Infolinia UPC, Opinie

16.56% osób poleca
1.71 na 5 możliwych

na podstawie 151 opinii

Znaleziono 0 recenzji na blogach

Jak oceniano

Doskonale
14
Bardzo dobrze
10
Przeciętnie
5
Kiepsko
12
Strasznie
109

Opinie Oceniaków

  1. Lone Ranger
    1 Opinie

    No to się ubawiłem. Nie raz korzystałem z ”usług” infolinii i jak przyszło mi zadzwonić do UPC też sobie niczego nie obiecywałem i wiedziałem, że będzie lipa. No ale spróbować spróbowałem. Tylko po to, aby się przekonać, że miałem rację. Jak w końcu ktoś z łaską podniósł słuchawkę, to tylko żeby mnie oddelegować do innej osoby, bo akurat trafiłem w zły dział. Ok, więc czekam na kolejne połączenie, a tu znowu po odebraniu wysyłają mnie do kolejnej osoby. Jak w końcu odebrał trzeci konsultant to nie miał pojęcia jak rozwiązać mój problem i chciał mnie z powrotem przełączyć do poprzedniego typa. Normalnie masakra. Nie miałem ochoty tracić więcej kasy i rzuciłem słuchawką, bo już mi ciśnienie urosło do granic możliwości. Teraz za każdym razem jak sobie to przypomnę, to nie mogę powstrzymać się ze śmiechu. Niech żyją polskie infolinie!

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 3
  2. Ania
    2 Opinie

    Jak dla mnie bardzo dobra infolinia, ludzie tam siedzący znają się na rzeczy i potrafią dobrze doradzić. Także ja jestem na tak

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 1
  3. Greg
    1 Opinie

    To prawda – ŻĘNADA !!! tak po krótce można skwitować usługi wszelkie UPC !! Never Again!!!

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 3
  4. Jarek
    1 Opinie

    Infolinia to totalna porażka. Jak rozwiązałem umowę to szybko do mnie się dodzwonili. Nie dałem się namówić na dalszą współpracę, o wszystko trzeba się dopraszać, makabryczna obsługa. Nie polecam tej kablówki nikomu.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 2
  5. Mirek
    1 Opinie

    Nigdy nie można się doczekać na połączenie z konsultantem,a połączenie kosztuje!
    Wniosek – UPC zarabia na transferze części kosztów wyczekujących Klientów od telekomów!!!
    Ogólnie infolinia i UPC – do niczego!
    Pytanie na koniec: po co UPC zbiera e-maile jak nigdy nie odpowiada na uwagi?

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 1
  6. Leszek
    1 Opinie

    Nie mam pojęcia skąd to narzekanie, jestem w UPC od 10 lat i nie mam żadnych zastrzeżeń. Do biura info dodzwaniam się bez problemu.My mamy w genach to narzekanie.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  7. Beata
    1 Opinie

    Koszmar! Cały dzień dzwonię z telefonu stacjonarnego, a tam głucha cisza. Głuchej ciszy nie ma natomiast gdy dzwonię z komórki ponosząc kolosalne koszty. Po wysłuchaniu informacji o usługach, które mnie nie interesują, słyszę, że wszyscy konsultanci są nadal zajęci i muszę czekać dalej. Ta sytuacja trwa tak długo, że w końcu rezygnuję. Mam poczucie, że tą sprawą powinien zająć się urząd konsumenta!

