Play Infolinia, Opinie

42.53% osób poleca
2.56 na 5 możliwych

na podstawie 87 opinii

Znaleziono 0 recenzji na blogach

Jak oceniano

Doskonale
18
Bardzo dobrze
18
Przeciętnie
3
Kiepsko
4
Strasznie
44

Opinie Oceniaków

  1. JaworekZJeziorka
    1 Opinie

    Nie mam pojęcia skąd tyle negatywów dla tej infolinii. Ja jestem z niej zadowolony. Na pewno jest o niebo lepsza od orange. Nie zbywają mnie jak do nich dzwonię i nie wciskają mi na chama jakiś promocji tylko odnoszą się od razu do mojego pytania. Wszystko załatwia zawsze w sposób uprzejmy i miły. Nigdy nie usłyszałem złego słowa. Prawdę mówiąc infolinia play była jednym z niewielkich powodów dla których zdecydowałem się opuścić orange i przejść na play. Nie mam żadnych negatywnych słów w ich stronę. Jak dla mnie najlepsza sieć w Polsce z profesjonalną i sprawnie działającą infolinią. Spokojnie mogę polecić ich usługi, bo wiedzą jak wybawić człowieka z tarapatów.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  2. Adriana
    1 Opinie

    Mam telefon w Play i bardzo dobrze oceniam zarówno sieć, jak też infolinię. Obsługa jest rzeczowa i widać, że siedzą tam kompetetentni ludzie

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  3. RK
    1 Opinie

    Jaki jest email do kompetentnej osoby w infolinii play ?
    Chciałbym zapytać o problemy z zasięgiem i ewentualny plan rozwoju sieci w mojej okolicy ? Email potrezbny do przesłania całości zapytania plus załączniki zdjęcie ze szkicem zasięgu na mapie.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  4. Agnieszka
    1 Opinie

    Po dosyć dlugim oczekiwaniu,obsłużył mnie bardzo miły pan,który pomógł mi rozwiązać wszystkie problemy.Ogólnie,okey obsuga,ale czas oczekiwania,jest okropny..

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  5. wiesław
    1 Opinie

    04.06.2014 podpisałem aneks do umowy o przedłużenie umowy. W aneksie jest zapis ze nowy abonament powjnien byc właczony do 10 dni roboczych od momentu podpisania. Do dzisiaj tj. 01.07 nie zostało nic zrobione.kilka telefonow codziennie na infolinie, dwie wizyty w punkcie w ktorym podpisywalem umowe i dalej nic Nikt przez dwa tygodnie nie jest w stanie zalatwic sprawe i najnormalniej w swiecie przeprosic.
    Żenada,żenada jeszcze raz żenada.
    Odradzam wszystkim.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  6. Krzysztof
    1 Opinie

    System zarządzania w play przypomina scenariusz z powieści Kawki. Mam firmę i kilka numerów w tej sieci, przy dobieraniu kolejnego numeru dla pracownika, nagle Pley bez informowania mnie i księgowości zmienił papierowe faktury na e-faktury, nikogo o tym nie informując. Przesyłano informację o braku uregulowania usług – my o braku faktur. Wyłączono mi w firmie telefony. Po intensywnych poszukiwaniach przyczyn tego stanu dopiero doradca biznesowy udzielił nam informacji co się stało. Na infolinii Play zarzekali się, ze faktury zostały wysłane. Wysłaliśmy pismo o ponowne wysyłanie faktur papierowych. Jak nie przychodziły tak nadal nie przychodziły przestały przychodzić również e-faktury. Ponownie znalazłem się w punkcie wyjścia. Na infolinii nikt nie może nam pomóc, bo nie maja uprawnień. Nikt również nie może sprawdzić co stało się z pismem w sprawie wysyłania papierowych faktur, bałagan, bałagan, bałagan. W między czasie zmieniono numery na infolinii, na stronie jeszcze wisiały stare. Dzwoniąc na infolinię ciągle pojawiał się komunikat – z tego numeru połączenie nie może być zrealizowane. Jakby odcięli nas od możliwości naprzykrzania się infolinii. Najprościej było zmienić sieć na T-mobile. Nie wierzcie ludzie w pozytywne komentarze, piszą je przekupieni moderatory. Play dla Firm to wielka ściema. Pozdrawiam. Krzysiek z Poznania.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  7. ilona
    1 Opinie

