Plus Infolinia, Opinie

13.64% osób poleca
1.55 na 5 możliwych

na podstawie 198 opinii

Znaleziono 0 recenzji na blogach

Jak oceniano

Doskonale
14
Bardzo dobrze
8
Przeciętnie
7
Kiepsko
15
Strasznie
154

Opinie Oceniaków

  1. Bartek
    1 Opinie

    pol dnia dzwonić i nic dlatego przechodzę do pley tam szanują klienta

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 11
  2. Radek
    1 Opinie

    Pieniądze z konta uciekają i nie wiadomo o co chodzi , a w biurze obsługi chyba nie ma pracowników , bo nikt nie chce rozmawiać . Nie idzie się po prostu do nich dodzwonić

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 5
  3. Agnieszka009
    1 Opinie

    Jeśli w najbliższym czasie nic nie zrobią z tą infolinią, to chyba cały kraj o niej zapomni. Tam się nie tylko nie da prawie że dodzwonić, ale jak już się uda, to potraktują nas jak stare odzienie. Nie wiem, co sobie myślałam dzwoniąc do nich. Jeszcze koleżanka mi mówiła, że daremnie tracę czas, bo i tak niczego nie załatwię. No i miała rację. Użerałam się z melodyjką, a potem z konsultantką, która chyba nie miała lekcji dobrego wychowania. Nie ma szans żebym się pokusiła o ponowny kontakt z tymi arogantami. Nie dość, że czekałam jak głupia, to jeszcze odprawili mnie z kwitkiem i musiałam biegać po punktach plusa żeby wszystko ogarnąć. Takiej infolinii to jeszcze nie spotkałam. Szkoda czasu.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 3
  4. Ala
    1 Opinie

    Dzwonię do nich trzeci raz.Pierwszy trwał 14 min, drugi 13 min a trzeci 11min.Nie dodzwoniłam się,a zapłacić pewnie gędę musiała za nieodbytą rozmowę.Tragedia!!!

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 4
  5. Maria
    8 Opinie

    Długo się czeka na połączenie i rozmowę z konsultantem, a to, czy się załatwi problem, zależy od tego na kogo się trafi.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 7
  6. Justyna
    1 Opinie

    Najwyraźniej należy zatrudnić więcej konsultantów, bądź nauczyć obecnie pracujących jak odbierać połączenia przychodzące. Tragedia. Brak poszanowania czasu klientów. Plus ma w głębokim poważaniu swoich klientów. Jedyna chyba taka infolinia, do której nie idzie się dodzwonić.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 8
  7. KKK
    1 Opinie

    Jak się dzwoni o 5rano to odbierają do 10 sekund:) testowalam:)

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 4
  8. Alicja
    1 Opinie

    masakra,dodzwonienie się graniczy z cudem ,minuty lecą a naiwny klient płaci za oczekiwanie „zgodnie z taryfą operatora’nie doczekawszy połączenia,znajdę innego operatora,adiios.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 6
  9. Roman
    1 Opinie

    PO CO TAKA FIRMA ISTNIEJE JESLI NIE MA Z NIMI KONTAKTU TELEFONICZNEGO , BEZNADZIEJA , KILKA DNI PRÓB RÓŻNE NR KONSULTANTÓW I INFOLINI I NIC A JAK JUŻ ODEBRAŁ KONSULTANT TO MNIE ODŁĄCZYŁ – KPINA !!!!!!

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 7
  10. Janina
    1 Opinie

    Beznadziejny ten dział obsługi klienta. Nie można się dodzwonić. Ciągle automatyczna poczta głosowa i nic więcej. ŻADNEJ ŻYWEJ OSOBY DO KONTAKTU. Nie mogę rozwiązać swojego problemu!!!!

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 5
  11. Eugeniusz
    1 Opinie

    27 wrzesień 2014
    Przez 20 minut nikt nie raczył odebrać połączenia do godziny 11.40 do 12.00
    Skandaliczne zachowanie,tyle czasu to nawet pociągi na PKP się nie spóźniają. Widzę,że nadszedł czas na zmianę operatora.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 6
  12. ewa
    1 Opinie

    To jakaś masakra, oczywiście próba połączenia z konsultantem, czekasz i czekasz, słuchasz koszmarnej muzyczki i jeszcze jakaś papuga mówi ci co chwila”prosimy poczekać na zgłoszenie się konsultanta-dziękujemy”. To jakiś żart?

