Infolinia Sygma Bank, Opinie

10.34% osób poleca
1.62 na 5 możliwych

na podstawie 29 opinii

Znaleziono 0 recenzji na blogach

Jak oceniano

Doskonale
3
Bardzo dobrze
1
Przeciętnie
1
Kiepsko
1
Strasznie
23

Opinie Oceniaków

  1. Elwira
    1 Opinie

    - świetny bank
    – miła obsługa
    – jasne, przejrzyste warunki dotyczące kredytu ratalnego

    POLECAM!

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  2. kostek
    1 Opinie

    byłem kupić telewizor na raty jak dała mi odsetki to byłem w szoku prawie 38 procent na rok podziękowałem im za to wole normalny bank

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  3. Monia
    1 Opinie

    katastrofa z tym bankiem najgorszy jaki może buć na świecie nie polecam wpakujecie się w niezłe bagno kredyt szybciutenki a spłata latami ja wziełam kredyt 7.00 tysięcy w 2005 roku i do dzisiaj płacę ratę miesięczną 400 zł to sobie policzcie paranoja

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  4. łukasz
    1 Opinie

    Windykacja dzwoni bo kredyty trzeba spłacać!!!
    Poslizg 4-5 dni to strata banku.kredyt jest dla ludzi madrych a nie gołodupców.

    Polacy myślą ze jak wezmą kredyt to ktoś splaci za nich.

    Ja spłacam a jak mam info że sie nie wyrobię to informuje bank o tym ale to sytuacja sporadyczna.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  5. RR
    1 Opinie

    Jest jeden sposób !!! Zadzwonić na windykacje
    22 201 37 01 i tam niech przekierują rozmowę na infolinię. Jedyny chyba skuteczny sposób.

    Mam nadzieje ze jakoś dacie sobie rade jak ja.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  6. Marek
    1 Opinie

    Bank fatalny ,pierwszy raz coś takiego widze,dodzwonienie się i kontakt z jakimkolwiek operatrorem graniczy z cudem,obsługa fatalna,okropna…..

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  7. bbbbbbb
    1 Opinie

    TRAGEDIA NIGDY WIECEJ,PIERWSZY I OST RAZ WZIALEM COS NA RATY

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  8. krzysztof
    1 Opinie

    potwierdzam wszystkie złe opinie fatalna obługa opłacanie kart których się nie używa itd.po prostu radzę omijać ten bank szerokim łukiem

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  9. kris
    1 Opinie

    a na infolinie wogole sie nie moge dodzwonic „wszyscy konsultanci zajeci” i tak od tygodnia

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  10. damiano
    1 Opinie

    miałem kiedyś z tym bankiem problemy a połączenie się z nimi to katastrofa. znalazłem do nich telefon do działu windykacji po którym łączy mnie w pół minuty. a jeśli chodzi o przysłanie jakiegoś pisma z tego banku to wysyłam im faxem podanie z prośbą. koniecznie żądam odpowiedzi listem poleconym. ONI Z DZIAŁU PRAWNEGO WYSYŁAJĄ ODPOWIEDZI LISTEM ZWYKŁYM.Tego niestety nikt im nie udowodni że takiego pisma nie wysłali.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  11. Anna
    1 Opinie

    Ludzie uważajcie na ten bank czekam na odpowiedź na pismo z dnia 19.07.2011 bez echa, drugie jest z 20 .10.2011 też bez odpowiedzi.
    Raz Bank twierdzi,że jestem im winna , a potem przy następnej rozmowie konsultant twierdzi , ze Bank ma mi oddać 30 zł. I potem następny znów zaprzecza , nie ma sensu tracić zdrowie i pieniądze na współpracę z kimś tak nie solidnym.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  12. Alfred
    1 Opinie

    Ludzie – to nie jest Bank, to tylko nazwa, podpisałem umowę kredytową w grudniu 2010 r., a oni w pażdzierniku 2011.r. (po 10 miesiącach, do spłaty pozostaje 2 miesiące) przysyłają mi kartę kredytową, której nie chciałem i co było zaznaczone w umowie.
    Oni o sprawach poszanowania klienta tyle wiedzą co pies o piątej nodze.
    W przypadku braku powiadomienia o spłacie kredytu, należy wystąpić do Sądu o odszkodowanie.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  13. antek
    1 Opinie

    Czy ktoś z tego francuskiego banku czyta te opinie? Może trzeba komuś pogonić kota i to zdrowo!!! Kredytobiorcy Sygma Banque łączcie się!