    Witam firma Play to najgorsza sieć komórkowa jaka jest na rynku.Przeniosłam do nich nr z taryfą 4.0 i został zablokowany po wysłaniu zbyt dużej ilości sms .Ta sytuacja trwa już ponad rok ,a ja cały czas płacę faktury za niewykonane przez nich usługi. Jeśli mogę doradzić to radzę omijać tę firmę. Niestety nie jestem jedyną osobą tak potraktowaną przez PLAY.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 1
  8. Małgorzata
    1 Opinie

    Przed chwilą rozmawiałam z konsultantem Play,była godzina 21.35,bardzo konkrenty rzeczowy facet,te wyzej opinie to chyba jakies kpiny,pisza ludzie co poprostu sie nudza
    pozdrawiam Play

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  9. Hans
    1 Opinie

    To co Play robi tylko Ładnie wygląda ale nic poza tym , Firma jest jednym słowem nie kompetentna. Amen

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  10. Patrycja
    1 Opinie

    Witam,próbowałam sama poradzić sobie z blokadą niechcianych smsów radiowych ale nic nie wychodziło zadzwoniłam więc do konsultanta PLEY i bardzo miła kompetentna Pani pomogła mi szybko, za co bardzo dziękuję bo te smsy męczyły mnie już strasznie również finansowo

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  11. ..
    1 Opinie

    obsługa bardzo miła, sprawnie i szybko załatwiła problem
    polecam

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  12. Angela
    1 Opinie

    Masakra. dzwoniąc w ciągu dnia 5 razy niczego się nie dowiedziałam i straciłam tylko kasę bo infolinia oczywiście płatna. Każdy z konsultantów mówił co innego.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  13. Andrzej
    1 Opinie