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 5
  13. Raf
    1 Opinie

    Jedna wielka kompromitacja ta infolinia za 1,97 pln

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 6
  14. kris
    1 Opinie

    nr2601 to jakaś bajka tam nie ma po co dzwonić 601102601 to samo coś trzeba z nimi zrobić żeby zaczęli normalnie z ludzmi gadać

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 5
  15. Maciek
    1 Opinie

    Dzwoniłem dziś trzykrotnie na infolinie. 5, 6 i 8 minut oczekiwania. Efekt? Żaden.
    Mam wrazenie, ze wsparcie od PLUS GSM mam tylko na koniec miesiąca jak mi fakturę przysyłają.
    Ja was po prostu nie lubie, za słuchanie muzyczki i wasza nieudolność musze płacic. Po co bierzecie się za biznes, skoro nie potraficie go prowadzic? Jest jakiś powód, poza Waszym brakiem organizacji za który powinniscie płacic sami?

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 3
  16. gosc
    1 Opinie

    amy sie dodzwonili bez problemu i to w niedziele obsluga bardzo mila najlepiej dzwonic z innego operatora sieci :) pozdrawiamy serdecznie

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 2
  17. Aleksandra
    1 Opinie

    Od niedawna mam tel. na kartę w Mixie, usługa, którą wyłączyłam jest nadal aktywna, a przy każdym doładowaniu -12zł… w punktach plusa mówią, że trzeba dzwonić na infolinię. dzwonię, dzwonię, dzwonię i coś dodzwonić się nie mogę.. czas oczekiwania to porażka..

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 3
  18. Tomasz
    1 Opinie

    czekam już ponad dwadzieścia minut „na zgłoszenie się konsultanta” i nic!!!

    Mam u nich 13 abonamentów i raczej nie będę zainteresowany taką „jakością” obsługi na przyszłość.

    Zdecydowanie przeniosę się do innego operatora!!!

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 2
  19. Ryszard
    1 Opinie

    Witam
    trzy dni temu otrzymałem kurierem pakiet internetu LTE. Nie wiedząc że trzeba czekać na aktywację walczyłem codziennie wieczorem, jednak bezskutecznie. Wczoraj o 20.41 postanowiłem zadzwonić na infolinię. Przez 79 minut słuchałem muzyki. O godzinie 22.00 połączenie zostało zerwane. Dodam że telefon mam w innej sieci, i nie mam tylu bezpłatnych minut.W tej chwili piszę czekając na linii 39 minut i nic. Jutro odsyłam modem. SZOK !!!!
    Ciekawe czy gwiazdy reklam Plusa wiedzą jakiej jakości usługi reklamują. Dodam że w PLAY oczekiwanie na połączenie trwa 5-10 sekund. Standardy pracy plusa to PRL…..
    ODRADZAM…..ODRADZAM….

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 2
  20. Ilona
    1 Opinie

    Tragiczna infolinia. Czas oczekiwania 40 minut, następnie trzy razy przełączenie do innego konsultanta a wszystko zakończone brakiem rozwiązania problemu! Żenada!
    REZYGNUJĘ Z PLUSA!!!!!!

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 2
  21. Adrian
    1 Opinie

    Jestem w plusie od ponad 15 lat zero jakich kolwiek znizek na nowe telefony tylko dzwonia z ofertami laptopy tablety ludzie!a co do infolini zostawie to bez komentarza zenada,wiec pozostaje przejscie na inna siec,zycze powodzenia plusowicza:D

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 2
  22. Elżbieta
    1 Opinie

    Zanim się człowiek połączy to traci się kupę forsy.Zadajecie niepotrzebne pytania .Skoro dzwonię to mam problem i potrzebuję porady ,a nie wciskać przyciski.Po naprawie zostawiacie włączony internet ,który pożera kasę,a normalny człowiek o tym nie wie.Czekam tylko na wygaśnięcie umowy.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 2
  23. EUGENIUSZ
    1 Opinie

    PORAŻKA,REZYGNUJĘ Z PLUSA IM NIE ZALEŻY NA KLIENTACH

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 4
  24. Iwona
    1 Opinie

    Czekam…czekam…. czekam na zgłoszenie konsultanta.
    Nikt nie przejął się negatywnymi opiniami o infolinii.
    Jest to najgorsza ze wszystkich infolinii telefonicznych w Polsce. Nigdzie nie ma takich trudności z dodzwonieniem się jak w plusie.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 3
  25. Anna
    1 Opinie

    Czekałam na połączenie z konsultantem 25 min. !!! Masakra!!! Mam 4 numery w Plusie … wypiszę się jak najszybciej.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 3
  26. Karolina
    1 Opinie

