Infolinia Sygma Bank, Opinie

13.33% osób poleca
1.7 na 5 możliwych

na podstawie 30 opinii

Znaleziono 0 recenzji na blogach

Jak oceniano

Doskonale
3
Bardzo dobrze
2
Przeciętnie
1
Kiepsko
1
Strasznie
23

Opinie Oceniaków

  1. H3rkules
    1 Opinie

    Jak otrzymałem kredyt konsumencki razem z nim dostałem też nieaktywną kartę kredytową. Karta, jeśli nieaktywna, nie wymagała żadnych opłat. Po wykaraskaniu się i spłaceniu całej kwoty kredytu, zamknąłem rachunek i wszystko było w najlepszym porządku. Aż tu dwa lata później, bank wysłał mi pisemko, że zalegam z opłatami za kartę kredytową. Złożyłem reklamację i wszystko przebiegło pomyślnie. Nie miałem żadnych styczności z tym bankiem oprócz reklam w postaci smsów. Po kilku miesiącach znowu otrzymałem pismo, że mam do spłacenia 40 złotych za kartę kredytową. Zadzwoniłem na infolinię. Konsultant musiał zweryfikować cały proces mojej wcześniejszej reklamacji, a następnie oświadczył, że muszę jeszcze raz wystąpić o reklamację i o zamknięcie rachunku. Wszystko przebiegło ok, a pan konsultant załatwił całą sprawę w najmniejszym detalu. Do dzisiaj nie otrzymałem żadnych papierków z Sygma Banku.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  2. Elwira
    1 Opinie

    - świetny bank
    – miła obsługa
    – jasne, przejrzyste warunki dotyczące kredytu ratalnego

    POLECAM!

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  3. kostek
    1 Opinie

    byłem kupić telewizor na raty jak dała mi odsetki to byłem w szoku prawie 38 procent na rok podziękowałem im za to wole normalny bank

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  4. Monia
    1 Opinie

    katastrofa z tym bankiem najgorszy jaki może buć na świecie nie polecam wpakujecie się w niezłe bagno kredyt szybciutenki a spłata latami ja wziełam kredyt 7.00 tysięcy w 2005 roku i do dzisiaj płacę ratę miesięczną 400 zł to sobie policzcie paranoja

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  5. łukasz
    1 Opinie

    Windykacja dzwoni bo kredyty trzeba spłacać!!!
    Poslizg 4-5 dni to strata banku.kredyt jest dla ludzi madrych a nie gołodupców.

    Polacy myślą ze jak wezmą kredyt to ktoś splaci za nich.

    Ja spłacam a jak mam info że sie nie wyrobię to informuje bank o tym ale to sytuacja sporadyczna.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  6. RR
    1 Opinie

    Jest jeden sposób !!! Zadzwonić na windykacje
    22 201 37 01 i tam niech przekierują rozmowę na infolinię. Jedyny chyba skuteczny sposób.

    Mam nadzieje ze jakoś dacie sobie rade jak ja.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  7. Marek
    1 Opinie

    Bank fatalny ,pierwszy raz coś takiego widze,dodzwonienie się i kontakt z jakimkolwiek operatrorem graniczy z cudem,obsługa fatalna,okropna…..

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  8. bbbbbbb
    1 Opinie

    TRAGEDIA NIGDY WIECEJ,PIERWSZY I OST RAZ WZIALEM COS NA RATY

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  9. krzysztof
    1 Opinie

    potwierdzam wszystkie złe opinie fatalna obługa opłacanie kart których się nie używa itd.po prostu radzę omijać ten bank szerokim łukiem

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  10. kris
    1 Opinie

    a na infolinie wogole sie nie moge dodzwonic „wszyscy konsultanci zajeci” i tak od tygodnia

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  11. damiano
    1 Opinie

    miałem kiedyś z tym bankiem problemy a połączenie się z nimi to katastrofa. znalazłem do nich telefon do działu windykacji po którym łączy mnie w pół minuty. a jeśli chodzi o przysłanie jakiegoś pisma z tego banku to wysyłam im faxem podanie z prośbą. koniecznie żądam odpowiedzi listem poleconym. ONI Z DZIAŁU PRAWNEGO WYSYŁAJĄ ODPOWIEDZI LISTEM ZWYKŁYM.Tego niestety nikt im nie udowodni że takiego pisma nie wysłali.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  12. Anna
    1 Opinie