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 2
  8. Dorota
    1 Opinie

    Na połączenie to się raczej nikt nie doczeka……, a te pochlebne komentarze to chyba osoby z firmy pisały

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 1
  9. Piotr
    1 Opinie

    To co robi teraz UPC to jest jakaś paranoja. Nie można się dodzwonić do nich a jak już człowiek się dodzwoni to trudno cokolwiek załatwić i przełączają do innych osób bo dana osoba z którą człowiek rozmawia tym się nie zajmuję i znowu trzeba czekać. To jest jakaś kpina. Miałem dobre zdanie ale odkąd zlikwidowano biuro w moim mieście to nic nie można załatwić.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  10. arek
    1 Opinie

    masakra najgorsza infolinia jaką znam.
    nie można się dodzwonić i dodatkowo konsultanci są słabo wyszkoleni.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 1
  11. Robert
    1 Opinie

    Kpiny jakieś. Parę razy zagrzmiało, mała ulewa – awaria w UPC, a konkretnie TV. Komunikat mówi, że naprawa będzie jutro około 19-ej. Prawie 24h – za co ja płacę?????

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 1
  12. Krystyna Dobroch
    1 Opinie

    Od stycznia przeszłam z Aster na usługę UPC i zaczęły się problemy. Awaria za awarią, a kontakt z firmą koszmarny. Trzeba mieć dużo cierpliwości i wydać sporo pieniędzy, aby się do nich dodzwonić i tak jest stale, niezależnie od pory dnia, a oni zwracają grosze za brak dostępu do usługi i nikt nie uwzględnia kosztów poniesionych przez klienta na zgłoszenie problemu. Ostatnio pomyłkowo zostałam wyłączona w skrzynce, do której mają dostęp tylko pracownicy UPC, a na serwis czekałam 3 dni, w tym czasie nie miałam telefonu, internetu i telewizji i otrzymałam za to ok. 6 zł zwrotu za brak usługi. Kpina! Mój syn korzysta z osiedlowej usługi małej firmy i nigdy jeszcze nie miał problemów.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  13. Bogumila Olejnik
    1 Opinie

    cos okropnego co miesiac cos sie psuje dodzwonic sie nie mozna czeka sie po 30 minut kpina z ludzi

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 1
  14. Janina
    1 Opinie

    Witam, od pięciu godzin nie mam sygnału telewizyjnego. Weszłam na stronę skąd uzyskałam numer telefonu do Biura Obsługi klienta. Co chwilę włącza się automatyczna sekretarka i gada w języku angielskim, po czym słucham muzyczki i znowu automat aż po pewnym czasie otrzymałam instrukcję żebym zostawiła wiadomość lub wysłała ją faksem. A ja chciałam jedynie się dowiedzieć dlaczego nie mam sygnału. Ech ta technika, a ja mam już duuuużo latek i nie łapię wszystkiego. Rozmowa zatem niezaliczona, poniosłam koszty telefonu i nadal nie wiem za co płacę. Taka to dziwna historia

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  15. Elżbieta
    1 Opinie

    Nigdy nie można się doczekać na połączenie z konsultantem,a połączenie kosztuje ogólnie infolinia do niczego!

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  16. xd
    1 Opinie

    To jest jakaś porażka odkąd mam internet w upc cały czas są problemy z internetem nie polecam ale u innych jak netia czy dialog wcale nie lepiej płac i nic więcej nie chciejmasakra jakaś

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  17. wladyslawa
    1 Opinie

    nie ma chyba zadnych konsultantow bo nikt nie odbiera,

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  18. Adam
    1 Opinie

    Infolinia UPC to jakaś paranoja. Zdrowie tam można zostawić a gówniarze z infolinii bezczelni. Numer identyfikacyjny to jakaś fikcja, gość odpowiada, że nie zdążyli mnie jeszcze wprowadzić, a jestem tam prawie 2 lata.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  19. Rafał
    1 Opinie

    ŻENADA. Rezygnuje z ich usług- na bank! Nie da się połączyć!

