Infolinia T-Mobile, Opinie

30% osób poleca
2.4 na 5 możliwych

na podstawie 10 opinii

Znaleziono 0 recenzji na blogach

Jak oceniano

Doskonale
1
Bardzo dobrze
1
Przeciętnie
3
Kiepsko
1
Strasznie
4

Opinie Oceniaków

  1. Emma909
    1 Opinie

    Lepiej skorzystać z internetu niż z ich infolinii. Na necie dowiedziałam się o wiele więcej niż w ciągu 10 minut trajkotania z panią konsultant, z którą rozmowa ograniczyła się w pewnym momencie do próby wciśnięcia mi różnych promocji, których nie miałam zamiaru nawet słuchać, a co dopiero z nich korzystać. Dodzwoniłam się o dziwo bardzo szybko, ale w kwestii wyjaśnienia sprawy nie było już komu dziękować. Infolinia nie jest zbyt pomocna, przynajmniej dla mnie nie była. Nawet nie wiem czy mogłabym polecić tą linię bo w sumie dzwoniłam tylko raz i nie byłam zbyt zadowolona. Być może inni mają więcej szczęścia. Choć uważam, że każdy klient powinien być traktowany jednakowo.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  2. Ewa
    1 Opinie

    Przez infolinię zrezygnowałam z numeru w sieci T – Mobile. Jest kapitalizm i naprawdę są sieci które bardziej dbają o klienta

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 1
  3. Jadwiga
    1 Opinie

    dzwoniłam 03.04.2014 w innej sprawie niż płatności. Przez kilkanaście minut nikt się nie zgłosił. Skandal.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 1
  4. TOMASZ
    1 Opinie

    CZĘSTO SĄ POMOCNI I ŁATWO SIĘ DO NICH DODZWONIĆ ,
    ALE JEST JEDEN OGROMNY MINUS : A MIANOWICIE WIDZĄC NA PEWNO W SWOIM SYSTEMIE ŻE JESTEM POSIADACZEM ABONAMENTU NA INTERNET, PANI PRÓBOWAŁA MI WCISNĄĆ DODATKOWY INTERNET (NIE INFORMUJĄC ŻE BĘDZIE TO DODATKOWY ABONAMENT)MÓWIĄC ŻE TO TYLKO DLA MNIE I TYLKO DZIŚ, SUPER TANIO , SUPER PRĘDKOŚĆ,
    ,INTERNET NIBY SZYBSZY , CO PRAWDA Z MNIEJSZYM LIMITEM , ALE Z TABLETEM ZA 1zł, A TABLET OKAZUJE SIĘ ŻE NIE JEST ZA 1ZŁ (RATA ZA TABLET WCHODZI W SKŁAD ABONAMETU),

    A MINUSEM W TYM WSZYSKIM JEST TO ŻE NIE POINFORMOWAŁA MNIE ŻE OFEROWANY INTERNET TO DODATKOWY ABONAMENT, I CHCIAŁA OD RAZU PRZEJŚĆ DO FINALIZACJI OFERTY, JEST TO JAWNE I ŚWIADOME NABIJANIE W BUTELKĘ NAIWNYCH KLIENTÓW TAK ZWANE: ZAGADAJ, SFINALIZUJ, WEŻ PROWIZJE OD KLIENTA , A KLIEN….ZROBI OCZY JAK RACHUNEK PRZYJDZIE
    :(
    DO WSZYSKICH :JAK DO WAS WYJADĄ Z TAKĄ CZY INNĄ OFERTĄ Z TO UWAŻAJCIE I NIE DAJCIE SIĘ NABIĆ W BUTELKĘ . JA MIAŁEM REFLEKS NA SZCZĘŚCIE I SIĘ
    NIE DAŁEM.
    POZDRAWIAM.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  5. paweł
    1 Opinie

    Skandal!!!!! Od 8 dni dzwonie w sprawie przełączenia tel. z abonamentu na kartę. Rozmawiałem już z 3 osobami.Wszyscy obiecują że już do 24 h tel.będzie włączony ,już się technicy zajmą i……nic !!!!!To czysta kpina z klienta w wykonaniu T Mobile,tym bardziej iż mam u nich 3 numery.Mam równiez zapisane nazwiska osób z którymi rozmawialem może ktoś z kierowników zapyta co zrobili? Ogólnie rozwazam natychmiastowe przejście do innej firmy!!! (po chyba 10 latach)

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  6. Michał
    1 Opinie

    Nie można się dodzwonic po 23:00. Chyba poodkładali słuchawki i śpią.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  7. Barbara
    2 Opinie

    Dodam, że dopiero z tej strony nr tel. był tym, którego szukałam, a przejrzałam ich kilka i wszystkie podawały nr automatycznej obsługi
    Zaznaczcie wyraźnie: ten nr do konsultanta a ten – obsługa automatyczna

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  8. Barbara
    2 Opinie

    skomplikowane dotarcie do konsultanta, ale gdy już się z nim połączyłam, bardzo miła obsługa :)

    umieśćcie w internecie bardziej przejrzystą informację o możliwości połączenia z żywym człowiekiem, a nie z automatem!