    KOMPLETNA PORAZKA szkoda kasy właśnie zapłaciłam 1,90 za to że automatyczna sekretarka odsyłała mnie do menu głownego 5 razy a ja chciałam porozmawiać z konsultantem.. tak sie zdenerwowałam że konie c z plusem płace im przez 10 lat a oni maja mnie gdzieś – te czasy minęły

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 2
  27. Ewa
    1 Opinie

    To jest gorzej niż masakra,totalna olewka na klienta,aż żal za własną głupotę,że człowiek znowu zawierzył i podpisał umowę,ale to już koniec,uciekam do kogoś innego np.lycamobile,nie można wprawdzie podpisac z nimi umowy,ale konsultant dostepny szybciutko no i połączenie to groszowe sprawy.Swoja drogą ciekawe,czy ktoś czyta te opinie?Kto pracuje w dziale obsługi klienta,mam wrażenie,że to my jesteśmy dla nich,żeby tylko zabrali kasę za brak połączenia z konsultantem,a nie oni dla nas.Koniec z tym,bo moja cierpliwość już sie wyczerpała.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 0
  28. justyna
    1 Opinie

    katastrofa nigdy jeszcze się tak nie wyczekałam i nie doczekałam-dzwoniłam 5 razy???????mam dość

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 1
  29. Kinga
    1 Opinie

    24 h ?? ciekawe właśnie próbuje zapytać się konsultanta dlaczego od dwóch godzin rozłącza mi internet a tam okazuje się że jednak do 22 pracują, ale żeby zadzwonić do mnie o 00:30 żeby podpisać umowę to pracują… sama jestem konsultantką na infolinii innej firmy i wiem jak męczące może być czekanie na zgłoszenie się konsultanta ale przynajmniej moja firma nie informuje klientów że można dzwonić całą dobę

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 2
  30. Jolanta
    1 Opinie

    Co wy wyprawiacie z tą infolinią
    czy naprawdę nie zależy wam NA KLIENTACH
    to jest coś okropnego

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 1
  31. Krzysztof
    1 Opinie

    To jakaś paranoja, nie dość, że usługi nie działają, to kontakt z konsultantami praktycznie niemożliwy. Trzecie połączenie, czas oczekiwania kolejne 30 minut i nic. Czy ktoś tam pracuje w ogóle? Wybór tej sieci to był największy błąd, nie ma mowy o przedłużeniu umowy.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 1
  32. Helena
    1 Opinie

    MASAKRA!!!!!-czekalam na rozmowe z konsultantem……czekalam…..czekalam….cczekalam sobie .I co?-ano niedoczekalam sie,a chcialam uzyskac odpowiedz na tylko jedno proste pytanie…..znieniam operatora!

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 1
  33. KAROLINA
    1 Opinie

    ludzie zaraz zwariuje nikt nie odbiera juz pare dni jestem tak wsciekla ze rezygnuje z tego plusa szalu mozna dostac nikt nie reaguje nawet na nasze posty

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 1
  34. Sylvia
    1 Opinie

    właśnie dzwoniłam do plusa… 20 minut…jestem w pracy i nie mogę mieć takich długich przerw… pani konsultantka stwierdzila,że mogę złożyć reklamację…ale jak??? To i tak nie będzie wzięte pod uwagę. A na moje uwagi odpowiadała tak zawile,że właściwie to i tak mój problem nie został rozwiązany. Boli mnie ręka i ucho od tej muzyczki wspanialej. PLUS co się z wami dzieje!!!

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 1
  35. Sławomira
    1 Opinie

    Jakieś kompletne nieporozumienie… dostaję szału dzwoniąc na infolinię…. czy ktoś to czyta i reaguje????

    Grzecznie pytam

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 1
  36. Rozczrowana
    1 Opinie

    beznadzieja, wypytują jakby człowiek był przestępcą albo coś.. nic nie idzie załatwić a najlepiej prowadzić klendarz kiedy za ile i jak się doładowywało telefon. porażka. trzeba będzie zmienić sieć..

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 3
  37. Tadeusz
    2 Opinie

    Brak kontaktu z 2601 zmusza mnie do rozpatrzenia rezygnacji z usług plusa,
    gdy tylko umowa będzie na ukończeniu
    zrezygnuję z usług.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 2
  38. Tadeusz
    2 Opinie

    To niesamowite najptawdopodobniej będę się
    starać rozwiązać umowę.Nie można sokntaktować
    się telefonicznie z BOK w Plusie.Mają klijenta
    gdzieś daleko i nie zmieniają nic na lepsze.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 1
  39. marlena
    1 Opinie

    to jakaś przesada żeby tyle czasu czekać na połączenie :(

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 1
  40. Józef kolo53
    1 Opinie

    Bardzo sprawnie wszystko poszło połączenie i załatwienie potrzebnej sprawy oby tak dalej.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 1
  41. Barbara
    1 Opinie

    Fakt,długo czekałam na info.Za to reklamacja została szybko rozpatrzona i pozytywnie . Otrzymałam odpowiedź pisemną oraz sms. Dziękuję !!. Jestem w Plusie ponad 10 lat nie zmieniam operatora .