    Ludzie uważajcie na ten bank czekam na odpowiedź na pismo z dnia 19.07.2011 bez echa, drugie jest z 20 .10.2011 też bez odpowiedzi.
    Raz Bank twierdzi,że jestem im winna , a potem przy następnej rozmowie konsultant twierdzi , ze Bank ma mi oddać 30 zł. I potem następny znów zaprzecza , nie ma sensu tracić zdrowie i pieniądze na współpracę z kimś tak nie solidnym.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  13. Alfred
    1 Opinie

    Ludzie – to nie jest Bank, to tylko nazwa, podpisałem umowę kredytową w grudniu 2010 r., a oni w pażdzierniku 2011.r. (po 10 miesiącach, do spłaty pozostaje 2 miesiące) przysyłają mi kartę kredytową, której nie chciałem i co było zaznaczone w umowie.
    Oni o sprawach poszanowania klienta tyle wiedzą co pies o piątej nodze.
    W przypadku braku powiadomienia o spłacie kredytu, należy wystąpić do Sądu o odszkodowanie.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  14. antek
    1 Opinie

    Czy ktoś z tego francuskiego banku czyta te opinie? Może trzeba komuś pogonić kota i to zdrowo!!! Kredytobiorcy Sygma Banque łączcie się!

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  15. Elżbieta
    1 Opinie

    tragedia!!!!!!!!!!!!!!!!! od 2 tygodni dzwonie i non stop sie rozłączają!!!!!!!!!!!
    nie szanują klientów.nawet nie oddzwaniają na poproszony kontakt!!! WSTYD DLA BANKU!

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  16. Marcin
    1 Opinie

    Dramat – czekanie na linii 15 minut, następnie kolejnych dziesię, aż w końcu… rozłączenie ze strony banku. Do tego żadna z mozliwych opcji nie pasuje do sprawy – problemy z transakcjami kartą

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  17. zyga
    1 Opinie

    próba dodzwonienia się do banku graniczy z cudem ,a jak już się dodzwoni to czeka sie na konsultanta w nieskończoność

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  18. Krzysiek
    1 Opinie

    Czy ktoś się tam w ogóle dodzwonił? Podają nr ale to jest faks i tylko piszczenie i trzeszczenie słychać.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  19. Waldemar
    1 Opinie

    Ogólnie jeśli chodzi o przyznanie kredytu to przebiegło szybko i sprawnie. Natomiast kontakt to porażka. Druga sprawa – po całkowitej spłacie kredytu bank pół roku nie aktualizował informacji kredytowej w BIK-u. A jego obowiązkiem jest czynić to raz w miesiącu a nawet częściej. Żeby to uczynił nie wystarczył telefon – musiałem pisać prośbę. Nie polecam banku.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  20. kasia
    1 Opinie

    Szok !!!!!! 15 min czekanie na połączenie, następnie znów 10 min na połączenie z drugim konsultantem. Normalnie jakaś porażka totalna !!!! Nie polecam !!! Chyba, że ktoś się nudzi i lubi słuchać muzyczek.
    ODRADZAM !!!!!!!!!!!!!!!!!

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  21. Małgorzata
    1 Opinie

    29.06.2011
    Okropna obsługa! czekałam na połączenie chyba 40 min. Otrzymałam błędną informacje o ilości spłaconych rat ,nie ma mowy o zwrocie nadplaconego procentu. zdecydowanie nie polecam!!!!!

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  22. ola
    1 Opinie

    Najgorsza obsluga z jaka sie spotkala, niemile, opryskliwe kobiety, dlugi okres czekania na polaczenie, brak rzeczowych informacji. Sama musze sie prosic o zwrot nadplaty!!! Kpina a nie bank. Absolutnie odradzam wszystkim!!!

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  23. Magdalena
    1 Opinie

    Który numer jest odpowiedni? Bo ja w słuchawce slysze ciagle o skarbie piratow!!

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  24. sandra
    1 Opinie

    Wogóle dodzwonic sie do biura obslugi klienta to kosmos…

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  25. aga
    1 Opinie

    fatalny bank to malo powiedziane!! wzielismy na raty telewizor, po czym przyslano nam karte kred. na poczatku nie chcielismy z niej korzystac ale sytuacja nas do tego zmusila. Byl na niej limit do 2 tys z czego po wykorzystanieu 900zl zostala zablokowana. Przez inny bank splacilismy cale na niej zadluzenie, dostalismy pismo od jeszcze Cetelem (przed fuzja z sygma), ze dostali nasza rezygnacje. Po polaczeniu sie cetelem z sygma ciagle do nas wydzwaniaja, ze nasze zadluzenie na karcie wynosi 1,600zl. Paranoja jakas, dlaczego mam splacac cos co jest juz dawno splacone- ok 1,5 roku temu!!!!