    Niestety z pozytywnych opinii to tylko dwie, a mianowicie krótki czas na połączenie z konsultantem bez względu o której godzinie się dzwoni oraz wyjątkowo miły stosunek do klienta, można by rzec, że uprzejmość i chęć pomocy jest naprawdę na piątkę. Tylko niestety w 90% kończy się na chęci. Tylko jeden raz rozmawiałem z konsultantem, który wykazał się znajomością tematów z którymi dzwoniłem i udzielił mi satysfakcjonujące odpowiedzi. Pozostali to delikatnie rzecz ujmując kompetencyjny koszmar. Przykłady (tylko kilka) – kiedy chciałem się upewnić, że zgodnie z regulaminem promocji w formule M jest więcej niż 400 minut zamiennych na sms/mms tj. 257 minut zamiennych na sms/mms (pakiet złotowy 49) plus 143 minuty i plus 143 sms/mms to konsultant twierdził, że to nie możliwe. Drugiemu kiedy powiedziałem, że na moim koncie ewidencjonują się właśnie tak czyli minuty wymienne w abonamencie 257 i minuty do wszystkich 143 plus osobno sms/mms do wszystkich to stwierdził, że skoro to mój pierwszy miesiąc w Play to w następnym konto online i ewidencja się zmieni. W następnym miesiącu następny konsultant twierdzi, że to nie możliwe – choć ewidentnie widać jak są pomniejszane minuty, sms i mms i rzekł że to może u mnie jakiś błąd techniczny. Tylko, że moi znajomi również potwierdzają to o czym mówiłem w oparciu nie tylko o wyraźny zapis w regulaminie ale także obserwując jak pomniejszają się minuty, sms i mms na ich kontach. Dzisiaj (prawie) każdy z nas ma smartfona, ale starsza osoba która przeszła do Play z komórką (stary typ ale obsługujący mms i GPRS) poprosiła mnie abym jej pomógł. MMS skonfigurowałem poprzez plik konfiguracyjny przesłany przez Play. Po konfiguracji nie działał. W związku z tym poprosiłem konsultanta by mi podał dane do konfiguracji GPRS gdyż pomyślałem, że może będzie potrzebny by działał mms. Usłyszałem, po długim sprawdzaniu, że nie posiada takich danych. W końcu w internecie na jednym z forum odnalazłem jakie należy wpisać dane (adres strony, IP, APN, nazwa profilu itd.). Skonfigurowałem i GPRS zaczął działać, lecz pojawiła się informacja, że jest usługa jest niedostępna. Następny konsultant poinformował mnie, że Play nie obsługuje GPRS !!!, że takich starych technologii Play nie obsługuje. Wróciłem na stronę Play i kiedy przeczytałem, że jednak obsługuje ponownie zadzwoniłem do konsultanta prosząc o pomoc. Ten najpierw był zdziwiony, że komórka nie ma systemu operacyjnego, o którego podanie mnie poprosił i cały czas nalegał pomimo, że mu mówiłem że chodzi o komórkę !!! nie o smartfon. Kiedy mu już w końcu wyjaśniłem różnicę między komórką a smartfonem zajarzył, lecz stwierdził że GPRS jest obsługiwany w Play, ale jeśli oczekuję pomocy to muszę zgłosić sprawę mailem pomimo, że wybrałem połączenie z konsultantem w sprawie konfiguracji mms i problemów technicznych !!! gdyż on nie jest wstanie mi pomóc. Na temat nie działającego mms również polecił mi wysłanie maila na kontakt mailowy pomocy. Przykładów mógłbym podać wiele. Najgorsze jest to, że za każdym razem Play pobiera ode mnie 1 zł za to że pogadam z osobą, która kompletnie nie jest wstanie rozwiązać żadnego problemu czy udzielić nawet prostych informacji. Porażające jest to, że konsultanci w tej samej sprawie podają kompletnie różne odpowiedzi !!! Tylko jeden konsultant wykazał się naprawdę profesjonalną wiedzą, ale jedna osoba nie obsłuży całej infolinii Play. Pozostali oprócz bardzo miłego stosunku i życzliwości niestety poprzez swoją niekompetencję utwierdzają tylko opinię o potwornej merytorycznej jakości usług infolinii. I na koniec, wczoraj poszedłem z koleżanką do Play by jej ewentualnie doradzić. Porażające było to, że aż 6 razy !!! zwróciłem uwagę pracownikowi salonu Play, że mówi brednie. Ja przed wyjściem z domu rzuciłem sobie okiem na ostatnie regulaminy i tak sobie myślę, czy pracownicy Play mają problemy z zapoznaniem się z bieżącymi regulacjami ??? Od ostatniego telefonu na infolinię stwierdziłem, że już nie będę wywalał kasy w błoto. Lepiej poszukać pomocy w necie w kwestiach, których nie da się znaleźć na stronie Play. Prośba do osób organizujących infolinię – pamiętajcie, że konkurencyjna oferta operatora nie przysłoni negatywnych odczuć po skorzystaniu z infolinii. Szóstka za relacje z klientami. Dwója z wykrzyknikiem za kompetencje.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  14. Kasia
    1 Opinie

    Chciałabym wyrazić niezadowolenie z jakości obsługi Call Center play. Zacznę od tego, że pracownik jednego z salonów play udzielił mi błędnej informacji co do długości trwania mojej umowy. Kiedy zadzwoniłam na infolinię waszej sieci, konsultant po przedstawieniu mi nowej umowy nad którą miałam się zastanowić, obiecał kontakt w ciągu 7. dni, i nie oddzwonił. Pofatygowałam się o kolejny telefon do call center, okazało się, że oferowana dla mnie opcja nie jest już aktualna. Konsultant obiecał, że oddzwoni do mnie dnia następnego, po konsultacji w sprawie przedłużenia mojej umowy, (podobno) odsłuchania naszej rozmowy i sprawdzenia dostępności oferowanej mi już wcześniej opcji i oczywiście nie oddzwonił. Szkoda, że o swoich „starych” klientów nie dbacie tak jak o pozyskiwanie nowych. Pozostaje mi tylko rozwiązanie umowy i odrobina żalu, by byłam zadowolona z waszych usług.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  15. antoni
    1 Opinie

    no niestety zostałem szybko zbyty ze niby zaraz załatwią a tu nic.. zero odzewu… naszczescie mi się już abonament kończy..

