZE innym informuję, że likwidatorzy robią wszystko by szkoda była całkowitą nawet dopisując drogie zespoły, które nie uległy uszkodzeniu.Wtedy to sytuacja dla PZU jest o wiele mniej kosztowna.
    Sądziłem naiwny, że PZU to ubezpieczyciel godny polecenia MYLIŁEM SIĘ.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  30. Tadek
    1 Opinie

    Połączenie po 1-2 minutach oczekiwania. Konsultant kompetenty – chodziło o to, czy polisa OC na auto wznawia się ‚automatycznie’ kiedy składka za nią NIE została opłacona w terminie : TAK wznawia sie

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  31. Asia
    1 Opinie

    Konsultant kompletnie niekompetentny, o uprzejmosci nie wspomne. Ochrzanil mnie skad mam ogole warunki ubezpieczenia, (kiedy dostalam i od kogo) wypytal jakie jeszcze klauzule otrzymalam, kazal podyktowac naglowki klauzul (numery nie wystarczyly), a kiedy w koncu przyszlo do odpowiedzi na moje pytania – rozlaczyl sie.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  32. MAKA
    1 Opinie

    Obsługa fatalna, pan zupełnie nie rozumie zadawanych pytan, odpowiada jedną formułka.
    Pomocy zadnej.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  33. endi
    1 Opinie

    Wszystko wpożo dzwoniłem w sprawie wypłaty z polisy na zycie chciałem poznac termin wypłaty kwote wypłaty niemiałem nawet nr szkody więc zaproponowałem nr pesel niebyło zadnego problemu cała rozmowa trwała 4 minuty i uzyskałem wszystkie informacje ps nigdy niemiałem problemów z tą firmą

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  34. Mario
    1 Opinie

    Niby wszystko fajnie ale podawali mi sprzeczne informacje. Gdy ktos byl nie kompetenty to przelaczali do lektora…. Czas realizacji to 20 dni w moim przypadku

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  35. Andrzej
    1 Opinie

    Dodzwoniłem się bez problemu. Konsultant wyjaśnił mi wszystko w sposób zrozumiały, sprawa dotyczyła ubezpieczenia OC.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  36. KLIENT
    1 Opinie

    Ja dostałem jakąś podwyżkię raty za oc, pomimo opłacenia całego OC z góry. Rezygnuję z tej firmy i uciekam do lepszej z wszystkim co w niej mam ( To oszczednośc kilkuset złotych).
    Pozdrawiam normalnych.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  37. Monika
    2 Opinie

    Beznadzieja, straciłam pół godziny i nic się nie dowiedziałam. jedynie gdzie można się dodzwonić to zawieranie nowych umów, albo zamawianie holowania

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  38. Apoloniusz
    1 Opinie

    Dzwoniłem wielokrotnie i jestem bardzo zadowolony z obsługi konsultantów. Bardzo profesjonalne podejście do klientów. Konsultanci mili i uczynni. Ci narzekający moim zdaniem powinni się zastanowić. Jasne jest, że jesli sie dzwoni o 8 rano to tak dużej firmy to będzie kolejka. Ponadto ja dzwonię w pełni przygotowany, mam spisany numer polisy, dowód osobisty w celu podania danych. Nie blokuje linii i nie zawracam głowy durnotami konsultantom. Infolinio PZU oby tak dalej!!!

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  39. Arek
    1 Opinie

    Infolinia PZU ?
    Trzy słowa :
    1 PROFESJONALIZM
    2 NAJWYŻSZY STANDART OBSŁUGI
    2 KULTURA OSOBISTA I ZROZUMIENIE POTZREB KLIENTA

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  40. Beata
    1 Opinie

    Konsultanci cudowni! obsługa świetna za każdym razem. Co prawda czasem ciężko się dodzwonić, ale zapewne spowodowane jest to tym, że NAS klientów jest bardzo dużo (nie zapominajmy, że PZU jest najwiekszym towarzystwem ubezpieczeniowym). polecam dzwonic w późniejszych godzinach- na 100% dodzwonice się od razu. Przed rozmową należy przygotować dowód oraz numer polisy (która znajduje się na odcinku opłat). Wtedy na pewno będziecie zadowoleni. Nie zapominajcie o uprzejmośći- w końcu konsultant to też człowiek :)

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  41. Darek
    1 Opinie

    Czas oczekiwania na odszkodowanie rzeczywiście średni. Ale jakość obsługi infolinii bardzo wysoka.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  42. Krzysztof…
    1 Opinie

    Obsługa Ok.Zgłosiłem dziś,wszystko przebiegło bez zastrzeżeń,Miła Pani przyjeła moje info i czekam na następny ruch.Pojazdów mam kilka,wszystkie w pzu,BARDZO WYSOKIE AC(pojazdy specjalne),ale zawsze jakoś nieźle załatwiają wszystkie szkody,czy to z naszej winy czy nie.Jak tak czytam Państwa opinie to wierzyć mi się nie chce.Czy to ta sama firma..?