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  14. Elżbieta
    1 Opinie

    tragedia!!!!!!!!!!!!!!!!! od 2 tygodni dzwonie i non stop sie rozłączają!!!!!!!!!!!
    nie szanują klientów.nawet nie oddzwaniają na poproszony kontakt!!! WSTYD DLA BANKU!

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  15. Marcin
    1 Opinie

    Dramat – czekanie na linii 15 minut, następnie kolejnych dziesię, aż w końcu… rozłączenie ze strony banku. Do tego żadna z mozliwych opcji nie pasuje do sprawy – problemy z transakcjami kartą

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  16. zyga
    1 Opinie

    próba dodzwonienia się do banku graniczy z cudem ,a jak już się dodzwoni to czeka sie na konsultanta w nieskończoność

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  17. Krzysiek
    1 Opinie

    Czy ktoś się tam w ogóle dodzwonił? Podają nr ale to jest faks i tylko piszczenie i trzeszczenie słychać.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  18. Waldemar
    1 Opinie

    Ogólnie jeśli chodzi o przyznanie kredytu to przebiegło szybko i sprawnie. Natomiast kontakt to porażka. Druga sprawa – po całkowitej spłacie kredytu bank pół roku nie aktualizował informacji kredytowej w BIK-u. A jego obowiązkiem jest czynić to raz w miesiącu a nawet częściej. Żeby to uczynił nie wystarczył telefon – musiałem pisać prośbę. Nie polecam banku.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  19. kasia
    1 Opinie

    Szok !!!!!! 15 min czekanie na połączenie, następnie znów 10 min na połączenie z drugim konsultantem. Normalnie jakaś porażka totalna !!!! Nie polecam !!! Chyba, że ktoś się nudzi i lubi słuchać muzyczek.
    ODRADZAM !!!!!!!!!!!!!!!!!

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  20. Małgorzata
    1 Opinie

    29.06.2011
    Okropna obsługa! czekałam na połączenie chyba 40 min. Otrzymałam błędną informacje o ilości spłaconych rat ,nie ma mowy o zwrocie nadplaconego procentu. zdecydowanie nie polecam!!!!!

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  21. ola
    1 Opinie

    Najgorsza obsluga z jaka sie spotkala, niemile, opryskliwe kobiety, dlugi okres czekania na polaczenie, brak rzeczowych informacji. Sama musze sie prosic o zwrot nadplaty!!! Kpina a nie bank. Absolutnie odradzam wszystkim!!!

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  22. Magdalena
    1 Opinie

    Który numer jest odpowiedni? Bo ja w słuchawce slysze ciagle o skarbie piratow!!

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  23. sandra
    1 Opinie

    Wogóle dodzwonic sie do biura obslugi klienta to kosmos…

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  24. aga
    1 Opinie

    fatalny bank to malo powiedziane!! wzielismy na raty telewizor, po czym przyslano nam karte kred. na poczatku nie chcielismy z niej korzystac ale sytuacja nas do tego zmusila. Byl na niej limit do 2 tys z czego po wykorzystanieu 900zl zostala zablokowana. Przez inny bank splacilismy cale na niej zadluzenie, dostalismy pismo od jeszcze Cetelem (przed fuzja z sygma), ze dostali nasza rezygnacje. Po polaczeniu sie cetelem z sygma ciagle do nas wydzwaniaja, ze nasze zadluzenie na karcie wynosi 1,600zl. Paranoja jakas, dlaczego mam splacac cos co jest juz dawno splacone- ok 1,5 roku temu!!!!