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  20. Jacek
    1 Opinie

    Zepsuł się zasilacz do modemu.
    Oczekiwanie na zgłoszenie – 20 min.
    Telefon do UPC kosztował więcej niż ten zasilacz.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  21. Nina
    1 Opinie

    Dzwoniąc na infolinię należy uzbroić się w mega cierpliwość. Czas oczekiwania i załatwienia problemu to minimum 30 minut za które musisz sam zapłacić.MASAKRA !!!
    Konsultanci ok.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  22. Roman
    1 Opinie

    Tragedia !
    1. Chcialem przeniesc numer – splawili mnie z drukami zebym to sam zalatwil w Orange … bo nich to bedzie trwalo kilka tygodni ….
    2. Technik ktory mial zainstalowac przyszedl ale nie przygotowany z papierami do podpisania … myslal ze wszystko jest juz gotowe, nie umial podlaczyc
    3. Nie zadezwonil choc obiecal umowic sie na inny termin jak sie przygotuje
    4. Inny technik zadzwonil w jakims terminie bez umawiania sie, ze jest pod moim mieszkaniem zdziwiony ze mnie tam nie ma
    5. Mial sie umowic , nigdy sie nie odezwal czekam kilka tygodni, chyba zrezygnmuje ze stacjonarnego

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  23. Marek
    1 Opinie

    Masakra. Zgłaszam reklamację instalacji internetu. Po długim oczekiwaniu na połączenie przedstawiam problem, przełaczają mnie do pomocy technicznej, znowu oczekiwanie, po uzyskaniu połączenia ponownie przedstawiam problem. Jedyne co konsultant ma mi do zaproponowania to odpłatne przysłanie technika.
    Gdy przypominam, że chcę zgłosić reklamację konsultant stwierdza, że nic takiego nie zgłaszałem i bez wyjaśnienia zrzuca mnie ponownie na infolinię. Muszę ponownie czekać na połączenie i ponownie opisywać problem. W końcu zgłosiłem reklamację na instalację i skargę na pracownika. Ponieważ mają 30 dni na rozpatrzenie reklamacji i skargi, a ja mam 10 dni na odstąpienie od umowy to nie będę czekał aż ktoś się pofatyguje z UPC i po prostu zrezygnuję z usług.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  24. Jan
    1 Opinie

    Usługa TV po przejęciu Aster City przez UPC wyraźnie się zepsuła. Oto mje ostatnie doświadczenia z tą firmą;
    Kontakt z firmą jest bardzo utrudniony. Konsultanci nie potrafią rozwiązać problemów technicznych ze źle działającymi dekoderami z nagrywarką. Stwierdzają, że dekoder trzeba wymienić. Co oznacza, że nagrane i nie obejrzane programy przepadają. Po 2 – 3 dniach do odciętego od TV klienta w końcu przychodzi serwisant z nowym dekoderem i po kilku próbach jego uruchomienia stwierdza, że stary dekoder jest OK., tylko wymaga przeprogramowania. Uruchamia tę czynność i zmywa się, dodatkowo zabierając kartę, która zapewne pozostała w nowym dekoderze, który oczywiście zabrał ze sobą. I teraz klops; niema serwisanta, nie ma karty, konsultanci coś obiecują, ale reakcji brak. Tydzień mija bez TV, ale płacić trzeba. Nie polecam usług firmy UPC.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  25. Anna Oleksowicz
    1 Opinie

    Oczekiwanie na połączenie przekracza zasoby mojej cierpliwości. Zróbcie coś z tym!!!!

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  26. anna
    1 Opinie

    prosicie „o jeszcze chwilę cierpliwości”. tu chyba nawet anioł straciłby cierpliwość. zróbcie ztym coś, bo w to jaskaś paranoja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  27. roman
    1 Opinie

    chciałbym kilka szczegółów nat temat zwrotu sprzętu po Aster i rozwiązaniu tej chorej umowy z UPC

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  28. Wojtek
    1 Opinie

    Niestety ta infolinia to dramat

    Chciałem zastrzec nr telefonu:

    1. Pierwszy telefon – 16 min połączenie w tym 14 oczekiwanie – brak wiedzy konsultanta – odesłanie do cz. technicznej

    2. Drugi telefon 28 min (oczekiwanie 20) – odesłanie do strony internetowej

    3. Strona internetowa odsyła do Obsługi Klienta (którzy odesłali mnie do strony) albo do napisania w „kontakcie”

    4. Po zgłoszeniu w „kontakcie” – mailem dostałem informację o wydłużeniu czasu rozpatrzenia z adnotacją, że mail został wysłany automatycznie a odpowiedź nie ma sensu bo nikt jej nie przeczyta

    Nr w dalszym ciągu NIE JEST ZASTRZEŻONY!!!!!!!