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  43. przemek
    1 Opinie

    To jest kpina z ludzi. W grudniu mialem stluczke nie moja wina. Winny z pzu. W marcu sprzedalem moj stary pojazd. Trzy krotnie wysylalem umowe sprzedazy!!! Za kazdym razem jak widac zgubili bo z odszkodowania zabrali mi 891 zl. Od tygodnia probuje sie czgos dowiedziec. Lodzki oddzial nie odbiera wogole, a centrala przelacza mnie od konsultanta do konsultanta. Zero informacji z nikad. Co pozostaje?? Komisja nadzoru finansowego ,UOKiK i finalnie sad. Omijac PZU szerokim lukiem!!!

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  44. Paweł
    1 Opinie

    W sobotę nie udzielają informacji o wysokości składek od pojazdów. To ja się pytam po co ta infolinia?

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  45. Artur
    1 Opinie

    To chyba jedyna ubezpieczalnia w której likwidacja szkody trwała 5 godzin.Opis był o godz.10:00 a 15:00 zostało wypłacone odszkodowanie.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 1
  46. Anna
    1 Opinie

    Co za infolinia!! Nie da się nic dowiedzieć. Konsultant poddał w wątpliwość moją tożsamość, ponieważ „za wolno podawałam dane i zawahałam się podając datę urodzenia”. Brak mi słów dla takiego podejścia do klienta :( Na dodatek, kiedy już okazało się, że „ja” to jednak „ja” to i tak nie uzyskałam potrzebnych informacji. MASAKRA!

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  47. Olivia
    1 Opinie

    Jak dla mnie-średnio. Od dwóch miesięcy czekam na rozwiazanie sprawy. Ich plusem jest to, ze informują cały czas o stanie sprawy.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  48. Agnieszka
    1 Opinie

    Ja załatwiłam soje zgłoszenie w ciągu 5 dni. Zgłosiłam szkodę przez internet, załączyłam zeskanowane dokumenty a piątego dnia otrzymałam przelew. Dla mnie SUPER!

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  49. Ania
    1 Opinie

    zero wiedzy na temat ubezpieczen. nic sie nie dowiedzialam, przelaczaja od jednej konsultantki do drugiej. nie warto dzwonic, lepiej udac sie do najblizszego oddzialu Pzu.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  50. Sylwia
    1 Opinie

    Strasznie długo trzeba czekać na decyzję o wypłacie odszkodowania. Od momentu zgłoszenia szkody minęły dwa tygodnie, a decyzji PZU jak nie ma, tak nie ma. Zastanawiam się nad rezygnacją z usług tego towarzystwa ubezpieczeniowego.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0

Zadaj Pytanie

1 + 3 =
'.

Przy pomocy infolinii PZU możesz skontaktować się telefonicznie z konsultantem PZU przez 24 godziny na dobę, pod numerem infolinii:

0 801 102 102 (dzwoniący ponosi opłatę tylko za jeden impuls, niezależnie od długości trwania rozmowy)

lub w przypadku połączeń z telefonów komórkowych pod numerem 022 566 55 55 (dzwoniący ponosi opłatę zgodnie z taryfą operatora).

Podobne wpisy

Inea Infolinia

4 na 5 (1 opinii)

Miałam kilka wątpliwości i problemów z usługami firmy Inea. Postanowiłam jak najszybciej to wyjaśnić, bo sytuacja tego wymagała. Najszybszym sposobem było zadzwonić na infolinię,…

Citibank Infolinia

5 na 5 (1 opinii)

Posiadam konto w banku Citibank. Jednak płacę za nie trochę za dużo. Te przelewy, wybieranie pieniędzy w różnych bankomatach. Dlatego pomyślałam, że może mają…

Ergo Hestia Infolinia

2 na 5 (1 opinii)

Kiedyś miałam okazję dzwonić do Ergo Hestii na infolinię. Nie przepadam za infoliniami, bo te melodyjki, czekanie, wciskanie numerków o które proszą. Jednak tym…

Avon Infolinia

5 na 5 (1 opinii)

Lubie kosmetyki z Avonu. Są wysokiej jakości i w dobrych cenach. Kiedyś kupowałam taki fajny krem, ale od pewnego czasu nie było go w…

Uniqa Infolinia

4 na 5 (1 opinii)

Ostatnio coraz częściej korzystam z możliwości płynących z infolinii różnych firm. Kiedy potrzebuje informacji, po prostu dzwonię i proszę o wyjaśnienie moich wątpliwości. Tym…

Jeżeli znalazłeś na blogu recenzję na temat "Infolinia PZU" możesz tu ją przypiąć.

Dodaj opinię

Kliknij, aby ocenić
Tak Nie
brak tekstu
Masz już konto w serwisie?
1 + 3 =
'.
Dodając swoją opinię oświadczam że zapoznałem się i akceptuję Regulamin serwisu.

Jak poprawnie ocenić?

  • Oceniaj obiektywnie, trzymaj się rzeczywistych faktów
  • Opisz wyczerpująco temat, postaraj się zawżeć wszystkie ważne szczegóły
  • Zadbaj o stylistykę opinii, staraj się pisać poprawnie gramatycznie i ortograficznie

Czego unikać?

  • Nie umieszczaj w treści opinii danych personalnych
  • Nie pisz treści tekstu DUŻYMI literami, nie używaj wulgaryzmów
  • Unikaj pisania marketingowego, mającego nacelu jedynie zachwalanie