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  16. hubert
    1 Opinie

    Wszystko w najlepszym porządku troche niewyraźnie było panią słychać ale to wina sprzętu, informacje rzeczowe, konkretne i przydatne.Dziękuję.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  17. Stryjek
    1 Opinie

    Witam.. A mnie próbują zrobić w wala na umowie.z konsultantką ustaliłem warunki i je przyjąłem a do domu dostałem całkiem inną umowę.A co do BOK to oni tam mają takie sito z etatami że nie są w stanie tego ogarnąć,oni mają tam tylko regułkę do powiedzenia , żeby ci pomóc to zapomnij.Radz sobie sam.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  18. Jola
    1 Opinie

    Maaasssssakra! Jestem w szoku! Chciałam się poinformować o ofercie PLAY-a dla nowego klienta. Chłopak nie ma pojęcia czy taki model telefonu jest w ofercie ( wszystkie media trąbią że ma ), nie ma pojęcia co jest w danym pakiecie, czekam b. długo żeby się dowiedzieć- bo jak twierdzi ‚ ma b. wolny komputer ( ???!!!!) a sama oferta do bani. Pozostaję w moim kochanym T-mobile i w stronę Play nawet nie spojrzę. Tam to są dopiero profesjonaliści. Play właśnie straciło ewentualnego nowego klienta. Tyle się słyszy o Play-u więc myślałam że dla nowych klientów mają jakąś specjalną ofertę. A zarządzających firmą radzę zweryfikować umiejętności i wiedzę ludzi obsługujących infolinię. T-mobile górą !!!

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  19. Juliusz
    1 Opinie

    Założyłem internet w PLAY-u. Początkowo zle
    funkcjonował, był wolny. Doładowałem płacąc
    obecnie 49zł. Jestem nie zadowolony. W czasie
    pracy bardzo często ginie łączność z internetem, Nie mam możliwości się poskarżyć.
    Najchętniej zrezygnuję z takiej obsługi klienta.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  20. Karolina
    1 Opinie

    Bardzo konkretna Pani, pomogła z przeksięgowaniem faktury. Szybko, rzeczowo i profesjonalnie! Więcej takich konsultantów

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  21. Martyna
    1 Opinie

    Wita,m,

    Ja jestem bardzo zadowolona.
    Zadzwoniłam o ok 20.30 i połączono mnie z pewnym Panem (imienia niestety nie pamiętam)
    Pomylilam numery kont przy placeniu za faktury
    ( moj chlopak tez ma abonament w PLAY i kasa poszła na jego konto zamiast na moje)
    W ciagu niecałych 15 minut udało nam się wszystko odkręcić.
    Pan nie stwarzał żadnych problemów i naprawdę chciał mi pomóc :)
    Gratuluje takiej infolinii :)

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  22. karol
    1 Opinie

    brak kompetencji, długie przerwy między udzielanymi informacjami, cel tej konsultantki był aby w ciemno zawarł umowe , co innego mówili w salonie co innego konsultantka przestroga dla innych czasami warto o to samo zapytać dwa razy lub więcej w różnych miejscach niż slepo wiezyć niekompetentnej konsultantce

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  23. kaja
    1 Opinie

    …juz czekam 15 min na telefonie…..ładnie grają, ale ja chciałam porozmawiac, a nie posłuchac radia!!!!

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  24. Filip
    1 Opinie

    Wszystko okej. Otrzymałem odpowiedź na każde zadane pytanie :) wszystko okej … pozdrawiam

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  25. JOYSTIC
    1 Opinie

    Siema; po połączeniu z konsultantem kolejny raz w ciągu jednego dnia, z żadnym z nich nie otrzymalem informacji dotyczacych konfiguracji uslugi. w polaczeniu o godzinie 23;50 przeciągał rozmowe byle do 24 a o magicznej godzinie nagle jemu system sie zawiesił i próbując uzyskać jakichkolwiek dodatkowych informacji rozłączył się.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  26. Janusz
    1 Opinie

    witam, moje połączenie wyglądało tak że oczekiwałem długo na połączenie a później otrzymałem z automatu info o tym że wszyscy konsultanci prowadzą rozmowy i ze mnie za minute rozłączą co nastąpiło… Zły jestem jak niewiem bo naliczyli opłatę za połączenie a połączenia z konsultantem nie było!!
    Czas na zmianę sieci!!