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  29. malgorzata
    1 Opinie

    za co placimy skoro konsultanci zajeci kto tu jest dla kogo ? brak szacunku i arogancja !

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  30. Krzyś
    1 Opinie

    żenada, nie dość że mylą się na swoją korzyść to jeszcze dodzwonić si nie można, zrywaĶ umowy, a mam na dwa mieszkania

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  31. LUCYNA
    1 Opinie

    OBSŁUGA INFOLINII JEST TRAGICZNA. CZAS OCZEKIWANIA OKOŁO 10 MINUT JEST NIE DO PRZYJĘCIA

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  32. abonenet
    1 Opinie

    infolinia jest ale chyba tylko na papierze, w rzeczywistości jest jest to prawie że niemożlie.
    czekałem 20 min przecież to jakiś absurt
    A W DODOATKU TO MONOPOLISTA .
    CZEKAM Z NIECIERPLIWOŚCIĄ NA KONKURENCJE .

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  33. radek
    1 Opinie

    głupoty ludzie piszecie, byłem już u wielu operatorów i w upc najlepsza jakość wszystkiego, a w infolini wszystko załatwiłem, tylko że numer 801 to ze stacjonarnego a z komórki to inny, a wy jak wszyscy polacy narzekacie, nudzicie sie i czepiacie, do pracy weźcie sie, pozdrawiam

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  34. Yenna
    1 Opinie

    Jedna wielka porażka, Konsultanci nei umieją sluchac- tzn nie chcą słuchać, robią inaczej niż mowią i zawsze uważają iż robią to w imię dobra abonenta.
    Ciekawe dlaczego nie można wybrać najtanszej opcji usług u nich, kiedy się Konsultant zapiera iż maja extra dla nas propozycję, mimo iz nie odpowiada nam cenowo, albo np niepotrzebny nam jest koejny telefon ( to nic ze za 5 zł- ale jak nie potrzebny to i 1zl szkoda)

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  35. paweł
    1 Opinie

    Nie do pomyślenia! Czas oczekiwania, ciągłe ględzenie o ofercie i konieczność odsłuchiwania kilkakrotnie tych samych ZBYT DŁUGICH GŁUPICH I NIEPOTRZEBNYCH komunikatów. I słowa – prosimy o kontakt w dniu jutrzejszym bo mamy za mało telefonów……
    „Jak czegoś nie potrafisz, to się za to nie bierz!” – UPC

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  36. joanna
    2 Opinie

    PODPISUJE ,SIĘ POD WSZYSTKIMI KOMENTARZAMI , KTÓRE ŚWIADCZĄ O ICH NIEKOMPETENCJI

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  37. joanna
    2 Opinie

    Komunikacja zerowa
    Podejście do klienta zero
    nie uwzględniane reklamacje
    przedstawiciel handlowy mało kompetentny

    Ogólnie odradzam współpracy z UPC

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 1
  38. Irek
    1 Opinie

    Dokładnie jest jak piszą inni na połączenie czeka się o wiele dłużej aniżeli deklaruje nagrana sekretarka np deklarowane 6minut=18minut

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  39. Andrzej
    1 Opinie

    Po dzisiejszych probach kontaktu jestem bliski rezygnacji z umowy z nimi.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  40. Adam
    1 Opinie

    Najgorsza infolinia jaka może być! Chodzi oczywiście o czas połączenia, który woła o pomstę do nieba… Współczuję konsultantom na których wyładywana jest agresja, która kumuluje się w człowieku w czasie czekania na połączenie :)))