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  9. Joanna
    1 Opinie

    podnoszę próbę połaczenia mnie z konsultantem w celu zgłoszenia koszmarnych problemów z zasięgiem. Mieszkam w miejscowosci Borek – 12 km od gorzowa Wlkp. od około 2 m-cy mam problem z łącznością ze światem. przy próbie wybierania numeru z którym chcę się połączyć rozłancza mnie i nawet nie ma sygnały że udało się połączyć odbiorcą – osobą w Gorzowie która też ma tel w T-mobail. Ponawiam wielokrotnie próby i nic z tego! Stało się to w ostatnim czasie koszmarne. Zgłaszałam już problem i jest lepiej bo przynajmniej na 10 prób – 1 raz udaje się połaczyć gdzie po 10 sekundach zasięg ucieka i połączenie jest rozłanczane. jeśli w dalszym ciągu sytacja się nie zmieni złożę wypowiedzene z usług. Jeszcze 2,5 m-ca temu było super teraz jest beznadziejnie. Proszę o kontakt ponieważ nawet na infolinię nie mogę się dodzwonić !!!!

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  10. Kachul
    1 Opinie

    Zawsze szybko się dodzwaniam ale nie w weekend bo nie pracują chyba. Czasem trzeba poczekać z minutkę ale zawsze wszystko jest rozwiązywane bez problemu i czasem rabaciki dodatkowe np: przy wymianie telefonu :) Ogólnie mili ludzie chętni wytłumaczyć debilowi (mi) czego znowu nie rozumie.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
Jeżeli znalazłeś na blogu recenzję na temat "Infolinia T-Mobile" możesz tu ją przypiąć.

Dodaj opinię

Kliknij, aby ocenić
Tak Nie
brak tekstu
Masz już konto w serwisie?
1 + 6 =
'.
Dodając swoją opinię oświadczam że zapoznałem się i akceptuję Regulamin serwisu.

Jak poprawnie ocenić?

  • Oceniaj obiektywnie, trzymaj się rzeczywistych faktów
  • Opisz wyczerpująco temat, postaraj się zawżeć wszystkie ważne szczegóły
  • Zadbaj o stylistykę opinii, staraj się pisać poprawnie gramatycznie i ortograficznie

Czego unikać?

  • Nie umieszczaj w treści opinii danych personalnych
  • Nie pisz treści tekstu DUŻYMI literami, nie używaj wulgaryzmów
  • Unikaj pisania marketingowego, mającego nacelu jedynie zachwalanie

Informacje

Numer telefonu do Biura Obsługi Abonenta T-Mobile

Z telefonu stacjonarnego można skontaktować się z Biurem Obsługi Abonenta, dzwoniąc pod numer 602 900 000 lub (22) 413 69 96 (opłata za połączenie z konsultantem zgodna z posiadaną taryfą).

Zdjęcia

Zadaj Pytanie

1 + 3 =
'.

Podobne wpisy

Infolinia Biedronka

Infolinia Biedronka

5 na 5 (1 opinii)

Dzwoniłam na infolinię biedronki, bo miałam jeden problem i zapytanie zarazem. Odebrała pani, która już sądząc po samym słucham wydała się uprzejma. Taka właśnie…

Inea Infolinia

4 na 5 (1 opinii)

Miałam kilka wątpliwości i problemów z usługami firmy Inea. Postanowiłam jak najszybciej to wyjaśnić, bo sytuacja tego wymagała. Najszybszym sposobem było zadzwonić na infolinię,…

Citibank Infolinia

5 na 5 (1 opinii)

Posiadam konto w banku Citibank. Jednak płacę za nie trochę za dużo. Te przelewy, wybieranie pieniędzy w różnych bankomatach. Dlatego pomyślałam, że może mają…

Ergo Hestia Infolinia

2 na 5 (1 opinii)

Kiedyś miałam okazję dzwonić do Ergo Hestii na infolinię. Nie przepadam za infoliniami, bo te melodyjki, czekanie, wciskanie numerków o które proszą. Jednak tym…