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 1
  42. zbyszek
    1 Opinie

    kpiny ,czekałem 15min na konsultanta i się nie doczekałem !!!!!!!!!!!!

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 1
  43. henryk
    1 Opinie

    witam ja mam ten sam problem macie racje firma olewa totalnie klienta podpisał umowę i płaci to go mamy a problemy to nie nasza sprawa zgłaszam problem z internetem od dwóch miesięcy i nic wszyscy każą mi czekać tylko nie wiem na co umowa mi sie kończy w czerwcu i dzięki bogu bo nie wiem czy dadza rade coś z tym zrobic jeszcze perfidnie wysyłają ofertę na nowe „USŁUGI”dziękuje upszejmie

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 1
  44. Daniel
    1 Opinie

    Żenada przez duże Ż. W ostatnim czasie dodzwonienie się na infolinii do Konsultanta graniczy z cudem. Średni czas oczekiwania wynosi ok. 15 minut a każda kolejna próba to kolejny koszt. Tak nie może być

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 1
  45. Iwona
    1 Opinie

    TRAGEDIA, żeby nie móc dodzwonić się na infolinię operatora telefonicznego!! Pozostaje katrka, długopis i Poczta. Czyli w XXI wieku powrót do średniowiecza!!

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 1
  46. Robert
    1 Opinie

    „Pomoc 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu” ha ha ha! Dobre sobie! Żenada! Dobrze, że mi się umowa z Nimi kończy, przechodzę do Playa. Róbcie tak dalej

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 1
  47. MAŁGORZATA
    1 Opinie

    PRZED POŁĄCZENIEM MUSISZ WYSŁUCHAĆ PRZYMUSOWO BZDURNYCH REKLAM ,CHOCIAŻ PROWADZISZ FIRMĘ I NIE MASZ NA TO CZASU. POŁĄCZENIE Z KONSULTANTEM PRAKTYCZNIE NIEMOŻLIWE TYLE RAZY WYBIERASZ TEMAT ITP. ,AŻ CI SIĘ ZNUDZI I SOBIE DARUJESZ.NACIĄGANIE, BO ZA WSZYSTKO SŁONO PŁACISZ!!!!!!!!!!!
    WSZYSCY POWINNIŚMY WNOSIĆ SKARGI DO UOKIK
    NAZWAŁABYM TO PO IMIENIU ,ALE CHYBA WIADOMO CO MAM NA MYŚLI

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 1
  48. Jacek
    1 Opinie

    Heh chciałem przenieść nr telefonu do tej sieci ale nie udało mi się z nikim porozmawiać :) i problem rozwiązany już nigdy nie chce mieć nic wspólnego z nimi i na pewni nie przeniosę nr telefonu do plusa ,

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 2
  49. Ania
    1 Opinie

    Żałosne… pół dnia wiszę na telefonie i nic. Dzwoniąc w końcu pod blokadę numerów konsultant odbiera w 10sekund, proszę o przekierowanie mnie bo nigdzie indziej nikt nie odbiera. Konsultant mówi, że wszyscy inni są zajęci i że może przekierować mnie jedynie do głównego menu. Nalegam jednak na połączenie się z konsultantem. Konsultant zgadza się lecz w efekcie końcowym i tak odsyła mnie do głównego menu.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 1
  50. Hanna
    1 Opinie

    Nie mogę zrozumieć, jaki jest sens tworzenia infolinii, z której nie da się skorzystać… Byłam w Plusie od początku, lecz widzę, że zdecydowanie czas na zmianę.

    Czy ta opiniea okazała sie pomocna ? 1
Jeżeli znalazłeś na blogu recenzję na temat "Plus Infolinia" możesz tu ją przypiąć.

Dodaj opinię

Kliknij, aby ocenić
Tak Nie
brak tekstu
Masz już konto w serwisie?
5 + 3 =
'.
Dodając swoją opinię oświadczam że zapoznałem się i akceptuję Regulamin serwisu.

Jak poprawnie ocenić?

  • Oceniaj obiektywnie, trzymaj się rzeczywistych faktów
  • Opisz wyczerpująco temat, postaraj się zawżeć wszystkie ważne szczegóły
  • Zadbaj o stylistykę opinii, staraj się pisać poprawnie gramatycznie i ortograficznie

Czego unikać?