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  41. Dany
    1 Opinie

    Podpisuję się pod wszystkimi komentarzami to jest żenada średniowiecze mają nas gdzieś płac i płacz masakra… nigdy więcej nie chcę mieć kontaktu z tą firmą (UPC)

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  42. Jerzy
    1 Opinie

    jestem abonentem UPC od wielu lat,
    w zasadzie niemiałem zastrzezeń zgadzam się jednak,że łączność z biuromi obsługi klieta UPC JEST NIE ZADOWOLAJĄCA, ale jak się ma trochę cierpliwości to byłem w sposób profesjonany obsłużony.Co do techników nie mam zastrzerzeń pracuję w usługach i wiem, że terminowośc jest zależna np.od warunków komunikacyjnych szczególnie w Warszawie.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  43. Viola
    1 Opinie

    Nie ma gorszej infolinii niż UPC. Mam problem z routerem i automat kazał rozłączyć modem i poczekać 10 minut słuchając muzyczki. ŻENADA!!!!

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  44. Jan Niezbedny
    1 Opinie

    Czytam wasze komentarz i nie mogę się nadziwić. Nic takiego mnie nie spotkało, żadna muzyczka itd… mi zwyczajnie nie udało się dodzwonić…. 😀 Ale cóż osobiście mam w Vektrze i jestem zadowolony. Czasem net działał szybciej niż mam w umowie. Na infolinie dzwonię sporadycznie i czekam 2-3 min. Biuro obsługi klienta w Wawie… no cóż też jest jedno i jest straszna kolejka. Ci ludzie nie przyszli oddawać modemów i rezygnować z usług, oni przyszli zawierać nowe i przedłużać stare. Ale fakt faktem … jeden BOK to za mało na taką Wawę. To jedyny minus jaki zauważyłem. Polecam

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  45. andrzej
    1 Opinie

    Infolinia?????????????????? to jakaś pomyłka w nazwie powinno być niedoinfolinia. Kontakt utrudniony maksymalnie. proponuję wszystkim zrobić sobie test na ustalenie swojego numeru klienta w przypadku otrzymywania faktur elektronicznych na których nie ma tego numeru. Wszelkie próby zbiegają się do tego, że system prosi o…………………. podanie numeru klienta i koło zamknięte. Gratuluję UPC i odpowiedzialnym za taki stan rzeczy.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  46. Pan Piotr
    1 Opinie

    Dzwoncie na infolinie dla firm szybciej odbieraja :)

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  47. Natalia
    2 Opinie

    trzeba mieć na prawdę dużo cierpliwości, dla nich. także nie polecam…. wszystko tylko nie to.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  48. Natalia
    2 Opinie

    wkurza mnie to, że muszę czekać 30 min aż mnie połączą. przecież płace za to połączenie, a oni robią sobie jaja….

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  49. Andrzej
    1 Opinie

    obsługa klienta za pośrednictwem telefonu to jakiś skandal i olewanie klienta.Uciekanie od problemów to nie rozwiązanie,nie można dodzwonić się do działu technicznego,o czym informuje zawsze automatyczna sekretarka,z pewnością nie przedłużę w upc umowy,nie polecam nikomu internet to szajs jakich mało!!!

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  50. Przemek
    1 Opinie

    Infolinia to jedna wielka zenada czekam na Vectre i przechodze bo z UPC nic nie mozna zalatwic bo nie odbieraja!!!!!

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
Jeżeli znalazłeś na blogu recenzję na temat "Infolinia UPC" możesz tu ją przypiąć.

Dodaj opinię

Kliknij, aby ocenić
Tak Nie
brak tekstu
Masz już konto w serwisie?
1 + 3 =
'.
Dodając swoją opinię oświadczam że zapoznałem się i akceptuję Regulamin serwisu.

Jak poprawnie ocenić?

