Infolinia Zelmer, Opinie

25% osób poleca
1.75 na 5 możliwych

na podstawie 4 opinii

Znaleziono 0 recenzji na blogach

Jak oceniano

Doskonale
0
Bardzo dobrze
0
Przeciętnie
1
Kiepsko
1
Strasznie
2

Opinie Oceniaków

  1. Mariusz
    13 Opinie

    Zelmer od zawsze kojarzył mi się z dobrą jakością. Musiałem zgłosić reklamację golarki, która się zepsuła. W końcu sprawę załatwiłem, ale z problemami

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  2. danuta
    1 Opinie

    Witam,czekam na odpowiedż od Zelmera od 27 listopada,brak słów.Firma Zelmer przestała być dla mnie wiarygodna,a co z ich niezawodnością?

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  3. Paweł
    1 Opinie

    To niesamowite ! Mineło tyle czasu a mój piekarnik jak nie działał tak nie działa ! To chyba mówi wystarczająco o tej firmie i jej serwisie ?

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  4. Adam
    1 Opinie

    Brak na stronie producenta numeru kontaktu z telefonu komórkowego na infolinie. Nie kazda sieć umożliwia połączenie na 0800…..

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0

Zadaj Pytanie

5 + 3 =
'.

Skontaktuj się z przedstawicielami Zelmer ds. obsługi klienta i uzyskaj odpowiedzi na pytania
dotyczące produktów, warunków gwarancji, serwisu i innych istotnych kwestii.

Infolinia Zelmer: 0 801 005 500

Infolinia Zelmer czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 ? 18.00. Opłata za minutę połączenia 0,35 zł z VAT.

Jeżeli znalazłeś na blogu recenzję na temat "Infolinia Zelmer" możesz tu ją przypiąć.

Dodaj opinię

Kliknij, aby ocenić
Tak Nie
brak tekstu
Masz już konto w serwisie?
5 + 3 =
'.
Dodając swoją opinię oświadczam że zapoznałem się i akceptuję Regulamin serwisu.

Jak poprawnie ocenić?

  • Oceniaj obiektywnie, trzymaj się rzeczywistych faktów
  • Opisz wyczerpująco temat, postaraj się zawżeć wszystkie ważne szczegóły
  • Zadbaj o stylistykę opinii, staraj się pisać poprawnie gramatycznie i ortograficznie

Czego unikać?

  • Nie umieszczaj w treści opinii danych personalnych
  • Nie pisz treści tekstu DUŻYMI literami, nie używaj wulgaryzmów
  • Unikaj pisania marketingowego, mającego nacelu jedynie zachwalanie