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  26. przemek
    1 Opinie

    Widze, ze duzo osob tutaj nie rozumie zasady dzialania „RAT”. biorac cos na raty bierzecie panstwo kredyt w banku :) kredyt jest brany z karty ktora dostajecie czy chcecie tego czy nie. i splacacie zadluzenie kasrty co miesiac tzw minimalna splata zadluzenia karty :) ja place 2 raty w tym banku nigdy nie majac z nimi problemu. place regularnie. wlasnie splacilem do konca 2 kredyty i nie mam zadnych problemow.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  27. sylwia
    1 Opinie

    najgorszy bank ,fatalna obsługa klienta,dział prawny chyba nie istnieje !!!Mam nadpłatę w banku i muszę się prosić pisemnie o zwrot moich pieniędzy.To jest kpina!!!

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  28. marek
    1 Opinie

    Nie polecam tego ,,banku” spłacam raty ze sklepu AGD a oni przysyłają mi kartę z której nie korzystam i jeszcze chcą 30,00pln za obsługę konta którego w ich ,,banku” nie zakładałem

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  29. Alicja
    1 Opinie

    Nie polecam. Kupiłam rower niby 10×29,90zł – tak reklamują w gazetce, a raty płacę 10×35,44. Mój 1 i ostatni zakup w tym banku!! (poza tym sms o treści: „termin spłaty karty do dnia,,,,itd.) Ja nie korzystam z tej karty!! Więc o co tu chodzi??

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  30. miriam
    1 Opinie

    fatalna,nie profesjonalna obsługa.Jak tak dalej będzie to nie wróżę nic dobrego Sygma Bankowi

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0

Zadaj Pytanie

6 + 6 =
'.

Infolinia Sygma Bank

Telefoniczne Centrum Obsługi Sygma Bank jest dla Państwa dostępne:

  • do poniedziałku do soboty w godzinach 9-21,
  • w niedziele w godzinach 10-19.

Numery telefonów:

  • Dział Obsługi Karty Galia:
    • (+ 48) 22 256 47 74,
    • (+ 48) 22 591 41 14, fax (+ 48) 22 591 41 17
  • Dział Obsługi Karty Praktiker:
    • (+ 48) 22 256 47 94,
    • (+ 48) 22 591 41 94, fax (+ 48) 22 591 41 95
  • Dział Obsługi Karty Bricomarche:
    • (+48) 22 256 48 80,
    • (+48) 22 591 40 80, fax. (+48) 22 591 4 082
  • Dział Obsługi Karty Optimum Pro:
    • (+48) 22 256 47 75
  • Dział Obsługi Kredytu Ratalnego Praktiker:
    • (+ 48) 022 256 47 94
  • Dział Obsługi BricoRat:
    • (+ 48) 22 256 48 66
  • Dział Obsługi Karty Płatniczej Selgros:
    • (+ 48) 22 591 40 04 Klienci awaryjnie (+ 48) 22 489-35-04
    • (+ 48) 22 256 47 42 Klienci Selgros TOP Fax (+ 48) 22 591 45 46

Podobne wpisy

Jeżeli znalazłeś na blogu recenzję na temat "Infolinia Sygma Bank" możesz tu ją przypiąć.

Dodaj opinię

Kliknij, aby ocenić
Tak Nie
brak tekstu
Masz już konto w serwisie?
1 + 6 =
'.
Dodając swoją opinię oświadczam że zapoznałem się i akceptuję Regulamin serwisu.

Jak poprawnie ocenić?

  • Oceniaj obiektywnie, trzymaj się rzeczywistych faktów
  • Opisz wyczerpująco temat, postaraj się zawżeć wszystkie ważne szczegóły
  • Zadbaj o stylistykę opinii, staraj się pisać poprawnie gramatycznie i ortograficznie

Czego unikać?

  • Nie umieszczaj w treści opinii danych personalnych
  • Nie pisz treści tekstu DUŻYMI literami, nie używaj wulgaryzmów
  • Unikaj pisania marketingowego, mającego nacelu jedynie zachwalanie