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  27. sylwia
    1 Opinie

    ale za to błyskawicznie włączają nawet o 22 godzinie po tym jak się do nich zadzwoni 😀 że faktura zapłacona a internet odłączony

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  28. paulina
    1 Opinie

    jest OK! uzyskałam wszystkie potrzebne informacje.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  29. Basia
    1 Opinie

    witam mialam polączenie z konsultantem o godz 20.12, polączenie trwalo ok 7 minut i niczego sie nie dowiedzialam, poza tym ze mam 12 gb( pan wprowadzil mnie w blad)
    bo w rezultacie mam 5 w abonamencie, konsultant sprawial wrazenie jakbyy sie nie znal na tym co robi. Na moje zapytanie czy moge doladowac internet( bo juz wczesniej tak robilam) powiedzial ze nie mozna i sie rozlaczyl. I to ma byc biuro obslugi??? chyba pierwszy raz spotkalam sie z tak niekompetentną osobą, pozdrawiam!

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  30. iras
    1 Opinie

    REWELACJA SZYBKO SPRAWNIE I „FRONTEM DO KLIENTA” POLECAM

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  31. michal
    2 Opinie

    zreszta nie podaruje !!! wstane specjalnie o 6:59 i zadzwonie i sprawdze czy infolinia pracuje od tej 7:00 . . . mam nadzieje ze tak…

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  32. michal
    2 Opinie

    jedna wielka masakra ! nie moze byc tak ze infolinia konczy prace szybciej niz ja klade sie spac !!! jak mam ochote o 1:45 zadzwonic i zapytac o to lub tamto czy siamto to laskawa pani lub wielmozny pan z PLAY powinien odebrac telefon …

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  33. klosart
    1 Opinie

    Zanim kupicie internet na kartę proszę się zastanowić. Mi na speedteście wyszło 0,15 a powinno być 1,0. Czyli mam 15% tego za co zapłaciłem. Zadzwoniłem na infolinię, ale karta nie zarejestrowana więc mają mnie w d… Do końca urlopu prędkość modemu telefonicznego. Mogę oczywiści przerwać urlop i jechać zarejestrować kartę……….. :(

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  34. Amek
    1 Opinie

    Masakra. Kompletna indolencja, brak ogłady, propozycje przedłużenia umowy z kosmosu, teraz reklamacja czeka na odsłuchanie nagrań i propozycji które były mi proponowane, co ciekawe całkiem niezłe.
    Dodatkowo pytanie czy mamy płacić za brak wiedzy tych którzy tam pracują dla Nas? i za nasze pieniądze…? bo ja już teraz płace karę dodatkowo 10 zł co miesiąc, za to że Pani w Biurze obsługi nie potrafi dokończyć tego co zaczeli… a jeszcze proponują telefony w cenie której później nie mogą zrealizować… Porażka.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  35. Andrzej
    1 Opinie

    Jestem zadowolony z obsługi przez jakiegoś Pana. Odradził mi gorszą dla mnie ofertę i zaproponawał lepszą o połowę tańszą.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  36. Pina
    1 Opinie

    jestem w szoku pierwszy raz w życiu ktoś mi dał rabat do abonamentu…Konsultantka świetnie przygotowana do rozmowy (lepiej niż ci z salonu). Dziękuję bardzo za świetną obsługę.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  37. Masakra
    1 Opinie

    Infolinia to nie ludzie, tylko jakiś robot, który przez pierwsze minuty tylko bredzi o FORMULE 4.0! Jeśli ja za to płacę, to niech się zapchają taką infolinią, gdzie potem gadają do mnie jakieś roboty czy inne automaty. Gdzie są ludzie pytam!

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  38. Bożena
    1 Opinie

    Miesiąc temu zadzwoniła do mnie Pani z Biura Obsługi klienta, proponując nowy telefon i super ofertę.Niestety przez dwa tygodnie nikt się do mnie nie odezwał w tej sprawie, w końcu zadzwoniłam sama na info. obiecano mi załatwić to w ciągu 3 dni. Dziś mamy 21 maja 2012 i w dalszym ciągu cisza. NIE POLECAM .