  • Oceniaj obiektywnie, trzymaj się rzeczywistych faktów
  • Opisz wyczerpująco temat, postaraj się zawżeć wszystkie ważne szczegóły
  • Zadbaj o stylistykę opinii, staraj się pisać poprawnie gramatycznie i ortograficznie

Czego unikać?

  • Nie umieszczaj w treści opinii danych personalnych
  • Nie pisz treści tekstu DUŻYMI literami, nie używaj wulgaryzmów
  • Unikaj pisania marketingowego, mającego nacelu jedynie zachwalanie

Informacje

Konsultanci UPC są do Twojej dyspozycji i chętnie odpowiedzą na każde pytanie.

Jeśli dzwonisz z telefonu stacjonarnego:

Ogólnopolskie Biuro Sprzedaży: 801 94 95 00
Ogólnopolskie Biuro Obsługi Klienta: 801 94 94 80

Jeśli dzwonisz z telefonu komórkowego:

Ogólnopolskie Biuro Sprzedaży: 324 94 95 00
Ogólnopolskie Biuro Obsługi Klienta: 324 94 94 80

Ogólnopolskie Biuro Obsługi Klientów dla małych firm:
– z telefonów stacjonarnych: 801 949 949
– z telefonów komórkowych: 32 4 949 949

Zdjęcia

Zadaj Pytanie

1 + 6 =
'.

Podobne wpisy

Infolinia Plus Bank

Infolinia Plus Bank

3 na 5 (2 opinii)

Bardzo fachowa obsuga klienta. Posiadam telefon w Plusie i jestem zadowolona, mam dodatkowo konto w plus banku i nie mam żadnych zastrzeżeń.

Infolinia Air France

5 na 5 (1 opinii)

Bardzo dobre linie z profesjonalną infolinią, gdzie można zasięgnąć wszystkich informacji na temat lotów i rezerwacji. Konsultanci są kompetentni i przedstawiają klientowi rzetelne informacje.…

Infolinia Air Berlin

5 na 5 (1 opinii)

Na infolini wszystko odbywa się profesjonalnie. Już nie raz korzystałem z ich pomocy i jeszcze nigdy nie miałem żadnych nieprzyjemności. Wszystko załatwiają sprawnie i…

Infolinia Aegon

4 na 5 (1 opinii)

Jakiś czas temu dzwoniłem do nich i się nie rozczarowałem. Myślałem, że będę kwitnąć przy słuchawce przez nie wiadomo ile, ale okazało się całkiem…

Infolinia Adwords

5 na 5 (1 opinii)

Dzwoniłem kilkakrotnie i za każdym razem czekałem krótką chwilę na połączenie. Pani po drugiej stronie była pomocna i życzliwa. Dobrze, że jeszcze są infolinie,…

Infolinia Adobe

4 na 5 (1 opinii)

Infolinia nie jest zła. A już na pewno jest dużo lepsza niż, np., infolinie bankowe, do których dodzwonić się to prawdziwy koszmar. Konsultant nie…

Infolinia Acer

4 na 5 (1 opinii)

Na infolinię dodzwoniłem się w miarę szybko. Czekałem może z 2-3 minuty. Odebrał kulturalny pan, który zajął się moim problemem profesjonalnie, a nie po…

Infolinia Biedronka

Infolinia Biedronka

5 na 5 (1 opinii)

Dzwoniłam na infolinię biedronki, bo miałam jeden problem i zapytanie zarazem. Odebrała pani, która już sądząc po samym słucham wydała się uprzejma. Taka właśnie…

Inea Infolinia

4 na 5 (1 opinii)

Miałam kilka wątpliwości i problemów z usługami firmy Inea. Postanowiłam jak najszybciej to wyjaśnić, bo sytuacja tego wymagała. Najszybszym sposobem było zadzwonić na infolinię,…

Citibank Infolinia

5 na 5 (1 opinii)

Posiadam konto w banku Citibank. Jednak płacę za nie trochę za dużo. Te przelewy, wybieranie pieniędzy w różnych bankomatach. Dlatego pomyślałam, że może mają…