  • Nie umieszczaj w treści opinii danych personalnych
  • Nie pisz treści tekstu DUŻYMI literami, nie używaj wulgaryzmów
  • Unikaj pisania marketingowego, mającego nacelu jedynie zachwalanie

Informacje

Pomoc 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu:

w Polsce:

  • z telefonu sieci Plus- numer 2601
  • Połączenie z numerem Działu Obsługi Klienta (2601) – jednorazowa opłata za połączenie z Automatycznym Systemem Informacji Głosowej – 0,78zł (0,95 zł z VAT). W przypadku połączenia się z Konsultantem Działu Obsługi Klienta opłata za połączenie z Automatycznym Systemem Informacji Głosowej nie będzie naliczana.
  • Połączenie z numerem Działu Obsługi Klienta (2601) – jednorazowa opłata za połączenie z konsultantem – 1,60 zł (1,95 zł z VAT)
  • Połączenie z numerem Działu Obsługi Klienta (2601) dla klientów MixPlus – jednorazowa opłata za połączenie z konsultantem – 0,78 zł (0,95 zł z VAT)
  • z telefonu komórkowego sieci innej niż Plus – 601102601 (numer płatny – zgodnie z taryfą operatora)
  • z dowolnego telefonu stacjonarnego – (0 601102601) (numer płatny – zgodnie z taryfą operatora)

za granicą:

  • z telefonu komórkowego – numer (+48 601102601) (numer płatny – zgodnie z taryfą roamingową operatora)
  • z telefonu stacjonarnego – (0048 601102601) (numer płatny – sposób wybierania numeru kierunkowego do Polski zależy od konkretnego kraju).
    BOK

Zdjęcia

Pytania Oceniaków

Możesz jako pierwszy zadać Pytanie

Zadaj Pytanie

6 + 6 =
'.

Podobne wpisy

Infolinia Plus Bank

Infolinia Plus Bank

3 na 5 (2 opinii)

Bardzo fachowa obsuga klienta. Posiadam telefon w Plusie i jestem zadowolona, mam dodatkowo konto w plus banku i nie mam żadnych zastrzeżeń.

Infolinia Air France

5 na 5 (1 opinii)

Bardzo dobre linie z profesjonalną infolinią, gdzie można zasięgnąć wszystkich informacji na temat lotów i rezerwacji. Konsultanci są kompetentni i przedstawiają klientowi rzetelne informacje.…

Infolinia Air Berlin

5 na 5 (1 opinii)

Na infolini wszystko odbywa się profesjonalnie. Już nie raz korzystałem z ich pomocy i jeszcze nigdy nie miałem żadnych nieprzyjemności. Wszystko załatwiają sprawnie i…

Infolinia Aegon

4 na 5 (1 opinii)

Jakiś czas temu dzwoniłem do nich i się nie rozczarowałem. Myślałem, że będę kwitnąć przy słuchawce przez nie wiadomo ile, ale okazało się całkiem…

Infolinia Adwords

5 na 5 (1 opinii)

Dzwoniłem kilkakrotnie i za każdym razem czekałem krótką chwilę na połączenie. Pani po drugiej stronie była pomocna i życzliwa. Dobrze, że jeszcze są infolinie,…

Infolinia Adobe

4 na 5 (1 opinii)

Infolinia nie jest zła. A już na pewno jest dużo lepsza niż, np., infolinie bankowe, do których dodzwonić się to prawdziwy koszmar. Konsultant nie…

Infolinia Acer

4 na 5 (1 opinii)

Na infolinię dodzwoniłem się w miarę szybko. Czekałem może z 2-3 minuty. Odebrał kulturalny pan, który zajął się moim problemem profesjonalnie, a nie po…

Infolinia Biedronka

Infolinia Biedronka

5 na 5 (1 opinii)

Dzwoniłam na infolinię biedronki, bo miałam jeden problem i zapytanie zarazem. Odebrała pani, która już sądząc po samym słucham wydała się uprzejma. Taka właśnie…

Inea Infolinia

4 na 5 (1 opinii)

Miałam kilka wątpliwości i problemów z usługami firmy Inea. Postanowiłam jak najszybciej to wyjaśnić, bo sytuacja tego wymagała. Najszybszym sposobem było zadzwonić na infolinię,…

Citibank Infolinia

5 na 5 (1 opinii)

Posiadam konto w banku Citibank. Jednak płacę za nie trochę za dużo. Te przelewy, wybieranie pieniędzy w różnych bankomatach. Dlatego pomyślałam, że może mają…