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  25. przemek
    1 Opinie

    Widze, ze duzo osob tutaj nie rozumie zasady dzialania „RAT”. biorac cos na raty bierzecie panstwo kredyt w banku :) kredyt jest brany z karty ktora dostajecie czy chcecie tego czy nie. i splacacie zadluzenie kasrty co miesiac tzw minimalna splata zadluzenia karty :) ja place 2 raty w tym banku nigdy nie majac z nimi problemu. place regularnie. wlasnie splacilem do konca 2 kredyty i nie mam zadnych problemow.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  26. sylwia
    1 Opinie

    najgorszy bank ,fatalna obsługa klienta,dział prawny chyba nie istnieje !!!Mam nadpłatę w banku i muszę się prosić pisemnie o zwrot moich pieniędzy.To jest kpina!!!

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  27. marek
    1 Opinie

    Nie polecam tego ,,banku” spłacam raty ze sklepu AGD a oni przysyłają mi kartę z której nie korzystam i jeszcze chcą 30,00pln za obsługę konta którego w ich ,,banku” nie zakładałem

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  28. Alicja
    1 Opinie

    Nie polecam. Kupiłam rower niby 10×29,90zł – tak reklamują w gazetce, a raty płacę 10×35,44. Mój 1 i ostatni zakup w tym banku!! (poza tym sms o treści: „termin spłaty karty do dnia,,,,itd.) Ja nie korzystam z tej karty!! Więc o co tu chodzi??

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  29. miriam
    1 Opinie

    fatalna,nie profesjonalna obsługa.Jak tak dalej będzie to nie wróżę nic dobrego Sygma Bankowi

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0

Zadaj Pytanie

1 + 3 =
'.

Infolinia Sygma Bank

Telefoniczne Centrum Obsługi Sygma Bank jest dla Państwa dostępne:

  • do poniedziałku do soboty w godzinach 9-21,
  • w niedziele w godzinach 10-19.

Numery telefonów:

  • Dział Obsługi Karty Galia:
    • (+ 48) 22 256 47 74,
    • (+ 48) 22 591 41 14, fax (+ 48) 22 591 41 17
  • Dział Obsługi Karty Praktiker:
    • (+ 48) 22 256 47 94,
    • (+ 48) 22 591 41 94, fax (+ 48) 22 591 41 95
  • Dział Obsługi Karty Bricomarche:
    • (+48) 22 256 48 80,
    • (+48) 22 591 40 80, fax. (+48) 22 591 4 082
  • Dział Obsługi Karty Optimum Pro:
    • (+48) 22 256 47 75
  • Dział Obsługi Kredytu Ratalnego Praktiker:
    • (+ 48) 022 256 47 94
  • Dział Obsługi BricoRat:
    • (+ 48) 22 256 48 66
  • Dział Obsługi Karty Płatniczej Selgros:
    • (+ 48) 22 591 40 04 Klienci awaryjnie (+ 48) 22 489-35-04
    • (+ 48) 22 256 47 42 Klienci Selgros TOP Fax (+ 48) 22 591 45 46
Jeżeli znalazłeś na blogu recenzję na temat "Infolinia Sygma Bank" możesz tu ją przypiąć.

Dodaj opinię

Kliknij, aby ocenić
Tak Nie
brak tekstu
Masz już konto w serwisie?
1 + 6 =
'.
Dodając swoją opinię oświadczam że zapoznałem się i akceptuję Regulamin serwisu.

Jak poprawnie ocenić?

  • Oceniaj obiektywnie, trzymaj się rzeczywistych faktów
  • Opisz wyczerpująco temat, postaraj się zawżeć wszystkie ważne szczegóły
  • Zadbaj o stylistykę opinii, staraj się pisać poprawnie gramatycznie i ortograficznie

Czego unikać?

  • Nie umieszczaj w treści opinii danych personalnych
  • Nie pisz treści tekstu DUŻYMI literami, nie używaj wulgaryzmów
  • Unikaj pisania marketingowego, mającego nacelu jedynie zachwalanie