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  39. agnieszka
    1 Opinie

    konsultanci internetowi z play są bardzo mało kompetentni,zawierają umowe,proponując telefon,którego wogóle nie mają na stanie,a kiedy się tam dzwoni udaja świętych,mówiąc,że to nie możliwe.Nie stać ich na głupie słowo przepraszam w kierunku do klienta.Jeśli chodzi o konsultantów w salonie,to co innego.Są w porządku.A więc więcej kultury panie i panowie konsultanci internetowi…

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  40. Jola
    1 Opinie

    Bardzo fachowa pomoc o ujmującym głosie pana M.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  41. ANia
    1 Opinie

    Ja też włąśnie skorzystałam z porady konsultantki i jestem bardzo zadowolona :)

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  42. Piter Jagiellonia
    1 Opinie

    Rozmawiałem z panią, też kurde nie pamiętam imienia, ale rewelacja ! W 100 % pełna kompetencja !

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  43. Iwona
    1 Opinie

    Obsługa okropna, nie to że płace za połączenie z konsultantem to konsultant się rozłącza. I nie mAM ani kasy ani informacji po którą dzwoniłam .Oceniam na BARDZO BARDZO SŁABO

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  44. Przemek
    2 Opinie

    Sprawa wyląduje na biurku rzecznika praw konsumenta. Tak się składa, że też nagrałem sobie tą rozmowę. Operator nie wywiązał się z zadeklarowanych czynności. Wprowadził w błąd klienta oraz manipulował „niedoszłym” abonentem.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  45. Przemek
    2 Opinie

    dramat dwa tygodnie temu 09.02.2012 o godz. 19,00 u konsultanta złożyłem zamówienie (przeniesienia numeru z orange do play). Wszystko dogadane abonament, telefon. Dzwonie do play dzisiaj i co? w ogóle nie ma w bazie tego co zostało ustalone. Niekompetencja konsultanta doprowadziła do tego, że okres wypowiedzenia przedłużył się o kolejny miesiąc a ja dalej jestem bez nowego telefonu, bez nowej umowy. Dziękuję za takie obchodzenie się z klientem. Człowiek musi się prosić żeby łaskawie przenieśli Ci numer. Współczuje tym 7 na 10 osób co przenoszą numer do play. Ja będę w tej 3 na 10.
    Żegnam

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  46. Agnieszka
    1 Opinie

    PLAY najpierw wysłał mi zepsuty telefon, ktory musialam odeslac na wlasny koszt a teraz wysyła mi fakture na numer telefonu, ktorego nie ma i na moje dane a nawet nie jestem ich klientem, zrezygnowalam jak sie da najszybciej. NIE polecam

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  47. ewa
    1 Opinie

    ogólnie mówiąc obsluga klienta jest bardzo slaba i niekompetentna. kobiety w infolinii Play nie są w ogóle zrientowane w sprawach technicznych, mężczyzni jako tako, ale ogolnie nie pomagaja, abonent musi być zdany na siebie.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  48. darek
    1 Opinie

    usiłowałem uzupełnić konto bez skutku ? usiłowałem zadzwonić na ino linie nie mam wystarczających środków na koncie ?

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  49. Agnieszka
    1 Opinie

    Witam przed chwila zadzwoniłam do obsługi klienta telefonii PLAY odebrał konsultant i wbrew państwa negatywnym wypowiedzią wykazał się dużą, kompetentnie udzielał odpowiedzi i bardzo mi pomógł. Niestety nie zapamiętałam jego imienia bo chciała bym mu dać duży pozytyw za naprawdę rzetelne informacje i cierpliwość.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  50. waldek
    1 Opinie

    ja kupilem telefony swoim wspólpracownikom w play i się zaczeło. nikt z play nie moze sie do mnie dodzwonic więc zglosilem sie z prosba o pomoc uslyszalem ze ja mam dzwonic do nich i pytac kiedy rozwiaza problem bo oni nie moga sie do mnie dodzwonic( jakbym nie wiedzial) i to w moim interesie a nie playa jest aby urzytkownicy play mogli dodzwonic się do mnie ja mam numer w plus pozdrawiam plus i inne sieci bo tam wszystko dziala normalnie

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
Jeżeli znalazłeś na blogu recenzję na temat "Play Infolinia" możesz tu ją przypiąć.

Dodaj opinię

Kliknij, aby ocenić
Tak Nie
brak tekstu
Masz już konto w serwisie?
6 + 6 =
'.
Dodając swoją opinię oświadczam że zapoznałem się i akceptuję Regulamin serwisu.

Jak poprawnie ocenić?

  • Oceniaj obiektywnie, trzymaj się rzeczywistych faktów
  • Opisz wyczerpująco temat, postaraj się zawżeć wszystkie ważne szczegóły
  • Zadbaj o stylistykę opinii, staraj się pisać poprawnie gramatycznie i ortograficznie

Czego unikać?

  • Nie umieszczaj w treści opinii danych personalnych
  • Nie pisz treści tekstu DUŻYMI literami, nie używaj wulgaryzmów
  • Unikaj pisania marketingowego, mającego nacelu jedynie zachwalanie

Informacje

Biuro Obsługi klienta:
tel. (+ 48) 790 500 500 lub *500

Biuro Obsługi Klienta Biznesowego:
tel. (+48) 790 600 600 lub *600

Zdjęcia

Zadaj Pytanie

5 + 3 =
'.

Podobne wpisy

Infolinia Plus Bank

Infolinia Plus Bank

3 na 5 (2 opinii)

Bardzo fachowa obsuga klienta. Posiadam telefon w Plusie i jestem zadowolona, mam dodatkowo konto w plus banku i nie mam żadnych zastrzeżeń.

Infolinia Air France

5 na 5 (1 opinii)

Bardzo dobre linie z profesjonalną infolinią, gdzie można zasięgnąć wszystkich informacji na temat lotów i rezerwacji. Konsultanci są kompetentni i przedstawiają klientowi rzetelne informacje.…

Infolinia Air Berlin

5 na 5 (2 opinii)

Bardzo miło i rzetelna obsługa. Można z ręką na sercu polecać. Na pewno warto skorzystać z ich pomocy i wsparcia w chwilach niepewności.

Infolinia Aegon

4 na 5 (1 opinii)

Jakiś czas temu dzwoniłem do nich i się nie rozczarowałem. Myślałem, że będę kwitnąć przy słuchawce przez nie wiadomo ile, ale okazało się całkiem…

Infolinia Adwords

5 na 5 (1 opinii)

Dzwoniłem kilkakrotnie i za każdym razem czekałem krótką chwilę na połączenie. Pani po drugiej stronie była pomocna i życzliwa. Dobrze, że jeszcze są infolinie,…

Infolinia Adobe

4 na 5 (1 opinii)

Infolinia nie jest zła. A już na pewno jest dużo lepsza niż, np., infolinie bankowe, do których dodzwonić się to prawdziwy koszmar. Konsultant nie…

Infolinia Acer

4 na 5 (1 opinii)

Na infolinię dodzwoniłem się w miarę szybko. Czekałem może z 2-3 minuty. Odebrał kulturalny pan, który zajął się moim problemem profesjonalnie, a nie po…

Infolinia Biedronka

Infolinia Biedronka

5 na 5 (1 opinii)

Dzwoniłam na infolinię biedronki, bo miałam jeden problem i zapytanie zarazem. Odebrała pani, która już sądząc po samym słucham wydała się uprzejma. Taka właśnie…

Inea Infolinia

4 na 5 (1 opinii)

Miałam kilka wątpliwości i problemów z usługami firmy Inea. Postanowiłam jak najszybciej to wyjaśnić, bo sytuacja tego wymagała. Najszybszym sposobem było zadzwonić na infolinię,…

Citibank Infolinia

5 na 5 (1 opinii)

Posiadam konto w banku Citibank. Jednak płacę za nie trochę za dużo. Te przelewy, wybieranie pieniędzy w różnych bankomatach. Dlatego pomyślałam, że może mają…